תפוז יא מאניאק

יקוב

New member
תפוז יא מאניאק

השעה הייתה 22 אפס אפס בתפוז.השעה הכי מעצבנת בצ´ט,הרומנטיקה משתלטת... הלגה 34 ,לוחשת להרקולס 46 אני מחפשששתתת...ונעלמת באיזה "פרטי" חשוד. כיפה 12 צפונית, קוראת לזאב נשוי מואאאאאאה וזורקת לו בראש 700 עציצים עם חסות אדומות (אף פם לא הבנתי מה יש בעציצים האלה).... רק אני בוההה בעיניים מזוגגות, ורואה בחלומי את זאותי ממשמר המפרץ שולחת לי שורה אדומה: מממממממוששששששש מואאאאאאאה.ואז אחרי שעה של בהייה כשהעיניים כבר מזה מעורפלות ,אני לא מאמין... שורה אדומה "על אמת" אצלי בפרטי ...בטוח זאתי הבלונדה מהמשמר של המפרץ (רק גמרה ת´משמרת בחוף ירדה מהמגדל ובאה לצ´ט) ....איזה כתב יש לה למאמוש שלי...בשארית הכוחות ממקד עיניים במסך ...טטטטדדדדדדדדדדדדדדדם- לא מאמין: תפוז וחדר נשואים נשואות... מזל טוב "לרינה מפלשתינה". מי זאת רינה בכלל? מי מכיר אותה? ועוד הפרצוף המבוהל הזה של תפוז מסתכל בי בחיוך ממזרי. תפוז יא מאניאק בכוונה האאאאאא בכווונהההה.
 
למעלה