טוב אז לסופי../images/Emo13.gif
אם את קוראת את ההודעות בפורום אז אני מרשה לעצמי לכתוב בשם כל הפורום ש...
חולים עליייייייך! ועוד משהו- קראתי את הכתבה בלאישה על המשפחה שלך, היה לכן אומץ לך ולכל האחיות שלך- זה ממש אמיץ ככה לעשות משהו שממש רוצים וללכת עם הלב אפילו שזה פוגע בהורים ובדת ובכלל, זה ממש יפה....אני מעריכה את אותך ואת שלושת האחיות שלך
איזו דפוקה אני ואם היא בכלל לא כאן... אני כותבת לעצמי פה??? הלו? סופי? את כאן, כתבי איזו הודעה אם כן, את תעשי לנו את היום אם תכתבי הודעה
אנחנו אנשים מאוד נחמדים, נכון כולם?