מיום שישי הקרוב ועד יום חמישי הבא אנו נקדיש את השבוע ללהקת A-HA אז אני נותן לכם יומיים להכין : מילים לשירים מפורסמים, גירסאות מיוחדות,תמונות של הלהקה ועוד. מישהו מתנדב לכתוב ביוגרפיה על הלהקה?
וחוצמזה שמגיע להם.. אחלה להקה , נכון שיש כאלה שחושבים שזוהי להקה מלוקקת עם שירים בנוניים ועם סולן יפיוף (מה לעשות שזה נכון?) אני חושב שזו להקה מצויינת עם המון להיטים טובים ועם קליפים מרהיבים אין ספק אחת מהלהקות הגדולות של האייטיז.
בשעה שאתה יצאת כאן בהכרזות על א-הא, אני ישנתי שנת ישרים.... אבל אני נורא נורא שמחה, אני מתה עליהם, ולדעתי השירים שלהם ממש לא בינוניים. כמה פוסטרים שלהם היו לי פעם....