תמונת שלט היסטורי (?) שהגיעה ב-

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
היו מקרים שאוצרות הושלכו לפח

אף אחד לא זרק שלט כזה לפח אשפה.
גם בעבר השתדלו לאסוף לתיעוד כל פריט. אם חן ירצה, אוכל להעביר לו את כתובת הבית המדוייקת בה נמצא השלט הודות למאגרי המידע שלי. כך מצאתי מיד למי שייך הוולוו.
שלט זה מחוייב להעברה למוזיאון הרכבת. שם מקומו הטבעי והיחידי.
גם אם השלט היה זרוק בפח אשפה, היה צריך המוצא שלו ליידע את רכבת ישראל. כך ראוי אך לא כך נעשה.
היו מקרים שאוצרות הושלכו לפח
על ידי אנשים שלא הבינו את החשיבות שלהם. וגם לא כל מי שמוצא משהו יודע שעליו להעביר אותו לגורמים המתאימים.

בכל מקרה, הנקודה שלי היא שלא הוגן לשפוט את בעלי הבית על גניבה כשאנחנו לא יודעים דבר על הנסיבות שבהן השלט הגיע אליהם, ואם הם בכלל מודעים לחשיבות ההיסטורית של שלטים כאלה ושהם היו אמורים להעביר אותם לרכבת.

סיכוי טוב שמדובר באנשים תמימים שמצאו או קיבלו את השלט, חשבו שהוא נחמד והצמידו אותו לבית בלי לדעת שהם צריכים להודיע עליו.
 
הם לא צריכים להודיע עליו

היו מקרים שאוצרות הושלכו לפח
על ידי אנשים שלא הבינו את החשיבות שלהם. וגם לא כל מי שמוצא משהו יודע שעליו להעביר אותו לגורמים המתאימים.

בכל מקרה, הנקודה שלי היא שלא הוגן לשפוט את בעלי הבית על גניבה כשאנחנו לא יודעים דבר על הנסיבות שבהן השלט הגיע אליהם, ואם הם בכלל מודעים לחשיבות ההיסטורית של שלטים כאלה ושהם היו אמורים להעביר אותם לרכבת.

סיכוי טוב שמדובר באנשים תמימים שמצאו או קיבלו את השלט, חשבו שהוא נחמד והצמידו אותו לבית בלי לדעת שהם צריכים להודיע עליו.
הם לא צריכים להודיע עליו
כל עוד לא גנבו אותו במכוון משטחי הרכבת, אין להם שום סיבה הגיונית להודיע עליו.
 
אז הנה עכשיו ההזדמנות שלהם להחזיר את השלט

היו מקרים שאוצרות הושלכו לפח
על ידי אנשים שלא הבינו את החשיבות שלהם. וגם לא כל מי שמוצא משהו יודע שעליו להעביר אותו לגורמים המתאימים.

בכל מקרה, הנקודה שלי היא שלא הוגן לשפוט את בעלי הבית על גניבה כשאנחנו לא יודעים דבר על הנסיבות שבהן השלט הגיע אליהם, ואם הם בכלל מודעים לחשיבות ההיסטורית של שלטים כאלה ושהם היו אמורים להעביר אותם לרכבת.

סיכוי טוב שמדובר באנשים תמימים שמצאו או קיבלו את השלט, חשבו שהוא נחמד והצמידו אותו לבית בלי לדעת שהם צריכים להודיע עליו.
אז הנה עכשיו ההזדמנות שלהם להחזיר את השלט
לבעליו החוקיים. חוסר ידיעה לא פותר ממחוייבות.
 
למה אתה מניח שהם לא בעלים חוקיים של השלט?

אז הנה עכשיו ההזדמנות שלהם להחזיר את השלט
לבעליו החוקיים. חוסר ידיעה לא פותר ממחוייבות.
למה אתה מניח שהם לא בעלים חוקיים של השלט?
במידה והם אספו שלט זרוק, או קנו אותו. הם הבעלים החוקיים והבלעדיים של השלט
 
בוא אומר לך בדיוק מדוע:

למה אתה מניח שהם לא בעלים חוקיים של השלט?
במידה והם אספו שלט זרוק, או קנו אותו. הם הבעלים החוקיים והבלעדיים של השלט
בוא אומר לך בדיוק מדוע:
1. אם מצאו שלט זרוק, היו חייבים להחזירו לרכבת. זהו רכוש בלעדי של רכבת ישראל.
2. הרכבת לא מכרה מעולם שלטים ! גם לא במכרזים ! יש ברשותי את כל המכרזים שפרסמה הרכבת מאז 1948.
3. גם בכל המכרזים הפנימיים לא מופיעה מכירת שלטים !
4. אם מישהו מהרכבת נתן להם את השלט - הוא בעצמו גנב ! אסור היה לו לתת רכוש רכבת לאדם שלישי.
5. אי לכך, מדובר בגניבה באופן חד משמעי - או שלהם או של מישהו שגנב את השלט והעבירו הלאה ללא רשות. אף גורם רכבתי לא היה מעביר שלט כזה לגורם פרטי.
6. והיות וידועה לי כתובת הבית עליה מוטבע השלט, והואיל ובהצלבת נתונים מול רשימת עובדי רכבת ישראל, (כולל עובדים מן העבר), אוכל לומר לך שבעלי הבית אינם עובדי רכבת ישראל ולפיכך הם מחזיקים בשלט לא להם !
עד כאן.
 
אם מצאו שלט זרוק, הוא רכושם

בוא אומר לך בדיוק מדוע:
1. אם מצאו שלט זרוק, היו חייבים להחזירו לרכבת. זהו רכוש בלעדי של רכבת ישראל.
2. הרכבת לא מכרה מעולם שלטים ! גם לא במכרזים ! יש ברשותי את כל המכרזים שפרסמה הרכבת מאז 1948.
3. גם בכל המכרזים הפנימיים לא מופיעה מכירת שלטים !
4. אם מישהו מהרכבת נתן להם את השלט - הוא בעצמו גנב ! אסור היה לו לתת רכוש רכבת לאדם שלישי.
5. אי לכך, מדובר בגניבה באופן חד משמעי - או שלהם או של מישהו שגנב את השלט והעבירו הלאה ללא רשות. אף גורם רכבתי לא היה מעביר שלט כזה לגורם פרטי.
6. והיות וידועה לי כתובת הבית עליה מוטבע השלט, והואיל ובהצלבת נתונים מול רשימת עובדי רכבת ישראל, (כולל עובדים מן העבר), אוכל לומר לך שבעלי הבית אינם עובדי רכבת ישראל ולפיכך הם מחזיקים בשלט לא להם !
עד כאן.
אם מצאו שלט זרוק, הוא רכושם
ואם קנו ממישהו שמצא הוא רכושם.
ולמה שהרכבת תמכור שלטים משומשים? מין הסתם היא תזרוק אותם למזבלה הקרובה, אז כמובן שלא תמצא מכרז למכירת שלטים.
וזה שאתה כותב בגופן מודגש לא אומר שאתה צודק, רק אומר שאתה מנסה להצדיק את הטעויות שלך.
 
הרכבת מוכרת אפילו ברגים משומשים !

אם מצאו שלט זרוק, הוא רכושם
ואם קנו ממישהו שמצא הוא רכושם.
ולמה שהרכבת תמכור שלטים משומשים? מין הסתם היא תזרוק אותם למזבלה הקרובה, אז כמובן שלא תמצא מכרז למכירת שלטים.
וזה שאתה כותב בגופן מודגש לא אומר שאתה צודק, רק אומר שאתה מנסה להצדיק את הטעויות שלך.
הרכבת מוכרת אפילו ברגים משומשים !
הרכבת לא זורקת מתכת ישנה לפח. הכל נמכר במכרזים. אתה לא מכיר את אופי המכרזים, אפילו מכונות כתיבה ישנות חובה למכור במכרזים. אין לי שום טעות ומדובר בגניבה באופן חד משמעי !
 
בלה בלה בלה בלה

הרכבת מוכרת אפילו ברגים משומשים !
הרכבת לא זורקת מתכת ישנה לפח. הכל נמכר במכרזים. אתה לא מכיר את אופי המכרזים, אפילו מכונות כתיבה ישנות חובה למכור במכרזים. אין לי שום טעות ומדובר בגניבה באופן חד משמעי !
בלה בלה בלה בלה
מי שצועק חזק יותר צודק...
 
קח את עצמך ולך לארכיון הרכבת לבדוק מכרזים

בלה בלה בלה בלה
מי שצועק חזק יותר צודק...
קח את עצמך ולך לארכיון הרכבת לבדוק מכרזים
או תבקש מהדוברות מידע. התגובה שלך ילדותית ואיננה ענינית.
אני בעסקי הרכבות מאז גיל 5, כלומר 45 שנה ברציפות.
"קצת" קשה יהיה לך ללמד אותי מה מוכרים, מדוע מוכרים או מה עושה הרכבת עם ציוד ישן.
בכל מקרה אעביר את המידע אודות השלט ללשכת המנכ"ל לטיפולם המסור. מקומו של השלט הוא רק במוזיאון הרכבת.
באחד המכרזים הופיעו אפילו ברגים ו-דיבלים מיותרים שהרכבת מכרה. באחר הופיעה "תמי 4". כל ציוד שהרכבת מתפטרת ממנו חייב לעבור מכרז לפי החוק, קטן כגדול.
כל ציוד זרוק שנמצא בשטח והוא רכבתי, שייך לרכבת ישראל. כל הציוד והשרידים של המסילות מאז 1892 שייך לרכבת ישראל. גם שטח תוואי מסילת העמק המנדטורית הוא רכושה של רכבת ישראל ורשום על שמה. מוטב שתעשה שעורי בית בטרם תגיב בתגובה לא ענינית. כל נעץ או סיכה שתמצא בשטח הרכבת, הוא רכושה. אם מישהו השליך את השלט לפח, הוא עבר על החוק באופן מפורש. אם מישהו נתן לאותה משפחה את השלט - הוא עבר על החוק ונתן להם רכוש לא לו. אתה יכול להתווכח על כך כמה שתרצה עם עצמך. בינתיים אעביר למנכ"ל רכבת ישראל את המידע על השלט ואת הכתובת המדוייקת בו הוא נמצא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה