מעוקפת אבל בכל זאת משיבה לך...
מצטרפת לאמירתה של שמחה ומוסיפה טיפ קטן (את לא חייבת לקבל אותו, כמובן): את נמצאת בעיצומו של תהליך חשיבתי שבסיומו תקבלי החלטה שתחרוץ את גורלך, שתטה את כף המאוזניים לכאן או לכאן. בהתקרב יום הדין אני מרשה לעצמי להזכיר לך ולמתלבטים אחרים, שרק אנו מחליטים על עצמנו, כולל בחירתם של "חברים". עכשיו זה הרגע בו תלמדי לזהות מי באמת רוצה בטובתך ומי מעדיף להשאיר אותך כ"נספח" היות ונוח שאת "לא מזיקה" (לפני כשבוע "אחותי הקטנה" התייחסה יפה לנושא. חפשי בהודעות אם תרצי. בראש השנה נברא האדם הראשון, וברוח השנה החדשה מאחלת לך שהחל מא' בתשרי תצליחי לסנן מה ומי חשוב לך, מה דחוף לך, מה ומי משמעותי לך, (חוץ מעצמך, כמובן!). סליחה על החפירה, אבל היא מתבקשת. רק לאחר שתקבלי החלטה מושכלת ולא מתוך חיפזון ורגש, מקווה בשבילך שתעברי לשלב הבא, בו תתחייבי לתהליך ההרזייה ולהטמעת חשיבה והתנהגות חדשות כפרוייקט חיים, הרי אין כאן נוסחאות פלא, ניסים או שיקויים מאגיים! מסיבות משלי הפעם אוותר על תמונה, לאחר שקראתי מה שהולך ברשת!

מאחלת לך שנה חדשה עם החלטות נבונות ויציאה לדרך חדשה! נובמבר מעוקפת שנה ושבועיים, ב.מ.יי. 27 ירידה של 50 ק"ג = אני חצי בן אדם
