תקראו בבקשה את זה

צול1

New member
תקראו בבקשה את זה

תגובה שכתבתי לפורום מרצ: ישראל היא אחת מהמדינות הכי אטומות שאני מכיר. מצטער שאני כותב את זה כל כך בקצרה אבל זה דבר שפשוט פוצץ אותי ביומיים האחרונים שאני פשוט חייב להגיב. בחצי שנה האחרונה היו למנהיגי ישראל ארבע הזדמנויות לחתום על הסכם שלום עם סוריה, או לפחות להתחיל לנהל מגעים לשלום. ישראל דחתה כל פניה של סוריה בטענה שהם שקרנים ושאי אפשר להאמין לאף מילה שיוצאת למנהיגים הסורים מהפה. ישראל טענה שיש אינטרס מאחורי הדברים שלהם ושהיא לא מוכנה לדבר איתם, בכלל. בנוסף לזה ישראל חימשה את גבול הצפון. ועכשיו כשסוריה מתחילה להתחמש בחזרה אנשים אשכרה מופתעים? אנשים אומרים "אחח.. הסורים האלה! רק מלחמות יש להם בראש! טרוריסטים!". מישהו ממנהיגי ישראל חשב פעם לעצמו איך הוא נראה מהצד? ישראל לא נראית כמו מדינה שוחרת שלום, אלא להפך. מה הייתה הבעיה להענות לבקשה הסורית? או לפחות לשבת ולהקשיב לה? אולי אפילו להוריד את עניין השלום אל העם באמצעות משאל עם? אבל לא.. כרגיל, ישראל בתוך התחת שלה ונכנסת לשקרים של עצמה, וחבל.
 
מצחיק אתה ../images/Emo6.gif

הם רצו את רמת הגולן כהבטחה.. בשביל "לשבת ולהקשיב להם" היינו צריכים למסור את רמת הגולן, שזה לא בא בחשבון.. גם אם הם יגידו שנחתם שלום אם אנחנו מחזירים את רמת הגולן זה לא בא בחשבון (ואני אפילו לא גר שם אני בקצה השני של המדינה)
 
ככה צריך!! ../images/Emo36.gif

אסור לתת למוסלמים שום פירור אדמה !! יצאנו מרצועת-עזה והיום עזה הפכה להיות מוקד טרור !!!! תושבי שדרות לא יכולים לחיות !!!! ילדים לא יכולים ללכת לבית הספר !!!! ואני שואל: האם השמאלנות היא מחלת נפש חשוכת מרפא ??
 

sharonhaimov16

New member
בניגוד לכל התירוצים שהעלו פה... אני אגיד זאת.

ישראל סירבה לפתוח במגעים עם סוריה מהסיבה היחידה שאללה... כלומר, ארה"ב, אמרה זאת. מדיניות ארה"ב היא בידוד מדינות "ציר הרשע", הכוללות כיום את סוריה, איראן וצפון קוריאה. מדינת ישראל, שתלויה באופן מוחלט בארה"ב, לא יכולה להגיד לא לאמריקנים. במצב אחר, שבו אנחנו לא תלויים לחלוטין בארה"ב, ישראל הייתה פותחת במו"מ עם סוריה, כי יש רצון בסוריה למו"מ - לאסד כדאי מאוד לקבל את הגולן בהסכם שלום, כי המשטר שלו בדרך להתרסקות.
 
למה לדבר שטויות?

ישראל לא תלויה באמריקה ואתה יודע את זה. ביבי כבר הוכיח שאפשר להקים כלכלה משגשגת , בו בזמן שהוא קיצץ סכום השווה לסכום שאנחנו מקבלים מאמריקה.
 

sharonhaimov16

New member
תגובה

בתקופת השפל הכלכלי, החוב הלאומי הגיע ל120% מהתוצר הלאומי והיה חשש שישראל לא תוכל לעמוד בהתחיייבויות הפיננסיות שלה, ארה"ב נתנה לישראל ערבויות, בתנאי שיבוצעו רפורמות כלכליות והסיוע האמריקני המשיך לזרום. במצטבר, ארה"ב העבירה למעלה מ100 מיליארד דולר למדינת ישראל. אני לא מזלזל ברפורמות של בנימין נתניהו, להיפך, הן הצילו את מדינת ישראל. אך בוא לא נשכוח עד כמה ארה"ב משמעותית למדינת ישראל. ארה"ב מטילה וטו כמעט בכל פעם שיש הצעת גינוי או סנקציות כנגד ישראל במועצת הבטחון, היא תומכת בנו באופן שוטף בכל ההצבעות באו"ם מלבד מקרים יוצאי דופן. הפרויקטים של תע"ש ממונים הרבה מאוד פעמיים ע"י ממשלת ארה"ב או חברות אמריקניות והיא צרכנית עיקרית של תע"ש. 37% מהייצוא הישראלי הולך לארה"ב, ו15% מהייבוא הישראלי הוא מארה"ב, נכון לסוף שנת 2005.
 
אדם סמית אמר אמת הזקוקה להשלמה

ראיתי את הסרט נפלאות התבונה. הוא הדגים קבוצת חרמנים הרוצים את השאפה מקבוצת בנות. ואמר בערך : אם כולם יפנו אליה יפריעו זה לזה ויסורבו. ארבעת האחרות שאינן רוצות להיות בחירה שניה גם כן תסרבנה ונישאר קרחים מכאן ומכאן. הכי כדאי לפנות לאחרות ואז לכל אחד תהיה אחת כך תוך תיאום אם אחרים יזכו כולם והשאפה תשאר לבד.winer taks all יוצרת מנצח אחד ומיליון מפסידים. אם נותנים קצת לכולם הסך הכל גדול יותר.
 
למעלה