תקלה בנייד שלום חברה לפני כחצי שנה רכשתי מחשב נייד בארה"ב TOSHIBA SATELLITE ובחודש האחרון הוא מתחמם במהירות ו שביב של שניה כבה ,זה קורב כל 30 דקות!! מי יכול לטפל בבעיה והיכן? אני מבאר שבע האם יש גוף מוסמך או אדם מקצועי? תודה לכם