תמונות ממוסך תלפיות: להנאתכם:

מצב
הנושא נעול.
רק קטר מס' 701 זכאי לתואר !!!

אלא ?
ב"ה איזה סוג אתה רוצה שיהיה הסמל של ר"י ? קרון נוסעים + קטר של מרצדס?
רק קטר מס' 701 זכאי לתואר !!!
 
אמת ויציב ! 701 הכי חזק בישראל !!!!

קטר מס 701-החזק ביותר
ברכבת ישראל נכון ד"ר?
אמת ויציב ! 701 הכי חזק בישראל !!!!
זה הקטר הכי חזק, הכי יפה, הכי סקסי והכי גברי ברכבת ישראל ! זה קטר מדהים שמרגש כל פעם מחדש ! כשאתה רואה אותו נוסע, סומרות שערות ידייך מתענוג !!!
 

singera

New member
IC רכבת מאוד נחמדה וכיף לנסוע בה

רק קטר מס' 701 זכאי לתואר !!!
IC רכבת מאוד נחמדה וכיף לנסוע בה
היא מביאה תאוצות כאילו היא היתה אוטובוס אגב לרכבות רגילות יש תאוצה איטית בגלל שהמנוע מרוכז במקום אחד ולא הרבה מנועים קטנים?? אביתר סע פעם בפאסאט TDI בכבישי הגולן + כביש 89 (סביבת ראש פינה דרך צפת, מעלות ועד נהריה) תרגיש נסיעה כמו ברכבת
 
זה עניין של העדפה אישית. אני מעדיף

IC רכבת מאוד נחמדה וכיף לנסוע בה
היא מביאה תאוצות כאילו היא היתה אוטובוס אגב לרכבות רגילות יש תאוצה איטית בגלל שהמנוע מרוכז במקום אחד ולא הרבה מנועים קטנים?? אביתר סע פעם בפאסאט TDI בכבישי הגולן + כביש 89 (סביבת ראש פינה דרך צפת, מעלות ועד נהריה) תרגיש נסיעה כמו ברכבת
זה עניין של העדפה אישית. אני מעדיף
לנסוע בתוך קטר מס' 701 על פני כל דבר אחר במסילה. זו החוויה שלי. נסעתי ונהגתי על פאסאט TDI כאשר הייתי צריך לקנות אוטו. הפאסאט 1.8 טורבו הרבה יותר חזקה ומהירה בעליות אך זוללת דלק. אך לבסוף לקחתי את ה- C5 בגלל הסחיבה האדירה שלה בעליות - הרבה יותר טוב מהפאסאט האיטית יחסית בעליות. אותי עניין במיוחד דבר אחד: סחיבה בעליות וה- C5 ניצחה במירוץ הזה ולכן קניתי אותה לבסוף. אני לא אוהב את הנסיעה בקרונועים. זה פשוט לא נוח לי ואני מעדיף תמיד את הנסיעה בסינגל דק (הפוש-פול החד קומתי בו יש הכי הרבה מקום לרגליים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה