תתעוררו H-)

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

אישה50

New member
חחחחח ארבל - האשמה?

למה לי ה-א-ש-מ-ה??????? הרי עובדה היא עובדה היא עובדה...... ומה יצא לי מהטלת אשמה........ כן, מסמיקה לפעמים (גם בגללך).... אז מה??? חחחחחחחחחחחחחחח ווכחנות? - גם היא לא ממש מפריעה..... וחריזה? עינך הרואות, זה נחמד - אבל לא ממש מצליחה (``אין לי את זה`` - כנאמר בעברית פשוטה) מכל מקום, אהבתי את התשובה (*_*)
 

אישה50

New member
עזוב קקטוסון...

האם לחשדנות - יתרון??? האם לא תהיה הוירטואליה יותר יעילה - אם לגופו של ענין (או לגופה של כתיבה) תבוא התגובה? ואז באמת למי יהיה איכפת אם נאיביות או חשדנות - כתיבה, הבעת דעה - אלה יתפסו את מקומם על הבמה... נחמד להכיר גם אותך (*_*)
 

חרוז

New member
ידידי זר או צאר

ידידי זר או צאר !!! (לדעתי איך שכתבת זה זר ולא צר, תקן אותי אם אני טועה) אחת מן השתיים: או שאחרי הדברים שאתה אומר יש משמעות עמוקה ומורכבת שאדם פשוט כמוני לא מצליח להבין אותה, אולי תסביר לי ואולי לא אבין לעולם. או שאתה פשוט משועמם, האדרנלין עלה לך למעלה, אתה מלא מרץ והחלטת להעיר את כולנו. ידידי, אני בכל אופן כל השבוע עובד קשה, לעיתים בסוף שבוע מבלה ובשבת הקדושה, מנסה לנוח, אז מה אתה רוצה שאשבור איזשהוא קיר, לרקוד אירובי, שנחזור ל``מרד הנעורים``, אתה צודק גם לי לפעמים מתחשק לעשות אקשן, אבל בטח לא ביום שבת. בברכה (*** חרוז ***)
 

u2isra

New member
הצאר אמר דברי אמת

שלום לך זר אני חדש לגמרי בפורום ומהמעט שקראתי - קבלתי חררה. כל מילה נוספת רק תגרע. מצרף קובץ שלפחות הגברים יזינו את עיניהם... אשמח לקבל תגובות תודה.
 

zar

New member
ברוך הבא

תודה לך גם אתה ישראל(U2ISRA) לא הכל כל כך שחור, לא צריך להיסחף לעיתים רק נענוע נדרש ולגבי הקבץ המצורף......מה נאמר ושלא יתפרש חלילה שיש לנו סטיות ממש לא בפורום זה ובטח שלא בסמיכות לכתוב. שיהיה לך יום טוב צאר
 

zar

New member
שימחתני

הפרנציפ כבר תפוס מזמן, גם בן-גיי לא עוזר:)) צאר
 
למעלה