תשלום לכבלים בבית אבות

תשלום לכבלים בבית אבות

בעבר התיחסת לנושא. בשבוע האחרון התפרסם שכמדומני ``ערוצי זהב`` יחזירו כסף. יש דברים בגו?
 

odeg g

New member
עד מאה ועשרים!

אני חושב שאם תהיה בבית אבות צ י ב ו ר י אז כנראה צריכים להחזיר לך כסף. אני חושב שזה שערוריה בכלל, ובעצמי נמצא כבר הרבה זמן בהתכתבות עם החברה שמספקת כבלים בתל אביב בעניין אבי. העניין הוא שזה בית אבות פרטי. לדעתי זה בכלל לא קשור פרטי /ציבורי כי מקסימום הוא שלוחה של בית האבות. העניין פורסם בעתונות?
 
בית גיל הזהב בת``א,

אני חושב שהוא בית אבות פרטי. בכל מקרה, היה פרסום בזמן האחרון, ודובר על החזרת דמי מנוי של כ- 7 שנים למספר מסוים של מנויים של ערוצי זהב. החזר של מספר אלפי שקלים (לפי חשבוני)
 

odeg g

New member
מקור המידע חשוב

כי בעתונים לא תמיד הכל ממש מדוייק... היכן ראית? נסה להיזכר. אולי באחד העיתונים הוירטואלים?
 
מגזין בדוק מספר 30

1. הופיע ב``בדוק`` מספר 30 מגזין אוגוסט של המועצה לצרכנות. 2. בנוסף הופיע שם גם - חוק חינוך חינם והתשלומים לבתי ספר. 3. יש בחוברת סעיף קטן שלדעתי הוא מוגזם ``כל הזכויות שמורות למועצה הישראלית לצרכנות. אין להעתיק, לצטט, לשכפל או לצלם את תוכן הירחון. אסור בתכלית האיסור לעשות שימוש בכתבות, במאמרים, בטבלאות או בכל מידע המופיע בירחון, לצורך פירסומות או לכל שימוש מסחרי אחר`` האם אני עבריין?
 

odeg g

New member
עברינות נוער מי בכבלים?

לפי השאלה הרגשתי שהתשובה בעקרון היא כן, א ב ל, אם תקרא שוב מה כתבת מול מה שאלתה למזלך הרב- כנראה שלא. במה דברים אמורים, שים לב לשימוש האססור- מסחרי וכו. מי שרוצה להאשימך, צריך להוכיח הנ``ל...
 
למעלה