אני הולך אבל נראה כאילו קצת מזלזלים בהם לא יודע אם זה בגלל הקור או בגלל החוסר כבוד המחיר קבוע שהוא דיי נמוך אין רשימות אורחים אין מכירה מוקדמת אבל אין בטוח הולכים עבר כל כך הרבה זמן מהפעם האחרונה שראיתי אותם
היתה אחלה של הפקה של TSUNAMI כמו כל מסיבה שהם מפיקים, לא מפספס אף מסיבבה שלהם, פה זה דווקא היה מאורגן, היתה מכירה מוקדמת ורשימת מוזמנים והכי חשוב האומנים שהופיעו ASTRAL PROJECTION ו HUX FLUX ביחד, אין מילים מומלץ פלוס
לא נראה לי שהיית אי פעם במסיבת טראנס כי אין לך מושג איזה קהל הולך למסיבות האלה, וגם נראה לי שלא ביקרת בארץ לאחרונה כי הסטיגמה הזאת היא לפחות מלפני 8 שנים
אני רק יודע שכל מסובות הטראנס שהיו במקום שאני הייתי גר בו היו תמיד ערסים... מכן נוסע שערסים הולכים למסיבות טראנס..... לא אוהב את המוזיקה וזאת.... אבל חוץ מזה תעשה מה שבראש שלך.... הכל זאת הייתה דעתי הכנה