תקשיבו:

תמיר1991

New member
תקשיבו:

מה דעתכם על זה- אני אוסף ארה"ב, אבל רק דרך החלפות עם חבר מת"א ואיתכם, ולא דרך קניות וכו'. כשישאלו אותי- אני אוסף ישראל וחלל. ואם מישהו ירצה להחליף איתי אותו: בבקשה... מה דעתכם? תמיר.
 

meytar

New member
האמת שלא כלכך הבנתי על מה אתה

מדבר... לדעתי, ארצות הברית זה נחמד, אבל שיהיה בעדיפות שניה, כך שאם בול מארצות הברית יוכל להגדיל את אוסף בולי החלל, תחליף. זאת דעתי אם לזה התכוונתה...
 

meytar

New member
אגב הכוונה אם לא היה ברור...

שאם מישהו מציע לך בול חלל בעבור בול מארצות הברית...
 
למעלה