תלונה על הוט.

פרגיתי

New member
תלונה על הוט.

שלום לכולם. נתחיל בגילוי נאות: הנני טכנאי מחשבים עצמאי, מוסמך מיקרוסופט בכמה תחומים ומה"ט. לקוח של הכבלים (הוט) בתשתית האינטרנט + נטוויז'ן כמה שנים. בתאריך ה13.3.07 סגרתי עם ספקית האינטרנט "נטוויז'ן" שאיתה אני בהתקשרות כמה שנים טובות, חבילת "באנדל" מול חברת הכבלים באינטרנט (הוט, שאיתם אני גם בהתקשרות) להגדלת מהירות ההורדה והעלאה שלי ברשת. ממהירות קלילה של 92/13 קילו בייט (750 קילו ביט) שהייתה עכשווית למהירות מכובדת של 192/64 קילו בייט לשנייה (חצי מגה/מגה וחצי ביט לשנייה), הדגש היה על מהירות ההעלאה גבוהה, זה מה שרציתי מהעסקה. לצערי כל זאת על הנייר, ובפועל... עם חברת נטוויז'ן נסגר כי "הם" אמורים לשבור את הראש עם הכבלים ואני אמור לקבל אינטרנט מהיר יותר ללא שום פנייה מחודשת לכבלים, ידעתי מראש עם מי יש לי עסק, מה עוד שהבטיחו שידאגו שהכבלים יפסיקו לחייב אותי באשראי על החבילה הקודמת והזעומה שכן ה"באנדל" החדש כולל את התשלום שנטוויז'ן מפרישה לכבלים. בפועל, חיכיתי בסבלנות ולאחר שפקעו 72 השעות שבמהלכן הייתי אמור להיות משודרג לחבילה מתקדמת יותר, בדקתי וראיתי שלא.. אז התקשרתי לנטוויז'ן והבנתי שבצד שלהם החבילה שודרגה ממזמן, מלפני כמה ימים וכן לטענתם נשלח קובץ לכבלים המאשר שידרוג גם אצלהם. מלת ברירה נאלצתי להתגלגל מנציג לנציג בכבלים כדי להבין שהקובץ "אבד". לאחר יומיים של תחנונים וצעקות ואוסף "קבצים שנשלחו ולא הגיעו" שודרגתי בהצלחה לחבילה של 192/64 קילובייט גם אצל הכבלים בעזרת נציג חביב של נטוויז'ן שתיקתק עניינים במקצועיות. הכעס היחידי שלי על נטוויז'ן שלא גיבו אותי מול הכבלים כמובטח. לבסוף, הכל היה "אחלה" כשבועיים של אינטרנט מהיר מהותית עד לתאריך ה27 לחודש מרץ. בו במקרה שמתי לב כי מהירות ההעלאה באינטרנט שלי חזרה להיות איטית במפתיע. כ128 קילו ביט לשנייה . קצת יותר מהחבילה הקודמת שלי שהייתה עצלה למדי. לאחר שיחה עם נציג שירות בנטוויז'ן, שציין באוזני שאצלו שום דבר לא השתנה ואני עדיין עם חבילת הבאנדל החדשה שעליה אני משלם (חצי מגה UPLOAD) - נאלצתי (שוב..) לבדוק עם הכבלים היכן ולמה "נשדדה" לי מהירות ההעלאה? או על ידי מי? לאחר שיחה עם נציג הוט באינטרנט הסתבר לי שהחבילה שלי "קוצצה במהירות ההעלאה משום מה??" למהירות של 128 קילו ביט מחצי מגה ביט! ולטענתם (כנראה) על סמך שיחת טלפון שלא בוצעה מעולם!! ב26 לחודש מרץ בוצעה "השיחה", עם נציג עלום שם שלא ידעו את שמו, ובמקרה. והסתבר לי יותר מכך ומחשבונית שקיבלתי בדואר יום אחרי (יש צילום), הכבלים עדיין מחייבים אותי על החבילה הקודמת ובמלואה! (למרות שנאמר לי בפירוש גם ע"י שירות הלקוחות של הכבלים עצמם! שלא יחייבו בשנה זו של התחייבות לבאנדל כלל ויקבלו את "ההפרש" מנטוויז'ן על הבאנדל). אז גם משלם יותר וגם מקבל פחות, וחושש לעתיד הקרוב (מה יהיה עוד שבועיים? חודש?) אני חושד וחושש שמדובר בבעייה מגמתית עם חברת הכבלים בנושא "קיצוץ" חבילות ללקוחות שאינם מבינים, שלא נדבר על קשיים בניתוק ושאינני היחידי, עוגמת נפש בלבולי מוח בטלפון ושיחות סרק וניצול ציני של הלקוחות וכספם. הנני עצמאי שעובד לבד בתחום המחשבים, למזלי אני מבין דבר או שניים בתחום, יש משתמשים שאינם בקיאים בנושא ויכולים להיפגע מכך או שאולי ונפגעו. הטלפון היחידי שמופיע אצל הוט הוא שלי בלבד, לא ייתכן שקרתה כאן טעות אחרי טעות אחרי טעות, לדעתי רימו אותי והנני חושד שמרמים אחרים ואני רוצה לדעת למה? אינני דורש שום פיצוי! אני רוצה הסבר מגורם בכיר ובכתב וכמו כן שהנושא יתוקן או תבוטל ההתקשרות. אינני רוצה לאיים אך אין לי שום בעייה לגרור את העניין לכותלי בית המשפט לבדי או יחד עם נפגעי הוט אחרים (שמוזמנים ליצור קשר) רק לשם עשיית הצדק ולמען יסיקו מסקנות אזרחים אחרים. הועברה התלונה לאתר http://tluna.nrg.co.il בנוסף.
 
למעלה