תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים

מצב
הנושא נעול.

TalHai

New member
הארגז האחורי נראה לי הכי יעיל

רעיון התאים העליונים הוא טוב, אבל
אי אפשר לשים בו מזוודות גדולות. ישנם הרבה אוטובוסים באירופה אשר מורכבים בחזיתם האחורית ארגז גדול מאוד שבהם מאוחסן הבגאז' שלא נכנס לתאי המטען הרגילים. לגבי השורות האחרונות - בהחלט אפשרי!
הארגז האחורי נראה לי הכי יעיל
לגבי התאים העליונים אתה צודק הם מתאימי רק לתיקי יד ואולי צ'מידנים
 

אורי404

New member
למה ללכת רחוק?

יש לך אוטו בינעירוני לנכים
M.A.N NU לסוגי מנועי השונים וכנ"ל גם Citaro U של מרצדס. הבעיה שאין לאוטובוסים הנ"ל תאי מטען. ברגע שאתה מכניס תאי מטען, אתה חייב מדרגות ואז הסיפור של התאמה לנכים נגמר.
למה ללכת רחוק?
בעבר, כאשר ה2304 (89-918-01) היתה בקו 222, היתה התאמה במיוחד לנכים, כאשר הנושא הזה היה במודעות (עוד יותר) נמוכה.
 
הנהג שלה, רמי ספיר (כיום על 4081)

למה ללכת רחוק?
בעבר, כאשר ה2304 (89-918-01) היתה בקו 222, היתה התאמה במיוחד לנכים, כאשר הנושא הזה היה במודעות (עוד יותר) נמוכה.
הנהג שלה, רמי ספיר (כיום על 4081)
היה מרכיב לה ררלסים מיוחדים שעליהם הועלו הנכים על כיסאותיהם עם הגלגלים. הוא היה מרכיב ומפרק הכל לבד, ללא עזרת אנשי המוסך, הכל מרצונו הטוב!
 

gsx750f

New member
סכנת נפשות מה שקורה עם המכונה

הנהג שלה, רמי ספיר (כיום על 4081)
היה מרכיב לה ררלסים מיוחדים שעליהם הועלו הנכים על כיסאותיהם עם הגלגלים. הוא היה מרכיב ומפרק הכל לבד, ללא עזרת אנשי המוסך, הכל מרצונו הטוב!
סכנת נפשות מה שקורה עם המכונה
הזאת ובושה ממש גועל נפש למכור את האוטובוס הזה כאחד שמתאים להסעת נכים ניתקלתי באוטובוס הזה לפני כשנה וחצי כאשר בני יצא לטיול במסגרת בית הספר אחווה שברמת גן אני הגעתי כדי לאסוף את בני והיזדעזתי להוריד מהגובה כסא ממונע על שני רלסים על שיפוע כזה חזק אני לא יכול לתאר מה שהיה שם בושה לדן בושה למשרד התחבורה שמאשר דבר כזה ממש זילזול באנשים מוגבלים אני רוצה שנהג האוטובוס הזה ישב פעם בכסא ממונע ויורידו אותו נראה איך הוא ירגש שיעבור עליו הפחד פן הכיסא יברח לאנשים מהידים בזמן שמורידים או מעלים אותו גם ככה החיים שלהם קשים מנשוא אני כעסתי מאוד על מנהלת בית הספר שאמרה לי שלא ידעה שעל כך מדובר לאחרונה הם כבר נסעו עם מטילי חדרה באוטובוס עם מעלון מיוחד לנכים
 
צודק,חבל שהחברות הגדולות לא

סכנת נפשות מה שקורה עם המכונה
הזאת ובושה ממש גועל נפש למכור את האוטובוס הזה כאחד שמתאים להסעת נכים ניתקלתי באוטובוס הזה לפני כשנה וחצי כאשר בני יצא לטיול במסגרת בית הספר אחווה שברמת גן אני הגעתי כדי לאסוף את בני והיזדעזתי להוריד מהגובה כסא ממונע על שני רלסים על שיפוע כזה חזק אני לא יכול לתאר מה שהיה שם בושה לדן בושה למשרד התחבורה שמאשר דבר כזה ממש זילזול באנשים מוגבלים אני רוצה שנהג האוטובוס הזה ישב פעם בכסא ממונע ויורידו אותו נראה איך הוא ירגש שיעבור עליו הפחד פן הכיסא יברח לאנשים מהידים בזמן שמורידים או מעלים אותו גם ככה החיים שלהם קשים מנשוא אני כעסתי מאוד על מנהלת בית הספר שאמרה לי שלא ידעה שעל כך מדובר לאחרונה הם כבר נסעו עם מטילי חדרה באוטובוס עם מעלון מיוחד לנכים
צודק,חבל שהחברות הגדולות לא
"מוצאות"את התקציב לקנות כזה,רק לעפיפי יש אחד נורמלי וגם הוא ישן כבר
 

gsx750f

New member
לפי דעתי צריך לחייב כל מפעיל

צודק,חבל שהחברות הגדולות לא
"מוצאות"את התקציב לקנות כזה,רק לעפיפי יש אחד נורמלי וגם הוא ישן כבר
לפי דעתי צריך לחייב כל מפעיל
להחזיק אוטובוס אחד לפחות עם מעלון המתאים להסעת נכים לנסיעות מיוחדות
 
צודק גם נכים הם אנשים,בניגוד לכמה

לפי דעתי צריך לחייב כל מפעיל
להחזיק אוטובוס אחד לפחות עם מעלון המתאים להסעת נכים לנסיעות מיוחדות
צודק גם נכים הם אנשים,בניגוד לכמה
אנשים במדינה הזו שלא חושבים ככה,לצערי הרב הם לא מקבלים את אותן זכויות כמו לנסוע באוטו בינעירוני כמו אנשים"רגילים".
 
../images/Emo45.gif

לפי דעתי צריך לחייב כל מפעיל
להחזיק אוטובוס אחד לפחות עם מעלון המתאים להסעת נכים לנסיעות מיוחדות
 
רמי ספיר עשה ככל שביכולתו

סכנת נפשות מה שקורה עם המכונה
הזאת ובושה ממש גועל נפש למכור את האוטובוס הזה כאחד שמתאים להסעת נכים ניתקלתי באוטובוס הזה לפני כשנה וחצי כאשר בני יצא לטיול במסגרת בית הספר אחווה שברמת גן אני הגעתי כדי לאסוף את בני והיזדעזתי להוריד מהגובה כסא ממונע על שני רלסים על שיפוע כזה חזק אני לא יכול לתאר מה שהיה שם בושה לדן בושה למשרד התחבורה שמאשר דבר כזה ממש זילזול באנשים מוגבלים אני רוצה שנהג האוטובוס הזה ישב פעם בכסא ממונע ויורידו אותו נראה איך הוא ירגש שיעבור עליו הפחד פן הכיסא יברח לאנשים מהידים בזמן שמורידים או מעלים אותו גם ככה החיים שלהם קשים מנשוא אני כעסתי מאוד על מנהלת בית הספר שאמרה לי שלא ידעה שעל כך מדובר לאחרונה הם כבר נסעו עם מטילי חדרה באוטובוס עם מעלון מיוחד לנכים
רמי ספיר עשה ככל שביכולתו
הוא היה היחיד שלקח את עניין הנכים על עצמו, מאחר וגם במשפחתו הקרובה יש נכים. הוא היחיד בשמנו שאפילו חשב על זה (אני מדבר על 10 שנים אחורה). מה שקורה כיום אני כבר לא יודע.
 

4דדד

New member
זה שדן ואגד לא מחזיקים בכל

רמי ספיר עשה ככל שביכולתו
הוא היה היחיד שלקח את עניין הנכים על עצמו, מאחר וגם במשפחתו הקרובה יש נכים. הוא היחיד בשמנו שאפילו חשב על זה (אני מדבר על 10 שנים אחורה). מה שקורה כיום אני כבר לא יודע.
זה שדן ואגד לא מחזיקים בכל
הצי הגדול שלהם אוטובוס לנכים כמו שיש לעפיפי זה בושה בושה,בתור אחד שעובד עם אנשים נכים פיזית(וגם נפשית)אני יכול להבין את התיסכול על כך.הקיצור בושה!!!!!!!
 

TalHai

New member
זה פשוט נהדר כל הכבוד לו!

למה ללכת רחוק?
בעבר, כאשר ה2304 (89-918-01) היתה בקו 222, היתה התאמה במיוחד לנכים, כאשר הנושא הזה היה במודעות (עוד יותר) נמוכה.
זה פשוט נהדר כל הכבוד לו!
אני חושב שזבה מאוד מאוד יפה, יוזמה נהדרת
 
M.A.N Lion's City Double - Decker

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N Lion's City Double - Decker
דיברנו על הדגם הזה בעבר שפותח במיוחד עבור חברת התחבורה של ברלין (BVG). הוזמנו מעל מאה חתיכות מדגם זה שיכנסו במהלך 2005 ואילו אחד כבר נוסע בניסוי בעיר. הלוואי ואראה כאלה גם פה... אורכו 13.7 מטר.
 

TalHai

New member
הוא באמת יפה מאוד

M.A.N Lion's City Double - Decker
דיברנו על הדגם הזה בעבר שפותח במיוחד עבור חברת התחבורה של ברלין (BVG). הוזמנו מעל מאה חתיכות מדגם זה שיכנסו במהלך 2005 ואילו אחד כבר נוסע בניסוי בעיר. הלוואי ואראה כאלה גם פה... אורכו 13.7 מטר.
הוא באמת יפה מאוד
מתי נראה בארץ אוטובוסים בעלי 2 קומות?
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

M.A.N Lion's City Double - Decker
דיברנו על הדגם הזה בעבר שפותח במיוחד עבור חברת התחבורה של ברלין (BVG). הוזמנו מעל מאה חתיכות מדגם זה שיכנסו במהלך 2005 ואילו אחד כבר נוסע בניסוי בעיר. הלוואי ואראה כאלה גם פה... אורכו 13.7 מטר.
 
M.A.N Lion's Coach

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N Lion's Coach
אוטובוס התיר מדרגה רגילה של מ.א.ן. כל האוטובוס הבינעירוניים והתיירותיים של מ.א.ן מצוידים (אופציונאלית) במערכות ESP ליציבות הרכב על הכביש. שימו לב למנועים החזקים של האוטובוס שמגיעים עד ל-460 כו"ס. להלן מפתח הדגם: Standard coach family Lion’s Coach: RHC 414/464 :Lion’s Coach RHC 414/464-13.8 m :Lion’s Coach L
 

814

New member
הרכב הזה מזכיר את ה404 נסיוני

M.A.N Lion's Coach
אוטובוס התיר מדרגה רגילה של מ.א.ן. כל האוטובוס הבינעירוניים והתיירותיים של מ.א.ן מצוידים (אופציונאלית) במערכות ESP ליציבות הרכב על הכביש. שימו לב למנועים החזקים של האוטובוס שמגיעים עד ל-460 כו"ס. להלן מפתח הדגם: Standard coach family Lion’s Coach: RHC 414/464 :Lion’s Coach RHC 414/464-13.8 m :Lion’s Coach L
הרכב הזה מזכיר את ה404 נסיוני
 
M.A.N Lion's Star

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N Lion's Star
האוטובוס המפואר ביותר שיש למ.א.ן להציע לשוק התיירות. הוא מצויד במתקן למים קרים וקפה, תאי מטען ננעלים בסלון האוטובוס ותיבת הילוכים מיוחדת של מ.א.ן בעלת 12 הילוכים. מפתח הדגם: Premium coach family Lion’s Star: RHS 414/464 :Lion’s Star RHS 414/464-13.8 m :Lion’s Star L
 
M.A.N SD 202 Cabriolet

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N SD 202 Cabriolet
לשעבר בשירות התח"צ של ברלין וכיום משמש לטיולי תיירים בעיר. מפתח האוטובוסים גבוהי הרצפה: Standard bus family Lion’s Classic: SL 223/283 :Lion’s Classic SG 263/313 :Lion’s Classic G SÜ 263/283/313/363 :Lion’s Classic Ü
 
אמשיך את השרשור עוד כשעה

M.A.N SD 202 Cabriolet
לשעבר בשירות התח"צ של ברלין וכיום משמש לטיולי תיירים בעיר. מפתח האוטובוסים גבוהי הרצפה: Standard bus family Lion’s Classic: SL 223/283 :Lion’s Classic SG 263/313 :Lion’s Classic G SÜ 263/283/313/363 :Lion’s Classic Ü
אמשיך את השרשור עוד כשעה
עם שאר חברות האוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה