תתכוננו לשבוע -->> A-ha <<<=

turrican

New member
תתכוננו לשבוע -->> A-ha <<<=

מיום שישי הקרוב ועד יום חמישי הבא אנו נקדיש את השבוע ללהקת A-HA אז אני נותן לכם יומיים להכין : מילים לשירים מפורסמים, גירסאות מיוחדות,תמונות של הלהקה ועוד. מישהו מתנדב לכתוב ביוגרפיה על הלהקה?
 

ט ו ר ה

New member
אההה מצוייייין ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

סחתיין אלכס היום דווקא חשבתי על זה. איזה קטע
 

turrican

New member
הגיע הזמן

וחוצמזה שמגיע להם.. אחלה להקה , נכון שיש כאלה שחושבים שזוהי להקה מלוקקת עם שירים בנוניים ועם סולן יפיוף (מה לעשות שזה נכון?) אני חושב שזו להקה מצויינת עם המון להיטים טובים ועם קליפים מרהיבים אין ספק אחת מהלהקות הגדולות של האייטיז.
 

turrican

New member
מעניין חשבתי שטופית

תאהב את השבוע הזה..לאן היא נעלמה?
 

tofit

New member
אלכס יקירי

בשעה שאתה יצאת כאן בהכרזות על א-הא, אני ישנתי שנת ישרים.... אבל אני נורא נורא שמחה, אני מתה עליהם, ולדעתי השירים שלהם ממש לא בינוניים. כמה פוסטרים שלהם היו לי פעם....
 
למעלה