10 signs that tell the world

stevie1

New member
חמוד

אבל עדיין מוזר
מעניין איך התחיל המנהג הזה... פה הכל יותר שושו, אנחנו גילינו שלשכנים נולד תינוק רק אחרי שראינו אותם איתו
אני עדיין בדיעה שההולנדים מוזרים, אבל זה לא אומר שהבריטים לא
 

oranje boven

New member
לא יודעת איך זה התחיל

באמת אשאל את החותנת שלי בהזדמנות...
אולי בגלל שילדים פה זה כמעט קדוש? הכל סובב סביבם ולמענם. והאנגלים, יקירתי, נראים לי הרבה יותר מוזרים, אבל אולי זה ענין של הסתגלות.
 

ipple®

New member
בהולנד...

ילדים הם קודש ואילו פה באנגליה המשפט הרווח לגבי ילדים הוא: Children should be seen but not heard .......
 

forglemmigej

New member
הי גם פה יש כמו חזליח

קוראים לזה hyggelig ..זו מין אוירה חמימה כזו למשל מדליקים נרות בבית בלי חשמל בכלל או עם אור חלש וכוס יין ,יושבים ביום קיץ בחוץ בערב הארוך והמואר או סתם זה משהו שקשה ממש לתאר במילה אחת ,פשוט נעים כזה והכל ברכות. עוד דבר שמצא חן בעיני פה ואולי ישמע מוזר זה דגלים ששמים בכניבה לבית כשלמישו יש יום הולדת או חתונה או סתם מאורע חגיגי. כאשר היו הבלגנים עכשו במדינות מוסלמיות ושרפו את הדגל הדני זה ממש פגע בציפור נפשם כל לדגל יש פה המון משמעות.
 

chti

New member
ולנו יש..

לא, לא פלאפל. האמת שלי אין זמן, בכלל ובעיקר לאחרונה, כך שאצטרך לקצר. לצרפתים יש את הטלויזיה הכי משמימה שראיתי בחיי. אפילו המחשבה על כדורגל ירדני ביום שישי אחה"צ מעלה בי נוסטלגיה לטלויזיה טובה. העניין הוא שכל מה שיש פה זה טוק-שואוז וזהו. פחות או יותר. חוצמזה, הצרפתים יוצאים לרחוב להפגין כל פעם שמישהו רק מעלה רעיון לשנות משהו בחוק (אפילו השינוי הקל שבקלים); הצרפתים לא אוהבים שינוי כך נראה לי. סבתות צרפתיות יזועזעו קשות אם תפנה אליהן ב-TU ולא ב-VOUS (גוף שני עם מן סוג של ריספקט. אני עייף, יכולת הביטוי שלי ממש לא בשמיים) לצרפתים יש את מיטראן. מיטראן זה מיתוס ששווה אם לא יותר אז בטוח שלא פחות לרעיון ה'אקס/ית המיתולוגי/ת' הישראלי- רק שכאן זה בא בסדר גודל לאומי. אנשים עם בגטים באמת נמצאים בכל מקום. זה לא עוד סטראוטיפ, זה אמיתי. אבל הם לא מריחים משום ואין להם קממבר ביד השנייה. מה עוד? כרגע זה הכל...נראה לי.
 
למעלה