תתעדכנו!
כמה דברים א. יש שמועות שתאריכים של סיבוב ההופעות החדש יצאו בזמן הקרוב, אז תמשיכו להתעדכן באתר שלהם (סתם בשביל הכיף בדקתי כמה עולה כרטיס להופעה ו-וואו, יקר!!) ב. יש באתר שלהם גם פוסטר מאוד נחמד עם חתימה של ג'ון במהדורה מוגבלת, למי שיש 1,500 דולר שהוא לא צריך...... ג. רק לסקרנות שלי, כל מי שפעיל בפורום שישלח אות חיים ד. נראה לי שצריך להתחיל לפרסם אותנו, אם למישהו יש חבר/ה שאוהבת את בונג' שתצטרף לפורום, בואו נשדרג את עצמנו!!!
ה. אם למישהו יש קצת זמן פנוי שיעשה כאן כתבות, אני מבטיחה לעשות את זה אחרי הבגרות האחרונה שלי..... (אבל אם מישהו כבר סיים/לא התחיל תיכון זה יהיה נחמד מצידו) see U נוגה
כמה דברים א. יש שמועות שתאריכים של סיבוב ההופעות החדש יצאו בזמן הקרוב, אז תמשיכו להתעדכן באתר שלהם (סתם בשביל הכיף בדקתי כמה עולה כרטיס להופעה ו-וואו, יקר!!) ב. יש באתר שלהם גם פוסטר מאוד נחמד עם חתימה של ג'ון במהדורה מוגבלת, למי שיש 1,500 דולר שהוא לא צריך...... ג. רק לסקרנות שלי, כל מי שפעיל בפורום שישלח אות חיים ד. נראה לי שצריך להתחיל לפרסם אותנו, אם למישהו יש חבר/ה שאוהבת את בונג' שתצטרף לפורום, בואו נשדרג את עצמנו!!!