10 סיבות למה שפרה טובה יותר מיוסי בובליל:

railstin

New member
זה בסדר, עינב ויוסי יכולים לשקר כל הזמן

הרי הם הדורבנים שקולעים בזמן לא? פשוט פתטי איך יותר ממחצית אוכלוסיית הפורום הזה תומכים בהם בעיניים עצומות ומעלילים על שאר הדיירים בצביעות כשיוסי ועינב עצמם צבועים. אין דייר מושלם -לא באח הגדול ולא בעולם האמיתי. כל אחד והפייבוריטים/ הערכים הפרטיים שלו. לדעתי היה נורא נחמד בתחילת התוכנית לצחוק ע-ל יוסי בובליל ועל ההמצאות/טמטום שהוא הביא לתוכנית אבל זה כבר הפך למאוס מהיום שהוא הכתיר את עצמו ל'מלך', בינתיים נגלתה שפרה ומעלותיה, שאני אישית יותר מחובר אליהם כי לפי דעתי ערכים, כבוד, יושר, חברות אמת, יצירתיות, אכפתיות, א-י-נ-ט-י-ל-י-ג-נ-צ-י-ה שווים הרבה יותר מאשר טמטום,טמטום, דורבן קולע בזמן, טמטום, מצחיק, בדיחה חדשה, שיר חדש, המצאה חדשה, טמטום, סיגריה, טמטום.
 

EMANUELA XD

New member
אלוהים ישמור איזה טיפוסים מסתובבים פה

שפרה
מלכה סוף נקודה
 
ילדבן12אוכלקרטונים יאללה פיפי ולישון, תגיד

לאמא שלך מכשפה, ושתקוד קידה עמוקה למלכת הלבבות שלנו ,
 

davidlev0255

New member
שפרה ילדת FINUK , בובליל בנה את עצמו ב 10

אצבעות! פיזי וכו' מה את משןןה ?
 
בובליל בנה את שפרה

כי היא כביכול הניגוד המושלם ל-"עילגות" וה-"כיעור" שלו. בלי בובליל אף אחד לא היה סופר אותה בכלל.
 

railstin

New member
חחח- אם הוא בנה את עצמו ב-10 אצבעות

למה הוא לא נותן זכויות סוציאליות לעובדים שלו? אז נכון, אולי הוא בנה את עצמו אבל תוך כדי מרמה וניצול החלש.
 

gwini1

New member
../images/Emo45.gif יפה על ההשקעה

אני בכלל לא מתאמצת בפורום הזה... יש פה יותר מדי בובלינים מתלהמים.
 

eyal ggg

New member
10 סיבות למה שפרע רעה !!!

1) קראה לכולם בבית "שאריות אדם" 2) מחקה ליוסי את הלחם , וקנתה בזה 2 בקבוקי קולה . 3) שונאת בני אדם . 4) התיחסה מגעיל לדירים החדשים. 5) מרכלת מאחורי הגב . 6) מקללת כל הזמן . 7) מחייכת בצביעות . 8) רבה עם כל אנשי הבית , אפילו עם ליאון חבר טוב שלה . 9) צבועה עם כל האנשים בבית , כדי שלא יעיפו אותה . ואח"כ מרכלת עליהם. 10) ניצלה מינית חייל בן 19 .
 

EMANUELA XD

New member
קשה קשה לנו למעריצי שפרה

סימו לב היטב בכל שירשור שאנו מנסים לפתח קשר עם אהובתנו שפרה נדחפים אנשים שדרך ארץ חוקה מלהיות ברוחם האלימות על המקלדת משקפת את האלימות הפנימית שמשקפת אותם סבבה כל אחת ואחד במחנה משלו אבל למה התנהגות וולגרית ?? זה פשוט דוחה!! לא שאני פרידמנית -אבל אני כן מתחברת לכל מה שהפרידמנים מנסים להעביר במסר כל כך פשוט וקל
 

railstin

New member
ו-10 סיבות מהירות למה יוסי רע:

1. מזלזל בבת שלו 2. מלגלג על אנשים ואפילו מביך את הבת שלו לפני שאר הדיירים. 3. מוכר את הבת שלו תמורת קופסת סיגריות. 4. לא נותן זכויות סוציאליות לעובדים שלו. 5. מתגאה, מתהדר ומתפאר על הטרדה מינית לפני כל המדינה. 6. חושב בצביעות. 7. רב עם אנשים כי הוא חושב שכולם מתנכלים לו, מתחמן את כולם- משחק את המשחק. 8. חוטא בחטא ההיבריס. 9 . מקלל אנשים שיכלו להיות הילדים שלו " שרמוטה". 10. פוגע בחלשים ומלגלג עליהם - על לאון. ויש לי עוד, אבל זה מה שהספקתי ב- חצי דקה =)
 
אתה מקנא שאף בחורה לא ניצלה אותך?../images/Emo8.gif

כל הסיבות שהבאת כאן מגוחכות אחת-אחת , כי- 1.יוסי מקלל בלי סוף את כולם גם את בתו שלו... 2.יוסי הורג את עצמו עם כמות סיגריות שהוא מעשן (בתור אחד שהתפוצץ לו וריד בראש עישון אסור עליו !) ככה שלחם ממש לא יציל אותו ושום אוכל בריא אחר.. 3.שונא ומזלזל בנשים,שוביניסט(עינב עצמה אמרה שבבית שלהם הוא לא מזיז אצבע,הכל עושה אישתו). 4.מתייחס בזלזול לכולם, קורה לכולם ילדים קטנים, וסוסים מתים. 5.מסיט ומרכל בלי סוף. 6.רב עם כולם בשביל הסיגריות, נרקומן ללא תקנה. 7.אדיש, חסר רגש לחלוטין( דוגמת מחלה של בת שלו ) 8.מטפטף רעל על מי שרוצה להדיח 9.פרמיטיבי לגמרי, לא יודע את שפת אימו (מה זה "בראייה לאחור?") 10.קולע בזמן? אפילו לא קולע לתוך האסלה,חחחח
 
למעלה