תמונות

N0

New member
בטח שנספיק לארגן...

בחופש הגדול זה לא טוב... (N0 בסמינרים ואין לו שניה על הנשמה...) אבל אפשר לקחת איזשהו יום ולקבוע פגישה, זה לא כל כך מסובך (רק עדיף שלא יהיה שבת כי אין אוטובוסים...) זהו N0
 

erlich

New member
בהצלחה.

שלי בעוד ה-מ-ו-ן זמן. 6 ימים לפני הבגרות. לי יש מתכונת בהבעה (ממש קשה LOL), ואם זה יהיה ביום ראשון אז פשוט נתכנן את זה לשעה מאוחרת נגיד 16:00 - 17:00 ואז נעשה. מה אתם אומרים? איזה כיף זה להציע רעיון שכולם אוהבים, ארז. נ.ב. רוני זה בסדר, חלק מהקרדיט אני נותן לך שנתת לי את הדחיפה להציע את זה. אני אומר, או התחנה המרכזית החדשה, או דיזינגוף. כדי שנשמש מטרה טובה לפיגוע המוני. (בחדשות יוכלו להגיד שזה מהאינטרנט)
 

Levinzone

New member
חחחחחחחחח

:) אני הצעתי את זה עוד לפניך, רק שתדע... אבל אני צנועה! נהההההההה!!! יאללה מצידי זה מצוין, אז אני אפסיד חזרה אחת של טקס יום השואה 3 ימים לפני הטקס.. חפיף:) יום ראשון זה מעולה, במיוחד אם גלעד מסיע!!!!!!
 

orchid

New member
אז.....

נו אז מה נסגר איתכם אנשים? (איך אני חולה על הביטוי הערסי הזה) : ) יום ראשון????? גלעד, הכל יהיה טוב?, לא תהיה חולה? : )
 

Levinzone

New member
חחחחח

אולי זה סימן מהנרקיסיסט למעלה שאתה לא צריך לבוא לפגישה? סתם, אם יש פגישה אתה בא איתי (ראשל``צי כל הפורום התאחדו).
 

kirk hammet

New member
חס וכרפס !

שאני יתערבב עם ההמונים כמוכם !? אני ראשוני שיסע לבד אני סנוב מכדי להיות עם אחרים יש פה יותר ראשלצים משחשבתי ! ראשל``ציי כל העולם התאחדו ! (כן , גם אני קומוניסט , אבל לא אוהד הפועל !)
 

kirk hammet

New member
סתם שטויות שחירבשתי

אני אוהב לכתוב שטויות והפלא ופלא , אני גם מדבר שטויות לרוב ... אבל לא נורא תסלחו לי , נכון !?
 

Levinzone

New member
אחי, אתה דפוווווווווווק

נו... חס וכרפס.. תסתכל על ההודעה למטה. יש שם תגובה שהכותרת שלה זה חס וכרפס. ראשל``ציי כל העולם התאחדו- אני כתבתי את זה לפני כמה הודעות!! אתה קולט משפטים והם עוברים לך לתת מודע חיחיחי -יעל-
 

kirk hammet

New member
אתם משפיעים עלי לרעה !

מעבירים לי מסרים תת-הכרתיים ופוגעים בי קשות !!!!!!!!!! לא מקובל עליי !!!!!!!!!!!!!!! וזה מסר שהועבר אליי ממורי ורבי השני (חוץ מיוזיפ`לה ...) קארל מארקס ... קומוניסטיי כל העולם התאחדו !
 
למעלה