לא לא לא עזבי שטויות הכי טוב זה זיון מפרק עצמות !
א איש עם מסיכה New member 2/7/14 #22 חשבתי שאת השטויות של הפורום השכן משאירים שם אם את מתעקשת, אני אבדוק ביומן שלי מתי אני יכול למלא את הטפסים
חשבתי שאת השטויות של הפורום השכן משאירים שם אם את מתעקשת, אני אבדוק ביומן שלי מתי אני יכול למלא את הטפסים
B backdoorgirl New member 2/7/14 #23 אתה התחלת ואני ממשיכה. תבדוק ביומן. האנשים שלי ידברו עם האנשים שלך
א איש עם מסיכה New member 2/7/14 #24 עקשנית אני לא בטוח בכלל אם האנשים שלך יצליחו להשיג את האנשים שלי יש מקרים, את יודעת, שמנהיגים צריכים לשבת ב-4 עיניים לסגור עניינים אח"כ שולחים את האנשים לתפור את העסקה כולה
עקשנית אני לא בטוח בכלל אם האנשים שלך יצליחו להשיג את האנשים שלי יש מקרים, את יודעת, שמנהיגים צריכים לשבת ב-4 עיניים לסגור עניינים אח"כ שולחים את האנשים לתפור את העסקה כולה
B backdoorgirl New member 2/7/14 #25 וסוררת אני לא יודעת. הנשים שלי מגיעות לכל מקום. אני רק צריכה לבוא ולהנות ולא להתעסק בכל הפרטים הקטנים. 4 עיניים,שתי לשונות...
וסוררת אני לא יודעת. הנשים שלי מגיעות לכל מקום. אני רק צריכה לבוא ולהנות ולא להתעסק בכל הפרטים הקטנים. 4 עיניים,שתי לשונות...