תנו צ'אנס לטראנס!!!!!!

IssEyE

New member
תנו צ'אנס לטראנס!!!!!!

מישהו היה במסיבה של ASTRAL PROJECTION ו HUX FLUX ביום שישי ב SPIRIT?
 

orrki

New member
היום (שבת) הם בטורנטו

אני הולך אבל נראה כאילו קצת מזלזלים בהם לא יודע אם זה בגלל הקור או בגלל החוסר כבוד המחיר קבוע שהוא דיי נמוך אין רשימות אורחים אין מכירה מוקדמת אבל אין בטוח הולכים עבר כל כך הרבה זמן מהפעם האחרונה שראיתי אותם
 

IssEyE

New member
כן היתה מסיבה לפנים

היתה אחלה של הפקה של TSUNAMI כמו כל מסיבה שהם מפיקים, לא מפספס אף מסיבבה שלהם, פה זה דווקא היה מאורגן, היתה מכירה מוקדמת ורשימת מוזמנים והכי חשוב האומנים שהופיעו ASTRAL PROJECTION ו HUX FLUX ביחד, אין מילים מומלץ פלוס
 

IssEyE

New member
ציקהלה זה בשבילך

לא נראה לי שהיית אי פעם במסיבת טראנס כי אין לך מושג איזה קהל הולך למסיבות האלה, וגם נראה לי שלא ביקרת בארץ לאחרונה כי הסטיגמה הזאת היא לפחות מלפני 8 שנים
 

ציקהלה

New member
לא הייתי בחיים במסיבת טראנס

אני רק יודע שכל מסובות הטראנס שהיו במקום שאני הייתי גר בו היו תמיד ערסים... מכן נוסע שערסים הולכים למסיבות טראנס..... לא אוהב את המוזיקה וזאת.... אבל חוץ מזה תעשה מה שבראש שלך.... הכל זאת הייתה דעתי הכנה
 

psytherpy

New member
טראנס זה של ההיפים של היןם

אני חולה טראנס ואני גם לומד לעשות טראנס עכשיו
 
למעלה