תמונות

orchid

New member
אין לי מה לכתוב בכותרת

טוב, מהיותי ראשלצית הרגשתי מחוייבת לכתוב : ) כן אני רוצה פגישה, יהיה כ``כ מגניב אני מאושרת שהתחלתי את הקטע עם התמונות (שלא יצא ולמי איכפת)
 

Adamico

New member
אז זה ישתנה לך....

ה16-17 ליולי אלה תאריכי גיוס של טיס, גם אני אמור להתגייס ב16 אבל נפלתי מטיס, בקיצור זה ישתנה לך כמו לי לטוב או לרע......
 
אולי יש דברים שאני לא יודע ...

והחליטו לקחת אותי בכל זאת לטייס ? :) לא נראה לי ... נראה לי שאני אלך לנ``מ.
 

נעל

New member
לא יפה, נעל מבולבלת מאוד היום...

(והתפרסם תיקון למטה)
 

kirk hammet

New member
לא !

יש פה כבר מספיק אנשים מראשון אני מציע בראשון !!!!!!!!! אני לא מכיר את תל אביב בכלל
 
בטח בראשון ...זה לא ברור ?

ראשון שולטת ! סתם .. לפי דעתי צריך לעשות את זה איפה שגרים הכי הרבה אנשים מהפורום ... בראשון יש איזה 4 או 5 מהפורום ... חוץ מזה שיש בראשון הרבה מקומות טובים להפגש ...(שיכון המזרח, רמת אליהו, קרית ראשון, קרית גנים)
 

orchid

New member
היי היי היי

שכחת את נאות אשלים, המקום הכי בטוח בימינו בראשון שלנו! או שלא...... : )
 

Black Star

New member
אין, אין סיכוי...

ת``א היא המקום הכי טוב להיפגש מהסיבה הפשוטה שהיא הכי מרכזית ונוח להגיע אליה. ראשון?!? מי בכלל מכיר את ראשון? נראה לי הייתי פעם בחיים בסופרלנד, וזהו. איפה זה בכלל? :) סתם, הבנתם את הנקודה- ראשון זה לאאאא מקום שנוח להגיע אליו :)
 
צודקת

למרות שאני גרה בראשון, אני חושבת שהכי טוב יהיה להפגש בת``א מהסיבה הפשוטה- אם נקח מישהו שלא גר בת``א ולא גר בראשון (שזה גם חלק נכבד מהפורום), יש הרבה יותר סיכוי שהוא יכיר וידע איך להגיע למקום מרכזי בת``א מאשר לאיזו שכונה במערב ראשון... או אפילו לאחת התחנות המרכזיות. זה שאתם מכירים זה לא אומר שכולם מכירים. לעומת זאת, קשה לי להאמין שמישהו ילך לאיבוד בדרך לדיזינגוף סנטר, או למגדל האופרה.
 

kirk hammet

New member
תתפלאו

אבל הלכתי לאיבוד פעם בדיזינגוף סנטר .... לא מצאתי את עצמי בכלל , לא ידעתי באיזה צד אני נמצא , ולא זוכר איך הגעתי למקום שרציתי להגיע אליו חזרה ....
 

erlich

New member
היי.

אני ארז. את בטח מכירה אותי מההודעות פה :) אני הולכתי לאיבוד מספר פעמים בתל אביב. בסביבות דיזינגוף סנטר. ואיזה ילד אחד ששאלתי אמר לי את הכיוון ההפוך בכוונה. זה עלה לי בהרבה הליכה מיותרת. אם אני רואה אותו עוד פעם ואני אדע שאני יכול לצאת מזה, אני אשחיל אותו. (מצטער מושפע מהסרט בראוו שתיים אפס, ומהקירבה שלי אליו - לסרט) בכל מקרה, שונא את ת``א, אבל זה מקום מפגש טוב, ארז.
 
רק בסופרלנד ?!

מה עם הופעות באמפי ?! מה עם ``קניון הזהב`` ?! מה עם חוף ראשון ? שלדעתי הוא החוף הכי טוב ........ והאמת שלא ממש אכפת לי בין תל אביב לראשון ...
 
למעלה