תשובה לאברמלה וכל המבולבלים

תשובה לאברמלה וכל המבולבלים

איזה מצנח יש לי ?? אני לא מבין מה כתוב במדבקה, אין לי בכלל מדבקה יש לי ציור של טבלה על הטיפ ולא כתוב בה כלום. מוכר לכם ??? לא תראו או תשמעו דבר כזה על מצנח של עפקו (APCO) ו/או כל מצנח אחר המיוצר במערכת מסודרת. איני טוען שהמצנחים גרועים או מיוצרים לא נכון אך בשביל לקבל מדבקת אישור של אחד המכונים(SHV / DHV) יש לשלם כסף (מה שמאשר שהמצנח אכן נבדק במערכת מסודרת), ואת זה עושה היצרן ולא המתפרה. בישראל יש לגשת ולשאול את מנהל המתפרה על איזה מצנח אני טס והאם הוא AFNOR או DHV כי רק הוא יכול לדעת ו/או לנחש. הבעיה חמורה עוד יותר במצנחי יד שניה העוברים מאחד לשני ואיש לא יודע מה התקינה או הגודל. לדוגמא: יש מצנח טארגט DHV 2 ומצנח טארגט DHV 2-3 . ולפי תאריך האספקה יש לך טארגט כזה או כזה. איך אני יודע על איזה טארגט אני טס ?? הולכים למתפרה ומודדים אורכי מיתרים וספיד סיסטם. רזרבי תוצרת המתפרה ראיתם ?? אני ראיתי הרבה ! ללא מדבקת תקן, ללא סימן מזהה כל שהוא ומחובר IN SIDE OUT ב- CENTER LINE (בלא מעט מהמקרים שלומי פרל עזר לי לנחש מה בדיוק יש לנו ביד כולל ניתוק וחיבור נכון של ה- CENTER LINE). ניסיתם פעם לברר לגבי גודל המצנח הרזרבי?? כן כן מיוצר שם רק גודל אחד והוא הרזרבי הקטן. את הגדול יש להזמין מאוסטריה (תבדקו טוב מה יש לכם ברתמה כמה מהחברה ה"קלים" של 100 קילו ויותר מצאו הפתעה). חשוב לציין שאני כותב רק מניסיון לא משמועות !! הכתבה נכתבה מטעמי בטיחות בלבד לאור העובדה שלחלק לא קטן מהמרחפים אין מושג מה תקינת הבטיחות של החופה שלהם. וגם לא בטוח שהם יודעים מה בדיוק מסתתר באריזת הרזרבי שלהם (תשאלו את ד"ר גדי לוטן, ישראל שדה ועוד). כמו שכתבו פה לפני על תקנו חתול בשק (רזרבי או חופה ראשית) בדקו טוב מה יש בידכם. שבוע טוב איתי לנואל- שמקווה שפה לא נצונזר שמיים מצנחי רחיפה
 
תשובת ועדת הצנזורה

מצורפת תשובת הועד קיראו ושיפטו ומצאו את ההגיון ואולי תסבירו לי איפה העלבות, קנטרנות והתחכמות. 10 מאי 2002 לאיתי לנואל הנדון: הסרת הודעה מפורום הבטיחות אין לי שום ספק שאתה ושי יודעים מצוין מדוע הוסרה הודעתך מיום 9.5.2002 "תשובה לאברמלה ולכל המבולבלים" מהפורום, אך מכיוון שעל פי הכללים צריך להודיע ולהסביר הסרה, אנסה להסביר בכל זאת: בכללי הפורום מוגדר ש"לא יוצגו הודעות קנטרניות מתחכמות ומעליבות". כל הכתוב על "המתפרה" הוא גם קנטרני, גם מתחכם וגם מעליב. ההודעה כמובן שלא הוסרה מכיוון שהוזכר בה השם "עפקו", ואתה מוזמן להכניס את השם "עפקו" כמה שתרצה לפורום, ובתנאי שההודעות יענו על הכללים שנקבעו. הם מופיעים בראש הפורום ואתה מוזמן לעיין בהם שוב לפני כתיבת הודעות נוספות. בבקשה העבר את המכתב גם לשי לנואל מכיוון שהתייחס להסרת ההודעה בפורום, וכתובתו הפורום הכללי חסויה ואינה שמורה אצלי. בברכה, שאול שפי [email protected] שאול שפי, החוחית 30 רמת השרון 47226, טל´ 03-5403981 Shaul Shefi, 30 Hohit St. Ramat-Hasharon, 47226 Israel Tl. 972-3-5403981 -------------------------------------------------------------------------------- MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: Click Here
 
התנצלות

ברצוני להתנצל על פירסום הפרטים האישים של שאול שפי שצורפו להודעת הצנזורה אלי. הפרטים הועתקו בשוגג עם שאר ההודעה ובהחלט לא היו צריכים להופיע בפורום. איתי לנואל שמיים מצנחי רחיפה
 

אורלי 2

New member
איתי, שי ודני

אני בטח לא אתווכח עם איתי לגבי העובדות שכתב כי אין לי מושג לגביהם/ן אבל הצורה שבה הוא כתב וכותב צורמת, משתלחת ומזלזלת. אם הוא היה כותב את אותו דבר בצורה שונה זה לא היה יורד! בלי ירידות, בלי זילזול. דבר נוסף אני משוכנעת שאין קשר בין מצנחים שחברי הוועד טסים עליהם לבין הצנזורה -אז די כבר! אתם מפריעים לי להנות מהפורומים
 
אורלי יקרה שלום,

אורלי אני נותן בידיך את המאמר כמו שהוא ומאשר לך לכתוב אותו במילים היפות והבלתי משתלחות אותן דורשת ועדת הצנזורה. שלחי אלי בבקשה את המאמר הגמור אני הוסיף או אתקן לך את העובדות והחזיר לך אותו. שנסיים את התהליך נפרסם שוב את המאמר. את מוזמנת להתקשר או לשלוח מייל לאוסטריה ולשאול אותם לגבי העובדות הבאות: 1. איפה יושב המפעל ומי הן המתפרות. 2. לאיזה מתפרה יש רשיון לייצר רזרבים ובאיזה גודל. 3. למה אין מדבקות תקן על מצנחים תוצרת המתפרה הישראלית (לא על הרזרבי ולא על החופה הראשית). ולמה לא ניתן לדעת מה גודלו של המצנח ותיקנו. 4. תשאלי את דורון דנן מה גודל המצנח הרזרבי שלו (רמז-האיש טס לבד על טנדם) ואם תרצי אני אצרף לך קלטת שלו זורק את אותו רזרבי בטורקיה. בהצלחה וד"ש לביל איתי לנואל שמיים מצנחי רחיפה
 

אורלי 2

New member
לנואל יקר

בשמחה אתקן לך את המאמר. שלח לי אותו באי מאייל והוא יחזור אליך כתוב יפה, בלי השתלחויות וליגלוגים. דבר שני לגבי העובדות, כבר אמרתי שלא אתווכח כי אין לי מושג לגביהן! בטח לא אתקשר לאוסטריה ואברר ובטח לא אטוס על מצנח רחיפה כמו שאתה בטח יודע. ד"ש מביל!
 
לכל המצנזרים ותומכי הצנזורה....

שלום לכולם! האמת היא שדי עיפתי מהריבים הטיפשיים המתקיימים בכל הפורומים ולכן הרשתי לעצמי לקחת חופש מהעניין, ולקרוא מדי פעם את אוסף הדברים המעניינים המצטברים בכל אחד מהפורומים (וירידות וסיכסוכים בין אישיים לא כלולות בינהם). דבר אחד לא אבין כניראה לעולם. מה הסיבה שאיתי לנואל מצונזר כל הזמן??? הרי כולם מכירים את אופן התבטאותו, את הציניות שלו ואת הנחרצות שלו בענינים בהם הוא מאמין -גם אם הוא לא תמיד צודק - לפחות בעניין אחד יש לאמר לזכותו שהוא אינו מסחרי בהתיחסותו לבטיחות וזאת לטובת האגודה. אני לפחות, לא מכיר הרבה אנשים שהינם בעלי אינטרס מסחרי לספורט שדואגים עד כדי כך לקדם אותו כמו איתי (ותעזבו את העקיצות ותסתכלו על הענינים קצת ממבט גבוהה יותר, אם אתם אוהבים את האיש או שונאים אותו - לא רלבנטי לחלוטין למה שכתבתי עד כה- ). ועכשיו לעניננו: קצת צורמת בעיני כמו גם בעיני אחרים הרגשת העליהום שעושים בפורום הבטיחות על כל מי שכותב או מזכיר איזה שהוא גוף מסחרי ( על מה ועדת הצנזורה המכובדת מרחפת??? על מצנחי האגודה למצנחי רחיפה??? ) איך אפשר לכתוב איזה שהוא דבר הנוגע לבטיחות מבלי להזכיר שם של מצנח או את שמו של האדם עליו מדובר. ושאלה לשאול שפי: ממי אתה רוצה בדיוק שנלמד אם לא מבעלי הנסיון הרב ביותר? תמוהה שכל שטות שנכתבת בנושאי בטיחות אפילו אם היא מטעה את ציבור המרחפים נשארת וכתבה כגון הנ"ל מוסרת. דבר נוסף: באגודה שבה מס´ המרחפים הולך ומתמעט האם לדעתכם, ועדת הבטיחות יכולה להסתיר בדוחות, את שמו של מבצע העבירה מטעמי - - - -- -? (מרחף בעל דרגה 1234 ) מבלי שכולם יגלו מהר מאד מי ביצע את העבירה. מה הבעיה לרשום את השם? מישהו כאן לקח את התפקיד של אלוהים והחליט לעשות סדר לפי אמת מידה שהוא ועוד שלושה החליטו עליה. חברה, זוהי אגודה ולא דיקטטורה!!! ולסיום, כתבתי זאת בעבר ואכתוב זאת שוב אם עדיין לא הבנתם והכוונה לכלל חברי האגודה. 1. מטרת האגודה לתת בית חם למרחפים, בית קר ומנוכר ירחיק אנשים מהאגודה אך לא מהספורט הנהדר הזה. 2. אם מישהוא מכל המבקרים את פעילות האגודה חושב שהוא יכול לעשות דברים בצורה טובה יותר שיקום ויתנדב. 3. אם חשבתם להיות סוציומטים ולתת לאחרים לסדר, לארגן, ולרוץ אחריכם אתם לא באגודה הנכונה כנראה. (כולם רוצים אתרים נקיים, אירועים, תחרויות ועוד אבל אף אחד לא מזיז תתחת שלו). 4. תביטו על ספורט הגלישה האוירית בארץ, האם לכך אתם שואפים??? 5. ולסיום : קשה מאד לבנות אך קל מאד להרוס. אורי שמיר אחד שאיכפת לו מאנשים שאיכפת להם ממה שקורה באגודה הזו.
 
אירוע בטיחות כלל אינו עבירה.

אורי שלום, אנא שים לב שאירוע בטיחותי כלל אינו עבירה ואינו גורר סנקציה מסוג כל שהיא. עבירות בטיחותיות והסנקציות בגינן כן מפורסמות בדף הטייס הראשי בצרוף שמו המלא של ה"עבריין" (מילה קשה קצת לטעמי...). עבירות אלו בעיקרן הנן ביחס להוראות ספר העזר המבצעי. לא כך הוא אירוע בטיחותי חריג, שהגדרתו נמצאת אף היא בדף הטייס הראשי, שאינו עבירה כלל, גם אם הטייס לקה בשיקול דעת חמור. על מנת לדון לגופו של עניין ולא לגופו של אדם, מפורסם דו"ח אירוע כזה בעילום שם. המטרה היא לעודד טייסים לדווח. יותר מזה - במיקרים של "כמעט ונפגע", ניתן גם לדווח בעילום שם.יחד עם זאת, כל מי שמעורב באירוע חריג שעליו פורסם דו"ח יכול כמובן להזדהות ביוזמתו הוא. אין מנוס מפירסום פרטים כגון ותק, דרגה, הגדר וכ"ו כאשר יש לפרטים אלו קשר לאירוע עצמו (ובמיוחד באירועים שהם תוצאת טעות בשיקול דעת). ברור שמי שיתעמק מסיבה זו או אחרת ויחקור, יוכל לאתר את המעורב. היו כבר מיקרים כאלו בעבר, ולעניות דעתי נגרם עקב כך נזק למוטיבציה לדווח. איני מבין מה המניע לרצון לזהות את המעורב בשמו, למעט סקרנות לשמה(גם אם טבעית ומובנת). אני משוכנע שכולנו יכולים להתגבר על יצר זה. על כן אני מבקש בכל לשון של בקשה לכבד את הכללים שנקבעו. לילה טוב, שמשון
 
למעלה