תן סיפור לשיר

nogao10

New member
תן סיפור לשיר

היי חמודים הפינה חזרה אבל באמת ובתמים אולי לא כי אף אחד לא כותב או מגיב חוץ ממני ולירון וזה ממש לא חביב כי אם לא תראו סימני חיים הפינה תעלם לעולמים...... כן, זה כל כך קל לכתוב שיר גרוע.....חחחחחחחח....... טוב, אז בלי הרבה הסברים, רק תגיבו, אל תכתבו, תגיבו!! כן, אני יודעת שאתם שם..... אל תסתכלו עליי ככה, אני יודעת שאתם חושבים שאני לא מדברת אלייכם.... היי, אני ראיתי את גלגול העיניים הזה!!!!!
אז ככה, היום אנחנו עם שיר, וגם איזה שיר....... שיר מדהים מHAND I am המילים: http://artists.letssingit.com/bon-jovi-lyrics-i-am-2bv4ggv את כל השאר אתם מכירים- אז בהצלחה לכולם... מי שצריך תירגום, רק תבקשו..... LOVE נ.ס
 

nogao10

New member
מי ראשון???!!!!!

הפעם יש לנו שלושת רבעי הדף..... תתמודדו..... מקווה שתהנו, למרות ש... טוב, עזבו, אני פשוט מקווה שתבינו מה ניסיתי לומר (זה לא כל כך קשה
) ************************************************************************************************************ חיבקתי אותו, אבל הפעם, חיבקתי אותו באמת. עבר כל כך הרבה זמן מאז שמישהו העז להתקרב אליו, לגעת בו, לחבק אותו, אבל באמת. אני העזתי, אני הייתי זאת שהלכה את המרחק הזה, בשבילו וגם בשבילי. הוא עשה כמה טעויות בחיים שלו, זה נכון, אבל אומרים שכל מחר צומח מאתמול, כמו שכל גבר צומח ממישהו שתומך בו, למרות שהם אף פעם לא יעזו להודות בזה. אני חיבקתי אותו, הגעתי עד אליו, בזמנים הקשים שעוברים עליו. הוא כן מרגיש שבור, הרוס לפעמים, אבל הוא יודע שאם הוא בפנים, אני בפנים, אני מוכנה לעשות כל מה שיידרש ממני, כדי להמשיך לחבק אותו. הבדידות שלי הייתה חשובה לי, אולי חשובה לי מידי, לא רציתי שהיא תבוא ותיגע בי, הרבה יותר טראגי להיות עם עצמך לבד. אבל ברגע שהיא הגיעה, וחייכה אליי, ידעתי, שהיא זאת שתרפא אותי, תחבק אותי ותתמוך בי כשאני אצטרך. אני אף פעם לא אוכל לומר לה כמה היא חשובה לה, כמה היא עוזרת לי. עצרתי את החיים, הפסקתי לחיות אותם בתקווה שאולי הם יחיו אותי.... אין דבר כזה, אם אתה לא תופס את החיים בידיים הם נעלמים, למרבה הפלא, הדבר לא נכון לגבי הנערה הזאת. אני אמרתי לה ללכת, והיא חזרה, היא אמרה שהיא כן, היא כן תחזור, וכך היא עשתה. לעיתים זה מרגיש כאילו אני בעין הסערה וכשאין אף אחד שיחבק אותך, היא כן..... היא כן. הוא שוב מסתכל בי, בוחן, מחכה שאני אלך. הוא גבוה ממני, חזק ממני, יפה ממני, אבל בכל זאת, הוא לא מסוגל להאמין בי, ולכן אני מאמינה בו. אנחנו פשוט מי שאנחנו, אין כאן העמדות פנים, וזה לא בגלל הכסף, זה לא בגלל הפרסום, זה בגללו. אני כן, אני כן העזתי לחדור את השריון שלו, ולהיכנס, להביט בעיניים פקוחות בבעיה, לא להבין, רק לראות. ולמרות כל הסבל שלו, למרות כל הבעיות, אני כאן, בשביל לחיות, איתו. אני כן, אני כן מפחדת שיום אחד הוא יתחזק, ויבין שהוא לא צריך אותי יותר, ויזרוק אותי הצידה. אני גם יודעת שדבר לא יעצור אותי, אם כבר להישבר, אז עד הסוף. יום אחד זה ייגמר, יום אחד אני אצא מכאן למקום אחר, האם היא תישאר איתי גם אז? לעיתים אני רואה אותה, מסתכלת בי, מחשבת כמה זמן עוד נשאר לי לפני ש.... לא! היא לא כזאת! אני נזכר בחברות הקודמות שלי, בנשים הקודמות שלי ויודע, היא לא כזאת, היא לא אחת מהן, היא לא מחפשת את העושר ואת התהילה, אני כן. רק לפני שבוע חזרתי הביתה, והיא חיכתה לי שם, היא לא הוציאה כסף על בגדים, לא על נעליים, היא בעצם לא הוציאה כסף כלל. אני לפעמים נאלץ לשכנע אותה לקנות לעצמה דברים, כי כזאת היא, היא רוצה שיום אחד היא תלך בלי זיכרון ממני... הוא לא בוטח בי, אני כן, אני בוטחת בעצמי, אבל זה לא מספיק. אני יודעת שגם אם כל מה שיש לנו זה אנחנו, אנחנו ביחד, החיים שווים שיחיו אותם. האם ריצ'י מאמין בזה? אני לא יודעת.... הוא לא מבין שאין לי הילה מעל הראש אני גם לא כאן כדי לשפוט אותו פשוט לאהוב אותו..... אני כן.
 

LIRONSH100

New member
נוג......

קודם כל זה מדהים.. כשכתבת בתור עצמך (כן הבנתי שאת כתבת על עצמך מהרגע הראשון... על ריצ'י...) וגם אני חשבתי לכתוב על המשבר שעבר על ריצ'... אבל את לקחת כבר אז... טוב תקראו את שלי (יש לי כבר רעיון אני תריכה להתחיל לכתוב...) בנות באמת- תגיבו! -בסדר אתן לא חייבות לכתוב- (למרות שזה מאוד מומלץ... ואני פוחדת מה יקרה לפינה עוד 40 יום..) נוג- זה מדהים... מאוד אהבתי- חשבתי שבכלל את תכתבי מכתב מעצמך לריצ'.... על כל מה שקרא לו... LOVE L.B.J
 

LIRONSH100

New member
שניה...

טוב אז תורי... ************* היי בנות- כן זה אני... עכשיו חזרנו מהביקור בג'רזי.. הוא היה כל כך מאושר עם הילדים... יש לו שלושה ילדים נפלאים.. התאומים פשוט מצחיקים ויפים כמו אבא שלהם.. אהה ואתן בטח כבר יודעות אבל.. אלוהים- גבי- סטפ ואווה כמה שהן מבזבזות ביום בקניון... בכל אופן רציתי לספר לכן בנות משהו.. כבר הרבה זמן שאני מרגישה שדייב גם נכנס לו קצת לדיכאון.. הוא כבר הפסיק לצחוק כל שניה מהבדיחות בפינה- ומעצבן לפעמים מזה... הוא כל הזמן לובש שחור במקום הבגדים המזעזעים של ריצ'י... ושמתן לב שבהופעות כמו בלייב ארת' בקושי ראינו אותו??? אני לא יודעת למה הוא נכנס לדיכאון הזה.. אני רק יודעת שאני אהיה שם לצידו.. כי אני אוהבת אותו.. מאוד, וכמו שהוא, מצחיק, בלי טעם טוב באופנה.. יפיפה, גאה ביהדות שלו, ועוד כל כך הרבה דברים... שאם אני יספר על כולם.. אז יצטרכו לקרות את כל יערות הגשם בגלל זה... אני לא יודעת מה לעשות כדי לעודד אותו.. הוא אפילו לא מספר לי מה עובר עליו.. אני יודעת שקשה לו להיות רחוק מהילדים שלו... הוא מאוד אוהב אותם.. אבל עכשיו הוא עדין במאבק עם אפריל ו.. בינתיים הילדים אצלה ואנחנו מבקרים אותם בכל הזדמנות (כמו עכשיו..) אני אוהבת אתכן המון- ואני יכנס למסנ' בקרוב.. מור פרי- בריאן.
 

nogao10

New member
האם אני מזהה כאן אמירה בקורתית ../images/Emo8.gif

אהבתי, רק שפשוט, כמה שניסיתי, לא הצלחתי למצוא ממש חיבור לשיר..... אבל באמת, זה סיפור כמעט אמיתי! בנות, דייב שלנו נעלם מהעולם הזה!! באמת בקושי רואים ושומעים אותו, אפילו בהופעות של הלהקה (למשל באמריקן איידול הקנדי, ראו המון את ג'ון, די הרבה את ריצ'י וטיקו, ואת דייב בקושי ממש!!! זאת החלטה של הלהקה שלא תהייה התמקדות בדייב, ואנחנו לא יודעות למה!!) זה באמת היה יוצא ממש טוב- אם רק היה יותר קשר לשיר.... כלומר, בכוונה לכתוב בצורה שמתקרבת למשפטים בשיר, כי זה בעצם מה שגורם לסיפור להיקשר לשיר במקום להיות סיפור עצמאי.... טוב, חפרתי מספיק ולסיום, אם מדברים על אנשים שנעלמו מהעולם..... אכן, אישתו של המשפוחס האהוב שלי (כן, זה דייב) הלכה לאיבוד.... מישהו?! הנה תמונה של הנעלם (לא עדכנית במיוחד)- אם מישהו ראה, או שמע עליו דבר מה, אנחנו מבקשים שייצור קשר עם המפקדה הראשית של בון ג'ובי, הרי זה הפורום האהוב עליי ביותר
 
למעלה