תקשיבו: מה דעתכם על זה- אני אוסף ארה"ב, אבל רק דרך החלפות עם חבר מת"א ואיתכם, ולא דרך קניות וכו'. כשישאלו אותי- אני אוסף ישראל וחלל. ואם מישהו ירצה להחליף איתי אותו: בבקשה... מה דעתכם? תמיר.