• הפרעות קשב וריכוז לסטודנט בן 24 רכישת רטלין

xavier2

New member
ככל הידוע לי

כללית בכלל לא שולחים מבוגרים לאיבחון הק"ר. אם בדיעבד אובחנת על חשובונך אז הם מתיחסים.
 

dorkozo

New member
אבחון של מבוגרים

אני חושב שלא ירדתי לעומק העניין או שלא הסברתי את עצמי מספיק טוב.
עברתי אבחון מת"ל באופן עצמאי(על מנת שהאנוברסיטה תתחשב בהמלצות), בעקבות האבחון המשכתי טיפול אצל ניורולוג.
הניורולוג עובד קופ"ח כללית ערך לי אבחון ולאחר שהעריך כי קיים חשד להפרעת קשב וריכוז הפנה אותי לבדיקת TOVA אשר נערכה אף היא בקופת חולים כללית- הבדיקה הדגימה תוצאות של הפרעת קשב וריכוז ושיפור בתפקוד לאחר לקיחת רטלין, לאחר מכן הניורולוג המליץ להתחיל טיפול תרופתי ומכאן פלוס מינוס הגעתי עד הלום.
עכשיו השאלה אם כל הדברים הללו הם לא אבחון? יש עוד איבחון שעליי לעשות? מה הההבדל בין כל מה שעברתי לבין אבחון מבוגרים? תודה על ההתיחסות
 

dorkozo

New member
עדכון בקשר למחירים וזכאות

לאחר ביקור אצל הרופא קיבלתי מרשם, הרופא הסביר לי שיש בעיה עם הקופת חולים ושהיא לא מוכנה להשתתף בעלות התרופה לאדם אשר אובחן מעל גיל 18(בלי קשר לסוג האבחון אשר עבר או התהליך)
&nbsp
ולסופו של יום בקשר למחיר, בבית מרקחת פרטי עלות התרופה היא 36 שקלים לחבילה פלוס תוספת של 3 שקלים עבור המירשם(אין לי מושג מזה אומר).
תודה רבה לכל העוזרים, כרגע הפרש המחירים לא שווה לי את הטירחה ואת המעבר לקופת חולים אחרת(לפחות כרגע)
 

Panda01

New member
אני לא יודע על מה אתם מדברים

אני בכללית, עכשיו רק התחלתי באבחון של הפרעות קשב והפנו אותי לבדיקת BRC בלי שום בעיות.
 

dorkozo

New member
• הפרעות קשב וריכוז לסטודנט בן 24 רכישת רטלין

שלום רב, לפני מספר חודשים התחלתי תהליך אבחון מסודר לאחר שניתקלתי בקשיים והומלץ עליי לעבור אבחון. יש לציין שאני תלמיד מכינה אשר משלים בגרויות לאחר שעזבתי את מערכת החינוך בגיל 16. באבחון מת"ל אשר עשיתי הודגמו תוצאות של הפרעות קשב וריכוז חמורות ובהמלצת המאבחנת המשכתי טיפול אצל ניורולוג. לאחר שאלונים, הכרת המקרה והאבחון הניורולוג הפנה אותי למיבחן TOVA בו התוצאות הראו על בעיות קשב וריכוז ועלייה ניכרת בתיפקוד לאחר לקיחת רטלין. קבלתי מרשם לרטלין(אשר באמת מצליח לעזור פלאים בעיקר בכל תחומי הרב מלל(ספרות, היסטוריה) אך אני לא מצליח להבין מספר דברים בקשר לרכישת הרטלין ולא מצליח למצוא תשובות ברורות באינטרנט או בקופת החולים.
אני חבר בקופת חולים כללית, אובחנתי לאחרונה בגיל 24. תחילה הומלץ לי על רטלין LA 30 אך בשל המחיר הגבוה ובעצם היותי סטודנט העדפתי לנסות את השפעת הכדור הרגיל 10 מ"ג(אשר בנתיים משפיע באופן חיובי בלי תופעות לוואי וכו'), בפעם הראשונה כאשר באתי לרכוש אותו שילמתי 16 שקל עבור חבילה, לאחר כמה זמן היתקשרו אלי מבית המרקחת של בכללית והסבירו לי כי הם לא יוכלו למכור לי יותר את הכדורים כי אובחנתי מעל גיל 18 ולכן החברה לא משתתפת ברכישת התרופה. עכשיו במידה והדבר נכון אני מעוניין לדעת מספר דברים:
1. מה העלות של חבילת רטלין 10 מ"ג בלי השתתפות של הביטוח?
2. האם יש קופות חולים אחרות אשר משתתפות במחיר הרכישה ובמידה והדבר נכון האם עליי לשקול לעבור חברה על מנת לצמצם עלויות?
3. במידה ואובחנתי על ידי ניורולוג ואבחונים שונים מדוע יש הבדל כל שהו אם אובחנתי בגיל 18 או 34? מה ההבדל בעצם ועל פי קבעו את הדבר?

*נכתב במבגביל בפורום הפרעות קשב וריכוז(לא למבוגרים)
 

dorkozo

New member
בקשר לאבחון

עברתי אבחון מתל באופן פרטי בהמשך לממצאים ובהמלצת המאבחנת ניגשתי לניורולג אשר ערך אבחון עצמאי ונעזר בתוצאות האבחוו הממוחשב. לאחר מכן שלח אותי למיבחן tova. הניורולג והמיבחן הם של קופת החולים. ועדיין רכשתי פעם אחת את התרופה מחיר של 16 שקלים ולאחר מכן היתקשרו אלי להודיע לי על מחיר מלא. מזה המחיר המלא עבור חבילת רטלין?
 

dorkozo

New member
בקשר לאבחון

עברתי אבחון מתל באופן עצמאי לאחר התוצאות הומלץ לי להמשיך אצל ניורולוג. הניורולג דרך קופת החולים המליץ לי לעבור בדיקת טובה אשר נעשתה גם בקופת החולים. בכל המקרים התוצאות הראו על הפרעות קשב עם שיפור לאחר לקיחת רטלין. מישהו יודע מה המחיר עבור רטלין רגיל ללא סבסוד קופת החולים?
 

xavier2

New member
אם הקופה משתתפת במימון - זה חידוש

לעומת מה שהיה לפני 4 שנים כשאני אובחנתי
 

Panda01

New member
עכשיו קניתי ריטלין בפעם הראשונה דרך כללית

קיבלתי 3 קופסאות - סכ"ה 90 כדורים.
ב51 ש"ח. או שזו טעות או שהמחיר באמת זול.
 

xavier2

New member
תשובה

גם אני בכללית. אובחנתי אחרי גיל 60 ואני משלם 16 שקל על כל חבילה של 30 כדורי 10 מ"ג. תבדוק שוב. אולי זה לא מכוסה רשמית ע"י הסל של הקופה אבל הם כן משתתפים ולא רק אצלי. תברר מה הקריטריונים. אין לי מושג מה המחיר ללא השתפות. אולי אתה צריך להראות שאתה לא יכול להרשות לעצמך את המחיר המקורי.
 

xavier2

New member
תוספת לתשובה

בכל מקרה אתה חייב שהמרשם שאיתו אתה הולך לבית המרקחת יהיה מרשם של הכללית. כלומר אתה צריך ללכת עם המרשם שקיבלת ממי שאיבחן אותך לרפא המשפחה ולקבל ממנו מרשם על טופס של קופ"ח כללית. אולי זאת הבעיה שלך...
 

dorkozo

New member
בקשר למירשם

המירשם איתו אני הולך לבית המרקחת הוא מרופא מישפחה בכללית למרות שגם הניורולוג שערך לי את האבחון בוצע על יגי המרפאה בכללית.. יצא לך לרכוש את התרופה לאחרונה?
 

xavier2

New member
מירשם

אני צורך "קבוע". מקבל פעם בחודשיים שני מירשמים חודשיים.
 
למעלה