3000 קלוריות בשלוש שעות!!! הגיוני??

מאוד מעוניין לשמוע

נסעתי כל הדרך בראשון לא הרגשתי שום קושי ברגלים ואו בנשימה בבקר עשתי כשעתיים וחצי ספיניג הדופק נע בן 88 ל95 אחוז האמת אנני מיומן אך ליסוע יותר לאט אנסה ביום ב בבקר מוקדם בכל מקרה יכול להיות שהדופר המרבי שלי צריך להיות יותר גבוה אשמח להצטרף לטיפוס שכזה רלי 0544210127
 

YotamKa

New member
25 דקות הולך? חצי שעה?

עוד כשישה שבועות אני בארץ, הורי גרים ממש מתחת נשר. תישאר רלוונטי כאן ויש על מה לדבר.
 

roadcycle

New member
שניה, אז איך 6000 ב 4 שעות?

לפחות לפי פרסומים זרים ב TDF, זה אומר שהם על 90 אחוז דופק כל הזמן?
 

YotamKa

New member
אל תאמין לעיתונים, וגם לא לי

אבל הגיון פשוט אומר ש-6000 קלוריות, או כל מספר מוגזם אחר, זה אולי הכמות שהם אוכלים כל יום. וכשאוכלים, זה גם בשביל השעות שמחוץ לרכיבה. אולי ביום בהרים הם שורפים 6000 קלוריות (אולי יותר, באמת אין לי מושג) בחמש-שש שעות. ואל תשכח שבהרים חצי מהזמן זה ירידות. אני בימים הכי קשים שלי בהרים שרפתי 6000 בערך (ומבחינת קלוריות נשרפות אני בטח שורף דומה, רק ביותר זמן, זה פשוט עניין פיסיקלי של "עבודה", קרי הפעלת כח למרחק מסויים. אין כאן קשר למהירות, אולי לוואטים). והימים הקשים שלי בהרים הם כמו של גרנד-טורים.
 

HP1610

New member
יש פיתרון ../images/Emo13.gif

עם קצת "גיגול" וקריאת בלוג מעניין הגעתי לתוכנת אימונים חינמית בשם SportTracks אשר יודעת לקרוא את נתוני הגארמין. דרך אגב, התוכנה נראית מעולה למעקב אחר אימונים בכלל. לתוכנה יש תוסף (plug in) בשם SportTracks/Plugins/plugin_detail.php?id=76 target=_blank rel=nofollow>GPS2PowerTrack שיודע לנתח את נתוני הפולאר ובין השאר גם מציגה את ההוצאה הקלורית תוך התחשבות בנתוני ה HR.. בקיצור - לאחר התקנה פשוטה והעלאה מחדש של נתוני הפולאר קיבלתי צריכה של 2030 קלוריות. זה כבר נראה סביר יותר. ממליץ לנסות.
 

MiLKi38

New member
בגדול ...

עפ"י הנתונים שנתת לא שרפת יותר מ 1800 קלוריות בגדול 600 קלוריות לשעה
 
למעלה