תנופה ודן באר שבע זומנו לשימוע בגלל רמת שירות ירודה

d1f2

Active member
 

raya

Well-known member
בהחלט יש בזה משהו.
מירווחי הזמנים בין אוטובוס לאוטובוס עלו משמעותית. אם בעבר קו 9 לדוגמא עבר אחרי שעות השיא של הבוקר בין 5-7 דקות, כיום זה 10-12 דקות (לפי לוח הזמנים).
יש נסיעות מבוטלות, קשה לסמוך על האפשרות להגיע בזמן לרכבת באר שבע מרכז לדוגמא.
לפני שבועיים איחרתי לרכבת והייתי צריכה לבטל נסיעה מתוכננת ליום עיון.
מצד שני - השירות של דן באר שבע טוב יותר ממטרודן שהיו לפני שדן באר שבע החליף אותם.
 

מנכל אחד

Well-known member
אין השלכות משמעותיות לשימועים הללו.
הבדיקה האם הם אכן שיפרו את עצמם תהיה בעוד כשנה, לאחר פרסום דו"ח הבקרה לחציון הראשון של 26, וגם אם יוחלט על יציאה למכרז חדש, מפעיל חדש לא יכנס לעבודה לפני אמצע 2028
כך שמדובר בבדיחה, והבדיחה הזאת היא על חשבונינו.
 

הנוסע הצפוני

Well-known member
יוכלו למנוע מהם להתמודד על מכרזים חדשים
האם אי פעם זה קרה? מאז תחילת ההפרטה משרד התחבורה לא פסל אף חברה מלגשת למכרזים
קח לדוגמה את סופרבוס שהתחילו כחברה מאוד חלשה באשכול רמלה לוד, היום הן בין החברות הגדולות בענף.
אף חברה לא באמת נסגרת כי היא נותנת שירות גרוע, במקסימום לא תזכה באחד המכרזים, היא תמשיך לתת שירות גרוע באזורי הפעילות האחרים.
 
למעלה