תשמעו קטע
הלכתי היום לחנות מחשבים קטנה וביררתי לגבי קניית נייד שם. קודם כל, המוכר היה לגמרי נגד לנובו. אמר שהוא לא סומך על החברה, מאז שהיא עברה מ - יבמ לבעלות של לנובו. הוא לא יודע מי עומד מאחרי החברה עכשיו והשרות שלהם בארץ, לדבריו, הוא על הפנים. לכן, הוא גם לא מוכר את הניידים שלהם אצלו. לדעתו, גם דל היא חברה בינונית מכל הבחינות. למרות שהוא כן מוכר אותם אצלו. הוא גם אמר, שאין אצלו מוצרים של HP בחנות. האיכות והשרות שלהם גרועים לאורך השנים בארץ. קיצור, לא הבנתי מה הוא כן מוכר, אבל הוא הזכיר את אייסר, שנמכרים טוב באירופה. עוד דבר. הוא הבטיח להתקשר אלי תוך שעה, לגבי דגמים של דל וכבר עבר חצי יום. משעשע.
הלכתי היום לחנות מחשבים קטנה וביררתי לגבי קניית נייד שם. קודם כל, המוכר היה לגמרי נגד לנובו. אמר שהוא לא סומך על החברה, מאז שהיא עברה מ - יבמ לבעלות של לנובו. הוא לא יודע מי עומד מאחרי החברה עכשיו והשרות שלהם בארץ, לדבריו, הוא על הפנים. לכן, הוא גם לא מוכר את הניידים שלהם אצלו. לדעתו, גם דל היא חברה בינונית מכל הבחינות. למרות שהוא כן מוכר אותם אצלו. הוא גם אמר, שאין אצלו מוצרים של HP בחנות. האיכות והשרות שלהם גרועים לאורך השנים בארץ. קיצור, לא הבנתי מה הוא כן מוכר, אבל הוא הזכיר את אייסר, שנמכרים טוב באירופה. עוד דבר. הוא הבטיח להתקשר אלי תוך שעה, לגבי דגמים של דל וכבר עבר חצי יום. משעשע.