תקלות טכניות

דוד רץ

New member
שמי (המופיע משמאל לכותרת ההודעה) אינו מודגש

כשאני צופה בעמוד הפורום בגופן הקטן ביותר. בגדלים האחרים- זה בסדר.
 
האם זו תקלה טכנית? ../images/Emo12.gif

שם: טלמון סילבר נושא: אינני יודע אם זו תקלה טכנית, או בגלל תוכן: התוכן. מה לעשות? כבר 4 או 5 פעמים אני מנסה לכתוב תגובה להודעה זו: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?For... אך כל פעם היא נמחקת! להלן טקסט התגובה הנמחקת. נושא: נשאר לך רק לספר את זה לאישה מהמרתף תוכן: ולשאר "ה.מ.ת.נ.ח.ב.ל.י.ם ממוצא רוסי" האם מדובר בתקלה טכנית תמוהה? או תגובתי נמחקת בגלל השימוש במילה 'מתנ...לים'? אבל אני רק מצטט, בציניות, את דבריו של קודמי, אשר השתמש בדיוק במילה זו, והודעותיו כלל לא נמחקו, למרות השימוש במילה! הנה ההודעות שלו: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp... שם: טלמון סילבר החלפת שם | לעדכון עולמך נושא: יש לי ניחוש. האם הוא נכון? תוכן: כנראה יש לכם כלי, המזהה אוטומטית מחרוזות פסולות לשימוש, גידופים וכדומה, ומוחק אוטומטית כל הודעה המכילה מחרוזת פסולה לשימוש. ובמקרה זה, התוכנה כמובן אינה מזהה אם מדובר ב"גידוף מקורי" או בציטוט ציני. הניחוש שלי הוא, שהכלי האוטומטי שלכם בודק רק את התוכן של ההודעות, ואינו בודק את הנושא שלהן! היות ובשתי ההודעות שהצגתי, אשר לא נמחקו, המחרוזת הפסולה (במקרה שהשערתי נכונה) מופיעה רק בנושא, ולא בתוכן. נראה לי, שאם הניחוש שלי סביר, כדאי לבדוק עניין טכני זה.
 
מחרוזת המילים שציינת אכן נמחקת אוטומטית

היות והיא מהווה הפרה של תקנון הפורומים. לגבי ההודעות שקישרת אליהן- נראה שכולן נמחקו.
 
בבקשה, בדקו שוב - נראה לי שיש שם תקלה טכנית!

ההודעות שקישרתי לא נפתחו באשמתי - טעיתי בהעתקת ה-URL. אנסה להציג את הקישורים שוב. לא על מנת להתלונן, אלא לשם בדיקתכם - אם המחרוזות האסורות נתפסות גם בנושא ההודעה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1189&msgid=120186509&FlagSybase=1 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1189&msgid=120180964&FlagSybase=1
 

רחלי233

New member
לא רואה הודעות...

לפני חודש וחצי בערך פניתי אליכם, ואמרתי שאני לא רואה את ההודעות בפורומים החדשים. (רואה את כל העמוד, אבל לא את ההודעות שבו). רק כשאני עוברת למערכת הישנה אני רואה הודעות. אמרתם (אחרי די הרבה זמן...) שהבעיה הופנתה לצוות הטכני. מאז לא שמעתי ממכם. ועכשיו אני רואה, שעוד מעט אתם קוברים את המערכת הישנה. כלומר, עוד מעט אני לא אוכל להשתתף בכלל בפורומים של תפוז, כי לא אוכל לראות אותם יותר... יש לכם פתרון?
 

רחלי233

New member
טוב,

בסוף התקנו גרסה יותר מתקדמת של האינטרנט אקספלורר וזה פתר את הבעיה.
 

kerengil

New member
גם לי יש את הבעיה הזו

אקספלורר 6, מחשב בעבודה. ממחשב אחר בעבודה אין בעיה. כל הפורום עולה, חוץ מההודעות, וצריך לעבור לממשק הישן כדי לראות אותן. לא יודעת מה אני אעשה כאשר הוא כבר לא יהיה.
 

suomi

New member
טקסט חתוך באמצע ועוד

מצורף צילום מסך של ההודעה המנהלתית מפורום 691 לאחר שלחצתי על 'המשך' כדי לראות את כל ההודעה (FF3). עוד דבר חשוב. אם אתם שמים X וכותבים 'הסתר הודעות מנהלתיות', מה לדעתכם אמור לקרות כשלוחצים על ה-X ? אני הייתי מצפה שה DIV הזה יוסתר בדיוק כמו שכתוב ובהתאם למה שגולשים מצפים כשהם לוחצים על X (עניין של סטנדרטים וטרמינולוגיה).
 

suomi

New member
תודה. מה עם ההערה השנייה?

חייבת להיות אפשרות לסגור את ההודעה המנהלתית. בתור מי שגולש קבוע באותו פורום, ההודעה הזאת תופסת שטח יקר מהמסך ואין שום צורך לראות אותה יותר מפעם אחת (אלא אם כן המנהל מעדכן אותה). צריכה להיות אפשרות להעלים אותה כליל.
 
מעבר למערכת החדשה

אני גולש באינטרנט אקספלורר וכשאני עובר למערכת החדשה אני מקבל מבנה מוזר לכותרות ההודעות ולא ניתן לפתוח את תוכן ההודעות.
 
אנא ציין את גרסת הדפדפן בו אתה גולש

כמו כן אנו ממליצים למחוק קבצים זמניים וקוקיז ולראות אם הבעיה נמשכת.
 
גרסת הדפדפן

לבקשתכם גרסת הדפדפן 6.0.2180 xpsp_sp2_gdr.070227-2254 והוא כולל גירסאות עידכון sp2. על פי הצעתכם מחקתי קבצים זמניים וקוקיז והבעיה עדין נמשכת. אודה לכם על הצעות לפיתרון.
 
למעלה