2!ם y&**!
ח חנניה331 New member 23/8/05 #3 ../images/Emo42.gifבודק נוחחות ... נכון תמיר. אז אני פו ושהיה לכולם בוקר טוב Exaile - Black Sheep
Y y o b b o New member 23/8/05 #4 נוכח.... למישהו בא לשלוח לי כמה טרקים אולי? שום תוכנת הורדות לא עובדת לי כבר מעל חודשיים אין לי שום טרק חדש או ישן שאני פתאום נזכר בו.. ואת חבר שלי שמביא לי דברים אני לא רואה בקרוב... אם בא למישהו פה אני באיי סי קיו:163524686 תודה
נוכח.... למישהו בא לשלוח לי כמה טרקים אולי? שום תוכנת הורדות לא עובדת לי כבר מעל חודשיים אין לי שום טרק חדש או ישן שאני פתאום נזכר בו.. ואת חבר שלי שמביא לי דברים אני לא רואה בקרוב... אם בא למישהו פה אני באיי סי קיו:163524686 תודה