תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים

מצב
הנושא נעול.
ונעבור לניאופלן - Centroliner T

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
ונעבור לניאופלן - Centroliner T
קבוצת NEOMAN הציגה המון חידושים ומתיחות פנים בתערוכה השנה. כל המערכות שהזכרתי למעלה בתמונות של המ.א.נים קיימות גם בניאופלן מאחר ומדובר באותה קבוצה. כל הניאופלנים מיוצרים עם מנועי מ.א.ן. בכל רכבי הקבוצה מותקנים מעכשיו אך ורק פנסי LED, הנחשבים לחסכוניים ובעלי חיים ארוכים. ה-Centroliner T שבתמונה, שייך למשפ' ה-Centroliner, הלא הם האוטובוסים העירוניים של ניאופלן. יש לו 20 מקומות ישיבה, 82 מקומות עמידה ורדיאטור עומד. הצמיגים והסרנים - כמו במ.א.ן, כך גם המנוע (280 כו"ס). תיבת ההילוכים היא של ZF - אוטומטית עם 6 הילוכים. הדגמים החדשים: N4516, N4516 T (13.7 m), N4521 (17.95 m), N4522 (18.72 m). הדגמים הקיימים שימשיכו להתקיים: N4407 (8.69 m), N4409 (9.59 m), N4411 (10.2 m), N4416 (12 m), N4426/3 (DD).
 

TalHai

New member
אני רואה נכון?

ונעבור לניאופלן - Centroliner T
קבוצת NEOMAN הציגה המון חידושים ומתיחות פנים בתערוכה השנה. כל המערכות שהזכרתי למעלה בתמונות של המ.א.נים קיימות גם בניאופלן מאחר ומדובר באותה קבוצה. כל הניאופלנים מיוצרים עם מנועי מ.א.ן. בכל רכבי הקבוצה מותקנים מעכשיו אך ורק פנסי LED, הנחשבים לחסכוניים ובעלי חיים ארוכים. ה-Centroliner T שבתמונה, שייך למשפ' ה-Centroliner, הלא הם האוטובוסים העירוניים של ניאופלן. יש לו 20 מקומות ישיבה, 82 מקומות עמידה ורדיאטור עומד. הצמיגים והסרנים - כמו במ.א.ן, כך גם המנוע (280 כו"ס). תיבת ההילוכים היא של ZF - אוטומטית עם 6 הילוכים. הדגמים החדשים: N4516, N4516 T (13.7 m), N4521 (17.95 m), N4522 (18.72 m). הדגמים הקיימים שימשיכו להתקיים: N4407 (8.69 m), N4409 (9.59 m), N4411 (10.2 m), N4416 (12 m), N4426/3 (DD).
אני רואה נכון?
הוא לא מפרקי ויש לו שלוש דלתות...
 

TalHai

New member
אבל למה הדלת נפתחת לבפנים????

ונעבור לניאופלן - Centroliner T
קבוצת NEOMAN הציגה המון חידושים ומתיחות פנים בתערוכה השנה. כל המערכות שהזכרתי למעלה בתמונות של המ.א.נים קיימות גם בניאופלן מאחר ומדובר באותה קבוצה. כל הניאופלנים מיוצרים עם מנועי מ.א.ן. בכל רכבי הקבוצה מותקנים מעכשיו אך ורק פנסי LED, הנחשבים לחסכוניים ובעלי חיים ארוכים. ה-Centroliner T שבתמונה, שייך למשפ' ה-Centroliner, הלא הם האוטובוסים העירוניים של ניאופלן. יש לו 20 מקומות ישיבה, 82 מקומות עמידה ורדיאטור עומד. הצמיגים והסרנים - כמו במ.א.ן, כך גם המנוע (280 כו"ס). תיבת ההילוכים היא של ZF - אוטומטית עם 6 הילוכים. הדגמים החדשים: N4516, N4516 T (13.7 m), N4521 (17.95 m), N4522 (18.72 m). הדגמים הקיימים שימשיכו להתקיים: N4407 (8.69 m), N4409 (9.59 m), N4411 (10.2 m), N4416 (12 m), N4426/3 (DD).
אבל למה הדלת נפתחת לבפנים????
 
כל חברה בוחרת לעצמה את האיבזור

אבל למה הדלת נפתחת לבפנים????
כל חברה בוחרת לעצמה את האיבזור
אם החברה שמזמינה תרצה דלתות נפתחות החוצה, זה מה שיקבלו, ואם החברה תזמין דלתות מסתובבות פנימה, אז הם יקבלו את זה. בכל מקרה, בתערוכה רצו להדגים את שתי האופציות ולכן ראית גם דלתות פנימיות וגם חיצוניות.
 

TalHai

New member
השאלה הייתה מה ההגיון באופן כללי

כל חברה בוחרת לעצמה את האיבזור
אם החברה שמזמינה תרצה דלתות נפתחות החוצה, זה מה שיקבלו, ואם החברה תזמין דלתות מסתובבות פנימה, אז הם יקבלו את זה. בכל מקרה, בתערוכה רצו להדגים את שתי האופציות ולכן ראית גם דלתות פנימיות וגם חיצוניות.
השאלה הייתה מה ההגיון באופן כללי
לבנות אוטובוסים עם דלתות שנפתחות פנימה, זה פשוט מסוכן!
 

846

Active member
במידה ויש מעקה מתאים אז אין בעיה,

השאלה הייתה מה ההגיון באופן כללי
לבנות אוטובוסים עם דלתות שנפתחות פנימה, זה פשוט מסוכן!
במידה ויש מעקה מתאים אז אין בעיה,
אני אף פעם לא ניתקלתי בבעיה בדלתות הללו. הן הרבה יותר מהירות וקלות לאחזקה, דלת שיוצאת החוצה מאבדת את הכיוון במהירות במיוחד בעבודה על הקו שצריך לסגור ולפתוח עשרות פעמים בנסיעה, אם סגרת בתיזמון לא נכון כלומר תוך כדי נסיעה יש סיכוי סביר שהדלת תצא מכוון ותתחיל "לשרוק" מרוח. זה קורה גם מסגירת הדלת כשהאוטובוס בשיפוע. הנוסעים שלי בבוקר מתלוננים (בשקט) שאני מגיע מאוחר למיפעל אבל זה בגלל שאני שומר על הדלת של ה 846 וסוגר אותה רק בעמידה מוחלטת בלבד. כל כמה שניות מצטברות לכמה דקות בנסיעה ארוכה.
 

TalHai

New member
אני ראיתי מקרה

במידה ויש מעקה מתאים אז אין בעיה,
אני אף פעם לא ניתקלתי בבעיה בדלתות הללו. הן הרבה יותר מהירות וקלות לאחזקה, דלת שיוצאת החוצה מאבדת את הכיוון במהירות במיוחד בעבודה על הקו שצריך לסגור ולפתוח עשרות פעמים בנסיעה, אם סגרת בתיזמון לא נכון כלומר תוך כדי נסיעה יש סיכוי סביר שהדלת תצא מכוון ותתחיל "לשרוק" מרוח. זה קורה גם מסגירת הדלת כשהאוטובוס בשיפוע. הנוסעים שלי בבוקר מתלוננים (בשקט) שאני מגיע מאוחר למיפעל אבל זה בגלל שאני שומר על הדלת של ה 846 וסוגר אותה רק בעמידה מוחלטת בלבד. כל כמה שניות מצטברות לכמה דקות בנסיעה ארוכה.
אני ראיתי מקרה
של נהג באוטובוס מאוד מאוד עמוס שלא הייתה לו אפשרות לראות והדלת נפתחה על רגל של ילדה
 

fireman

New member
בנידרפלורים

במידה ויש מעקה מתאים אז אין בעיה,
אני אף פעם לא ניתקלתי בבעיה בדלתות הללו. הן הרבה יותר מהירות וקלות לאחזקה, דלת שיוצאת החוצה מאבדת את הכיוון במהירות במיוחד בעבודה על הקו שצריך לסגור ולפתוח עשרות פעמים בנסיעה, אם סגרת בתיזמון לא נכון כלומר תוך כדי נסיעה יש סיכוי סביר שהדלת תצא מכוון ותתחיל "לשרוק" מרוח. זה קורה גם מסגירת הדלת כשהאוטובוס בשיפוע. הנוסעים שלי בבוקר מתלוננים (בשקט) שאני מגיע מאוחר למיפעל אבל זה בגלל שאני שומר על הדלת של ה 846 וסוגר אותה רק בעמידה מוחלטת בלבד. כל כמה שניות מצטברות לכמה דקות בנסיעה ארוכה.
בנידרפלורים
הדלתות שנכנסות פנימה הן טעות, פשוט וקל. בכל מקרה היום בעירוניים שמרכבים מרכיבה אין אפשרות להתחיל נסיעה אם הדלת לא נסגרה ואי אפשר לפתוח דלת לפני עצירה מוחלטת כך שעניין הסגירה והפתיחה בעת נסיעה הופך לשיקול לא רלוונטי.
 

gsx750f

New member
תיקון קטן אפשר להתחיל לנסוע כאשר

בנידרפלורים
הדלתות שנכנסות פנימה הן טעות, פשוט וקל. בכל מקרה היום בעירוניים שמרכבים מרכיבה אין אפשרות להתחיל נסיעה אם הדלת לא נסגרה ואי אפשר לפתוח דלת לפני עצירה מוחלטת כך שעניין הסגירה והפתיחה בעת נסיעה הופך לשיקול לא רלוונטי.
תיקון קטן אפשר להתחיל לנסוע כאשר
דלת קידמית פתוחה
 
Neoplan City Liner

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
Neoplan City Liner
אחד הרכבים הנפוצים האירופה זה שנים, עבר מתיחת פנים. הוא קיבל גם מנוע של 460 כו"ס ממ.א.ן ותיבת הילוכים עם 6 הילוכים מבית ZF. יש לו 50 מקומות לנוסעים ותאי מטען ענקיים!
 
הדגם N116/3, אורכו 12.84 מטר

Neoplan City Liner
אחד הרכבים הנפוצים האירופה זה שנים, עבר מתיחת פנים. הוא קיבל גם מנוע של 460 כו"ס ממ.א.ן ותיבת הילוכים עם 6 הילוכים מבית ZF. יש לו 50 מקומות לנוסעים ותאי מטען ענקיים!
הדגם N116/3, אורכו 12.84 מטר
 

TalHai

New member
למה הוא כ"כ גבוהה?

Neoplan City Liner
אחד הרכבים הנפוצים האירופה זה שנים, עבר מתיחת פנים. הוא קיבל גם מנוע של 460 כו"ס ממ.א.ן ותיבת הילוכים עם 6 הילוכים מבית ZF. יש לו 50 מקומות לנוסעים ותאי מטען ענקיים!
למה הוא כ"כ גבוהה?
 
Neoplan Skyliner

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
Neoplan Skyliner
זהו צאצא של האוטו ששירת באגד בתחילת שנות התשעים. האוטו עבר מתיחת פנים וקיבל מנוע אימתני של 530 כו"ס עם מונט של 2400 ניוטון מטר. תיבת ההילוכים מורכבת מ12 הילוכים! הבלמים והיציבות שופרו וכן הוסף עוד גרם מדרגות ע"פ התקן האירופי. לאוטו 72 מקומות ישיבה לנוסעים. הדגם: N122/3 באורך של 13.79 מטר.
 

TalHai

New member
הוא שירת באגד?

Neoplan Skyliner
זהו צאצא של האוטו ששירת באגד בתחילת שנות התשעים. האוטו עבר מתיחת פנים וקיבל מנוע אימתני של 530 כו"ס עם מונט של 2400 ניוטון מטר. תיבת ההילוכים מורכבת מ12 הילוכים! הבלמים והיציבות שופרו וכן הוסף עוד גרם מדרגות ע"פ התקן האירופי. לאוטו 72 מקומות ישיבה לנוסעים. הדגם: N122/3 באורך של 13.79 מטר.
הוא שירת באגד?
מתי? הוא לא דו קומתי?
 
דגם קדום יותר של הרכב הזה

הוא שירת באגד?
מתי? הוא לא דו קומתי?
דגם קדום יותר של הרכב הזה
שירת באגד בתחילת שנות התשעים. אחד מהם נמצא כיום במוזיאון אגד. אתה מוזמן לגלוש לאתר אגד או לחפש בארכיון הפורום תמונה שלו מהמוזיאון.
 
Neoplan Starliner L

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
Neoplan Starliner L
בכורה עולמית לסטארליינר, רכב התיירות מדרגת הפרימיום של ניאופלן, בעל עיצוב מרשים וחדשני. 56 הנוסעים באוטובוס נהנים ממושבי עור, חיבור לאינטרנט, מערכת סאונד המחולקת לשמונה ערוצים ושרמקוליה מפוזרים לאורך האוטובוס. לאוטובוס 480 כו"ס וארכו 13.9 מטר, רוחבו 2.55 מטר. הדגם: N5218 SHD.
 

levikon

New member
וואו!!! הרכב מדהים!../images/Emo99.gif

Neoplan Starliner L
בכורה עולמית לסטארליינר, רכב התיירות מדרגת הפרימיום של ניאופלן, בעל עיצוב מרשים וחדשני. 56 הנוסעים באוטובוס נהנים ממושבי עור, חיבור לאינטרנט, מערכת סאונד המחולקת לשמונה ערוצים ושרמקוליה מפוזרים לאורך האוטובוס. לאוטובוס 480 כו"ס וארכו 13.9 מטר, רוחבו 2.55 מטר. הדגם: N5218 SHD.
וואו!!! הרכב מדהים!
 
Neoplan Tourliner

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
Neoplan Tourliner
רכב התיירות מדרגה רגילה של ניאופלן. 410 כו"ס מופעלים ע"י תיבת הילוכים של ZF עם 6 הילוכים. 48 נוסעים נכנסים לרכב הזה. הדגם: N2216 SHD.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה