תם ונשלם

Me Happy

New member
תם ונשלם ../images/Emo10.gif

לאחר מחשבה מרובה והתלבטויות קשות, החלטתי לפרוש מניהול הפורום ולבקש את סגירתו. אין זה סוד שהפורום הזה מעולם לא היה פופולרי ביותר, מסיבות שונות ומגוונות. צר לי שנכשלתי במשימתי לגבש פה קהילה נחמדה ללהקה המעולה שכולנו אוהבים וברצוני להבהיר שאני לוקח אחריות מלאה על הפעילות המקרטעת והלוקה בחסר. הפורום הוקם בתחילת חודש יוני של השנה שעברה והיווה עבורי טבילת אש בכל נושא ניהול הפורומים (אני מנהל פורומים נוספים בתפוז, מוצלחים יותר
). למדתי המון ומאוד נהניתי לכתוב כאן ולחלוק איתכם את אהבתי ללהקה. אני רוצה להודות לכל מי שטרח וכתב ושיתף אותנו בהגיגיו ודעותיו. אני מאחל לחברי הלהקה הצלחה רבה בהמשך הדרך ומבטיח להמשיך לעקוב, גם אם לא באותה אינטנסיביות. במידה ותרצו לומר שלום מדי פעם - מספר האייסקיו שלי - 139152333. אז שוב תודה לכולם. מקווה שנמשיך להתראות על פני הרשת. אלעד.
 

Mr Freeze

New member
אלעד,

קודם כל - תודה רבה לך על ניהול הפורום. אני יודע שעשית מאמצים רבים לפירסומו ולפעילות מוגברת, והאחריות על פועלו הדל ממש לא צריכה להיות מוטלת עליך. כמו שאמרתי לך באיציק, אנשים התייאשו מקיי'ס צ'וייס - הם לא מוציאים חומרים חדשים, וגם כשכן, הרמה הכללית מאכזבת (Almost Happy, Live, שירי הסולו של שרה). זהו לא הפורום הראשון של הלהקה שגוסס כבר זמן רב. הפורום בהייד פארק הוא ותיק יותר, וכשהוקם (כחודש לפני הופעתה של הלהקה בארץ, וסמוך ליציאת האלבום Almost Happy) היה פעיל מאוד, אך כיום הוא במצב של גסיסה מתמדת, ופעם בחודשיים מתווספת הודעה חדשה. זה המצב, ואני באמת מאמין שעשית כפי יכולתך, והשתדלת להגיב להודעות של חדשים ולקדם את האווירה הפורומית (תעצרו אותי כשזה מתחיל להשמע כמו הספד, טוב?). אז באמת, גם בימי הפעילות המעטים של הפורום- היה כיף, ואולי כשקיי'ס יזכרו שהם עובדים טוב יותר כשהם ביחד (מיועד בעיקר לגב' בטנס), אולי אז יהיה מקום לפתיחה מחודשת עם פעילות מוגברת.
בר.
 

imbra

New member
אל תעשה את זה..

יהיה לי חבל עם הפורום הזה יסגר מה שרק עכשיו הגעתי אליו...
 
למעלה