תכנון שבועי

PerfectSP

New member
תכנון שבועי../images/Emo140.gif ../images/Emo190.gif

יום ראשון- יום שני- יום שלישי- יום רביעי- יום חמישי- יום שישי- יום שבת- חח וואי אין עליכם
 

YuvalSP

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo8.gif

יום ראשון- מבחן יום שני- מבחן יום שלישי- מבחן יום רביעי- מבחן יום חמישי- מבחן יום שישי-מבחן יום שבת- ועכשיו ברצינות. יום ראשון-מבחן, הופעה של אורי חזקייה יום שני-אני חולה(מבחןXD) יום שלישי-אני אהיה חולה גם מחר! (מבחן) פעולה יום רביעי- באופן מאוד מפתיע אין מבחן......אבל לומדים עד 5. יום חמישי- פעולה יום שישי-מבחן יום שבת-חברים!
 
כפרעלייך! ../images/Emo23.gif ../images/Emo60.gif|פטריה|

איזה כיף לראות שהפורום גדל לו לאט (,: יום ראשון- בדיקת דם שלא באתי אליה כי אני חולה. יום שני- חולה.
יום שלישי- איזה משהו עם חברה בערב, חולה.
יום רביעי- ? יום חמישי- ? יום שישי- ? יום שבת- יום עיון הגיוני שאני מתגעגעת לשולחן שלי בכתה???????? ): ובאחד מהסימני שאלה תהיה בדיקת דם. ):
 

Tutix

New member
../images/Emo210.gif אני מרגישה נוטשת O:

יום ראשון- הלכתי לחברה להכין כדורי שוקולד ליום שלישי, כי עושים ארוחת-גיבוש-שכבתית. והכיתה שלנו אחראית על קינוחים (H) יום שני- התבטלו תוכניותיי O: נראה כבר מה נעשה יום שלישי- ישמצב שאני חוזרת ב5, מקווה מאוד שלא >< ואחרי בצפר נוסעת לב"ש למשקפיים *התאבדות* >: וגם בדרך לקנות כמה בגדים P: יום רביעי- נפגשת עם חברה שלא ראיתי מיליוני טריליוני שנים שזה ממש עצוב כי היא גרה 5 דקות ממני ופעם היינו החברות הכי טובות >< יום חמישי- חוזרת מאוחר S: איכסה יום שישי- אולי ב"ש ? אם לא אז להשלים שעות שינה יום שבת - בטח יהיה לי איזה מבחן להתכונן אליו.. וככה פחות או יותר כל שבוע, עד חנוכה שיגאול אותי מיסורי הלימודים :p
 
למעלה