תקלה בנייד

liamy22

New member
תקלה בנייד

שלום חברה לפני כחצי שנה רכשתי מחשב נייד בארה"ב TOSHIBA SATELLITE ובחודש האחרון הוא מתחמם במהירות ו שביב של שניה כבה ,זה קורב כל 30 דקות!! מי יכול לטפל בבעיה והיכן? אני מבאר שבע האם יש גוף מוסמך או אדם מקצועי? תודה לכם
 
נדמה לי

שהיבואן של טושיבה הוא חברת מפעיל. אני לא בטוח שיש להם מעבדה בב"ש אבל סניף או סוכנות נדמה לי שיש
 

Druyanizem

New member
איזה מצחיק...

כמה הודעות למעלה כתבתי על אותה בעיה שיש לי עם אותו דגם בדיוק... קניתי אותו בקנדה... אתה יודע בוודאות שזו בעיית חימום?
 

Druyanizem

New member
ואגב...

המעבדה המוסמכת היחידה של טושיבה בארץ היא "מפעיל" והיא נמצאת בפתח תקווה
 
למעלה