תמונות...

דבר נוסף!!!

בס"ד ובהשתדלותנו אתם צועקים כשעושים עליכם הכללות?!?!?!? אז אל תכליל גם את הימין!! לא כל הימנים חושבים שסרוב פקודה זה בסדר! אני למשל שסרוב פקודה שהוא מחוץ לחוקי צה"ל והמדינה (יש את החוק שאומר שחייל יכול לסרב לפקודה לא חוקית ואם אני לא טועה גם לפקודה שנוגדת את אמונתו אבל לגבי האחרון אני לא בטוח..) אז בלי להכליל
 
לא הבנת את מה שכתבתי!!!../images/Emo104.gif

בס"ד ובהשתדלותנו נכון, אומנם כתבת למטה שזה לא מדבר על כל הימנים אבל מי שקורא את זה לפני שהוא קורא תהערה למטה מבין מזה שזה כל הימנים! ויש אנשים שמתחממים מהר ולא קוראים גם תהערבה למטה.. לכן פעם הבאה תכתבי ת'הערה למעלה לפני ההודעה..
 

איילת כ

New member
אנשים תקראו


זה פשוט לא נכון. א-נ-י הייתי בהפגנה ואף אחד לא שרף שום דבר ואני עברתי כל שניה ממקום למקום הייתי מריחה משו שרוף או שהיינו רואים קצת אש. אנשים היו מדברים על זה בהפגנה לא הגיוני שעכשיו אני צריכה לשמוע ששרפו דגלים בהפגנה? זה תלוש מן המציאות!! ונראה לך שאם היו שורפים התקשורת לא הייתה עולה על זה? התקשורת הייתה עושה מזה חגיגה שלמה. ולמה שנשרוף? אנחנו אומנם לא מסכימים עם ראש הממשלה אבל מכאן ועד לשרוף גדל ישראל המרחק גדול. הורידו שם שלטים של ביבי פחדן אז נראה לך שישרפו שם דגלים? זה ממש לא משרת את האנטרסים שלנו. בהחלט לא. וגם אין שום סיבה בעולם שנעשה את זה, אנחנו לא פחות ציונים מבנאדם שתומך בתוכנית ההתנתקות וכמו שהוא לא ישרוף כך אני ברור לא אשרוף שום דגל. ד"א אני חייבת לציין שאני באופן אישי באתי לפה לאחר שנתנו לי קישור
 
אוקיי.. מקובל עליי..

אם היית שם, ואת אומרת שלא שרפו דגלים, אז אני מתנצלת. אבל שריפת הדגלים אינה הדבר היחיד שטענתי... ומי נתן קישור?
 
קצר-ראיה או מסית

בהסתכלות פחות שטחית רואים שמדובר בצעירים היושבים עם דגלי ישראל לאור לפידים. צעירים אלה מסמלים את ארץ ישראל והציונות האמיתית ומקורית. מרבית המשמיצים המתלהמים באתר זה הינם מזייפי הציונות והסוטים מהיהדות. כמי שחי באירופה כרגע, אני יכול לומר ש"נאורותם" של המתלהמים, אינה עומדת במבחן הדמוקרטיות המערביות וככאלה הם גם ניראים משם !!! לתשומת ליבכם.
 
אני מוכן לשרוף דגל, בסדר?

אפשר לחשוב כבר מה זה דגל. כולה חתיכת בד. מה זו הפאנטיות הזו? מה, אתה עובד כוכבים ומזלות, את קדושת הדגל? תשתמש באיזה להטוטי מילים שתשתמש, תקרא לי בוגד מכאן ועד ראס-איבן-טיזאק, ועדיין לא תעשה מעצמך יותר מסתם אהבל. סייג לחכמה שתיקה. (ועכשיו בטח גם תנסה לנחש לאיזה מפלגה אני מצביע, הא? היידה הקיבעון).
 

eessrr

New member
אתה מצביע....

עלה ירוק? אמרת בהודעה שלך משפט מאוד נכון לגביך " סייג לחכמה שתיקה"
 
נכון לכל אדם.

אם אני טוען שקידוש הדגל זו עבודת כוכבים ומזלות, אז זהו, בשבילך אני כבר סטלן חסר דעת? מרחמנות על האגו שלך נסתפק בזאת, ולא נצלוב אותך לעיני כל. העולם קצת התבגר מאז הימים שהיו מהלכים בסך לצלילי תופים ודגלים מתנופפים, הולכים לזרוע מוות אובדן ושכול, והאמירה של הכותב הנ"ל, שמי ששורף דגל במדינה דמוקרטית הוא בוגד, היא אמירה תמהונית. בוגד במי? בוגד במה? אפילו אם לדידו של הנ"ל הדגל הוא אביזר כה מקודש ונשגב, נשוא הקרבת קרבנות בבוקר ובערב, אף אחד לא חייב לישר קו עם מערכת הערכים הפונדמנטליסטית הלזו. שריפת דגל היא סוג של התבטאות עצמית, התבטאות מכובדת בדיוק כמו כל השאר שמותרות במדינה דמוקרטית, אמירה דוגמת זאת של לאה רבין "לקחת את המזוודות וללכת מכאן", ותו לא. התלהמות היא כלי טוב להצלחה פוליטית, לא לקבל תדמית של אינטלקטואל ונאור.
 
מי שצלם ולא עשה משהו בוגד

כל מטרת התמונה היא לעורר שנאה - לכן המצלם הוא הבוגד לך תדע אם אותו צלם לא ביים היתה הפגנה שטה עם הרבה מבוגרים והרבה מאוד אנשים ההפגנה היתה אמיתית ולא איזה הופעה של כל כוכבי הרוק והפופ השמאלנים שנותנים הופעה חינם על מנת שיבואו אנשים
 
דתיים?

זו היהדות שלכם? מלחמת אחים? שריפת דגלים? קריאת לרצח ובגידה? הרי בתנ"ך כתוב לא תישא את שם אלוהים לשווא, ו"דתיים" שכמותכם "מגייסים" את אלוהים לגוש קטיף, לתמיכה בתנועה אשר מנסה לחרחר ריב בישראל. שלום בית ערך עליון, לא ? אז איפה הבית שלכם? במדינת ישראל או בארץ הפלישתים? ענודים בטלאי כתום, עמוסי שנאה ושטנה, מי אתם חוטאים יקרים שתקבעו למדינה שלמה את סדר היום הציבורי? רוקדים מסביב לשלטים עטויי סמלי קדושה, כמו סביב עגל הזהב אתם רוקדים, אחר רגב אדמה. שכחתם שנשמתו של האדם היא החשובה, שאחדותו של העם היא החשובה. אבל כבר מזמן דתכם אינה דת, אלא אינטרס. הורידו כיפתכם מעל ראשכם, הרי אין אתם יראי שמים, אלא רודפי כוח פוליטי... (הודעה זו מכוונת אל שורפי הדגלים, כותבי ההסתה, ועונדי הטלאי, ואין בה להכליל את ציבור תומכי הימין, או משתתפי ההפגנה)
 
מן הראוי שתתפטר!

גם מניהול הפורום ובטח ובטח מיו"ר נוער עבודה! א. האנשים בתמונה יושבים. ממתי מישהו שורף דגל בישיבה תוך סיכון עצמי? ב. התמונה צולמה ע"י רויטרס. תוכלו לראות פה את צילום המסך עם הכיתוב. שום מילה על שריפת דגלים! תאמינו לי שאם היה, הם היו עטים על זה! ג. נראה לכם שאם היתה שריפת דגלים לא היתה השתוללות רבתי של התקשורת שלכם? ד. לעולם, אבל לעולם לא נשרוף את דגל ישראל, המכיל בתוכו סימני קדושה של טלית, תורת ישראל ודגל ישראל (מי שלא יודע מה זה מגן דוד, שילך ללמוד!). ושוב, תתפטר. ככה אתה תומך בדברים חמורים שנכתבים בפורום שלך ובלי לבדוק בכלל? ההיא הפכה את זה להסתה לרצח, לבגידה, למלחמת אחים, ואתה מרים לה אגודל? תתבייש. ותתפטר! חצוף!
 

eessrr

New member
עוד לא היו בחירות....

שחר כבר נהיה יו"ר?....מוזר חשבתי שאנחנו דמוקרטים.... חחח הודעה בציניות גמורה.... ואכן אני מסכים עם זה שבתמונה אין שום שריפת דגלים.....
 
למעלה