תשמעו קטע

ashton1

New member
תשמעו קטע

הלכתי היום לחנות מחשבים קטנה וביררתי לגבי קניית נייד שם. קודם כל, המוכר היה לגמרי נגד לנובו. אמר שהוא לא סומך על החברה, מאז שהיא עברה מ - יבמ לבעלות של לנובו. הוא לא יודע מי עומד מאחרי החברה עכשיו והשרות שלהם בארץ, לדבריו, הוא על הפנים. לכן, הוא גם לא מוכר את הניידים שלהם אצלו. לדעתו, גם דל היא חברה בינונית מכל הבחינות. למרות שהוא כן מוכר אותם אצלו. הוא גם אמר, שאין אצלו מוצרים של HP בחנות. האיכות והשרות שלהם גרועים לאורך השנים בארץ. קיצור, לא הבנתי מה הוא כן מוכר, אבל הוא הזכיר את אייסר, שנמכרים טוב באירופה. עוד דבר. הוא הבטיח להתקשר אלי תוך שעה, לגבי דגמים של דל וכבר עבר חצי יום. משעשע.
 

Kibiniloch

New member
זה היה בחנות של אקסלנט במקרה? P:

בכל מקרה, נשמע שהוא לא מקצועי לא במחשבים ניידים ולא במכירות....
 

ashton1

New member
לא אקסלנט. אבל החנות עשויה מכמה מדפים בודדים

של מוצרי מחשב. פשוט במקרה עברתי לידה וחשבתי לבדוק מה הוא יכול להציע.
 

Jan22

New member
בסופו של יום הוא עוד ימליץ לך על MSI .

בוא נראה ,LENOVO על הפנים ,DELL בינוני ,HP גרוע ...יפה יפה . שלושת היצרניות העיקריות של ניידים בעולם. תשמע ,כנראה הוא יודע מה הוא אומר !
 

kobi 23

New member
באמת נראה שאין לו מושג

מילא להגיד על המחשבים של HP ועל המחשבים של לנובו (מסדרה 3000) שהם לא משהו,אבל להגיד על דל שהם לא משהו ?! כמו שזה נראה,יש לו אינטרסים למחשבים של אייסר,כנראה הוא מרוויח מהם יותר עמלה או משהו כזה. מציע לך לא להקשיב למוכרן הזה ד"א לגבי המחשבים של אייסר,זה נכון שהם מס' אחד במכירות באירופה.אבל.. יצא לי למכור לא מעט מחשבים שלהם שעבדתי בתחום ולצערי להמון מחשבים שלהם היו תקלות שונות ומשונות. הרבה מחשבים שלהם שמכרתי חזרו אלי או למעבדה.אפילו המחשב בתצוגה שלי התחרפן בלי שמישהו נגע בו. אני לא יודע אם המצב שופר משום שאני כבר לא בעסק מהחורף האחרון
 

Kibiniloch

New member
משום מה

למרות הדעה של רוב הפורום...ודעתי עד עכשיו גם..דווקא היום שמעתי ממישהו (חבר של בן משפחה, לא מישהו מאיזה פורום או משהו) שהוא מתקן מחשבים ניידים, והוא אומר שדווקא למחשבים של DELL יש ה-מון בעיות וכל הזמן מקפיצים אותו לתקן DELLים.... ועד שכמעט החלטתי.....לך תדע מה לקנות היום! ://
 

RoyBO

New member
את יודעת מה לא אכפת לי

 

Kibiniloch

New member
BLAH!

יו אני אצא מדעתי כבר בכלל לא בא לי לקנות נייד! מה שאני לא אקנה - בסוף זה יידפק מכאן או משם :/
 

Kibiniloch

New member
אז אולי בכל זאת אני אלך על ה-Hasee? :))

ת'כלס 12" עם מפרט סטודנטים טוב ו-3 שנים אחריות ב-3.7K........זה לא הולך ברגל.. ואם אפילו על DELL קיבלתי פידבקים שליליים, אולי זה לא סיכון גדול מהרגיל ללכת על משהו לא מוכר אחרי הכל ...
 

RoyBO

New member
מי נותן לחרא הזה אחריות?

שמעי לפי מה שאני יודע החברה היא חברת בת של לנובו.
 

RoyBO

New member
אם לא הבנת

החרא הזה אמור להיות יותר חרא מהחרא של סדרה 3000 של לנובו!
 

Kibiniloch

New member
חחח הרגת אותי

שמע לפחות יש לה קשר לאיזשהי חברה מוכרת, זה כבר משהו o_O האחריות זה של נידם היבואנים או המפיצים משהו כזה... דיברתי עם חבוב נחמד שם והוא שלח לי צילום של תעודת אחריות שלהם, היא נראית לי בסדר גמור, דיי מקיפה ובלי הסתייגויות לא רגילות.
 

Jan22

New member
קודם כל תקני MSI .אח''כ תקני CHAMPION

ולקינוח תקני HASEE. תאמיני לי ,לא תתאכזבי !
 
למעלה