תירוצים אפשריים לפתיחת הקו לירושלים באיחור

מצב
הנושא נעול.

oshri1987sg

Active member
יהיה ברגע האחרון משחק בטדי יצטרכו לעביר רכבות בשביל הקו

יסגרו את גשר 10 לטובת הגמר של המירוץ למיליון
יהיה ברגע האחרון משחק בטדי יצטרכו לעביר רכבות בשביל הקו
רכב למלחה ולהפעיל רכבות כל 15 שעה לשם
 

Ccyclist

Well-known member
משום שהקו הישן לא מתאים יצטרכו לבנות את החיבור שלי.

יהיה ברגע האחרון משחק בטדי יצטרכו לעביר רכבות בשביל הקו
רכב למלחה ולהפעיל רכבות כל 15 שעה לשם
משום שהקו הישן לא מתאים יצטרכו לבנות את החיבור שלי.
 

luckydude

Active member
הכלב
של ישראל כץ אכל את הרשיון של נהג הקטר

תירוצים אפשריים לפתיחת הקו לירושלים באיחור
לדעתי הקו לא יפתח במרץ , השאלה מה יהיה התירוץ
הכלב
של ישראל כץ אכל את הרשיון של נהג הקטר
 

GLSRA

Active member
זה לא ממש משנה

אבל אין כלבים אחרים בפורום :)
זה לא ממש משנה
זה שאין כלבים נוספים המככבים בפורום לא משנה בכלל את מעמדו הבלתי מעורער של טופי. אגב מאוד התאכזב שלא נסענו לראות מה קורה בקשת מודיעין בשבת האחרונה
 

Ccyclist

Well-known member
הפורום לא מקבל כלבים אקראיים. הנהג יגיש את רישיונו לטופי

זה לא ממש משנה
זה שאין כלבים נוספים המככבים בפורום לא משנה בכלל את מעמדו הבלתי מעורער של טופי. אגב מאוד התאכזב שלא נסענו לראות מה קורה בקשת מודיעין בשבת האחרונה
הפורום לא מקבל כלבים אקראיים. הנהג יגיש את רישיונו לטופי
ואפילו אם ככלב מחונך לא יהיה נזק לרישיון מספיק שהנהג ישאיר את הרישיון אצל הכלב הרשמי האחד והיחיד של פורום תחבורה ציבורית ושל הכריזה במערכות הביטחון של המסילות באזור מודיעין.
&nbsp
אני חושב ששירשור התירוצים נועד לחשיבה חצי פורמאלית או חצי לוגית ולכן רק לכלב הרשמי של הפורום ישנה הסמכות הרשמית להחרים רישיונות.
&nbsp
&nbsp
 
נראה שסערת מזג אוויר תגיע ביום חמישי

תירוצים אפשריים לפתיחת הקו לירושלים באיחור
לדעתי הקו לא יפתח במרץ , השאלה מה יהיה התירוץ
נראה שסערת מזג אוויר תגיע ביום חמישי
אולי במקרה זה יפגע בחלק מהציוד או יפריע לעבודה. :)_
 

iritilan

New member
בגלל עבודות הרכבת בשבת

תירוצים אפשריים לפתיחת הקו לירושלים באיחור
לדעתי הקו לא יפתח במרץ , השאלה מה יהיה התירוץ
בגלל עבודות הרכבת בשבת
תקלות כתוצאה מהתערבות שמיימית בגלל עבודות בשבת ואז כמובן יהיה עיכוב נוסף כי לא יעבדו בכלל על הרכבת בשבת.
 

oshri1987sg

Active member
לא סידרו לשר התחבורה שוקולדים בלגיים

בגלל עבודות הרכבת בשבת
תקלות כתוצאה מהתערבות שמיימית בגלל עבודות בשבת ואז כמובן יהיה עיכוב נוסף כי לא יעבדו בכלל על הרכבת בשבת.
לא סידרו לשר התחבורה שוקולדים בלגיים
והקרנה טלויזיונית או קולנועית ברכבת על דיזנזאורים
ואין קשר לכל שהבלגים אינם אוכלים עכשיו שוקולד ואגד לא מתנהלים כמו דיזנאוזורים.
 

alantan

New member
צר לי להשבית שמחות ולהיות מעט חמוץ, אבל הקו לא יפתח בזמן

תירוצים אפשריים לפתיחת הקו לירושלים באיחור
לדעתי הקו לא יפתח במרץ , השאלה מה יהיה התירוץ
צר לי להשבית שמחות ולהיות מעט חמוץ, אבל הקו לא יפתח בזמן
מה שהשר כ"ץ פותח ב-30/3 לא יהיה קו גמור. הוא יכול לצבוע את זה בצבעים ורודים עד מחר, ולהתחכם במשחקים פוליטיים כאילו הבטיח וקיים - אבל הקו אינו גמור, והוא נכשל בהבאת הקו למצב גמור בזמן.
&nbsp
קו גמור הוא קו עם שתי מסילות מחושמלות ופעילות עד להרצליה, או לכל הפחות עד תל אביב סבידור, עם מספיק קטרים כדי להפעיל שלוש רכבות בשעה במשך כל שעות היום.
&nbsp
לפי כל קנה מידה סביר, הקו יפתח באיחור.
&nbsp
חבל שהוא עושה את המשחקים הפופוליסטים הללו, כי עצם העובדה שהביא את הקו למצבו כפי שהוא, הוא הישג לא קטן, הישג שיכול היה להתגאות בו ביושר.
 
מעריך שהקו לא יפתח אפילו במתכונת חלקית עד לתחנת ההגנה

צר לי להשבית שמחות ולהיות מעט חמוץ, אבל הקו לא יפתח בזמן
מה שהשר כ"ץ פותח ב-30/3 לא יהיה קו גמור. הוא יכול לצבוע את זה בצבעים ורודים עד מחר, ולהתחכם במשחקים פוליטיים כאילו הבטיח וקיים - אבל הקו אינו גמור, והוא נכשל בהבאת הקו למצב גמור בזמן.
&nbsp
קו גמור הוא קו עם שתי מסילות מחושמלות ופעילות עד להרצליה, או לכל הפחות עד תל אביב סבידור, עם מספיק קטרים כדי להפעיל שלוש רכבות בשעה במשך כל שעות היום.
&nbsp
לפי כל קנה מידה סביר, הקו יפתח באיחור.
&nbsp
חבל שהוא עושה את המשחקים הפופוליסטים הללו, כי עצם העובדה שהביא את הקו למצבו כפי שהוא, הוא הישג לא קטן, הישג שיכול היה להתגאות בו ביושר.
מעריך שהקו לא יפתח אפילו במתכונת חלקית עד לתחנת ההגנה
מה שנשאר לנחש זה מה יהיה התירוץ.
 

Ccyclist

Well-known member
אפילו אם יחליפו רכבות בנתב"ג זה יהיה הישג ועדיף כשלב ביניים.

מעריך שהקו לא יפתח אפילו במתכונת חלקית עד לתחנת ההגנה
מה שנשאר לנחש זה מה יהיה התירוץ.
אפילו אם יחליפו רכבות בנתב"ג זה יהיה הישג ועדיף כשלב ביניים.
בעת בניית הרק"ל בירושלים הגיעו בשלב מסוים לכך שהמסילה בין הר הרצל לתחנה המרכזית היתה מוכנה אך לא חשבו אפילו להריץ שירות חלקי לתפעולית בתחנה המרכזית כדי להוריד את התיסכול של תושבי העיר אחרי כעשור של עבודוצ תשתית ובנייה אלא המתינו בין חצי שנה לשנה נוספת לפני פתיחת הקו כולו כמערכת מושלמת.
&nbsp
הפתיחה החלקית מתחנת האומה לנקודה פעילה כלשהי ברשת רכבת ישראל תתן הישג מסויים שניתן להציגו ולהצדיק בשמו את עבודות החישמול באיילון (ישנו הסיבוך של עבודות בסופי שבוע) ואף את קידום המסילה הרביעית (שמתוכננת להתמשק כך שרכבות מלוד ומחולון יוכלו להתמשק עם שני זוגות המסילות, מה שיהפוך את 14 הרכבות לכיוון בזוג המערבי כיום ל 28 בשני הזוגות, בהחלט םרוייקט הדגל הבא).
&nbsp
גם בקו לכרמיאל היתה הפעלה חד מסילתית על קו חצי בנוי לל"ג בעומר שעבר.
&nbsp
כמובן שניתן לעשות דברים כאלו רק כשהקו עומד בסטנדרטים להפעלה כזו, אבל צריך לחשוב אם ניתן ליזום פתיחות מוקדמות על קווים ברמת גימור חלקית כדי לקדם את הרשת. טכנית ניתן לומר שקו העמק הינו קו חצי בנוי שנבחר להשאר כך לטווח הארוך עד להכפלה על התשתית שהוכנה לכך.
 

luckydude

Active member
מעשית תחנת נתב״ג אינה יכולה לשמש כתחנת קצה

אפילו אם יחליפו רכבות בנתב"ג זה יהיה הישג ועדיף כשלב ביניים.
בעת בניית הרק"ל בירושלים הגיעו בשלב מסוים לכך שהמסילה בין הר הרצל לתחנה המרכזית היתה מוכנה אך לא חשבו אפילו להריץ שירות חלקי לתפעולית בתחנה המרכזית כדי להוריד את התיסכול של תושבי העיר אחרי כעשור של עבודוצ תשתית ובנייה אלא המתינו בין חצי שנה לשנה נוספת לפני פתיחת הקו כולו כמערכת מושלמת.
&nbsp
הפתיחה החלקית מתחנת האומה לנקודה פעילה כלשהי ברשת רכבת ישראל תתן הישג מסויים שניתן להציגו ולהצדיק בשמו את עבודות החישמול באיילון (ישנו הסיבוך של עבודות בסופי שבוע) ואף את קידום המסילה הרביעית (שמתוכננת להתמשק כך שרכבות מלוד ומחולון יוכלו להתמשק עם שני זוגות המסילות, מה שיהפוך את 14 הרכבות לכיוון בזוג המערבי כיום ל 28 בשני הזוגות, בהחלט םרוייקט הדגל הבא).
&nbsp
גם בקו לכרמיאל היתה הפעלה חד מסילתית על קו חצי בנוי לל"ג בעומר שעבר.
&nbsp
כמובן שניתן לעשות דברים כאלו רק כשהקו עומד בסטנדרטים להפעלה כזו, אבל צריך לחשוב אם ניתן ליזום פתיחות מוקדמות על קווים ברמת גימור חלקית כדי לקדם את הרשת. טכנית ניתן לומר שקו העמק הינו קו חצי בנוי שנבחר להשאר כך לטווח הארוך עד להכפלה על התשתית שהוכנה לכך.
מעשית תחנת נתב״ג אינה יכולה לשמש כתחנת קצה
מיכיוון שיש בה רק שני רציפים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
קו הלילה מסתיים בנתב"ג ומחליף מסילה ורציף דרך נתב"ג תפעולית

מעשית תחנת נתב״ג אינה יכולה לשמש כתחנת קצה
מיכיוון שיש בה רק שני רציפים.
קו הלילה מסתיים בנתב"ג ומחליף מסילה ורציף דרך נתב"ג תפעולית
 

Ccyclist

Well-known member
יש תחנות תפעוליות ממזרח לנתב"ג ובשפירים.

קו הלילה מסתיים בנתב"ג ומחליף מסילה ורציף דרך נתב"ג תפעולית
יש תחנות תפעוליות ממזרח לנתב"ג ובשפירים.
אני משתמש באופן קבוע ברכבות המסתיימות ברציף הנגדי בתחנות דו מסילתיות. אופן ההפעלה הוא שהרכבת נוסעת במסילה הרגילה עד למפלג שלפני התחנה וחצה במפלג למסילה הנגדית ולרציף הנגדי המשמשים תחנה סופית לרכבת המגיעה ותחנה ראשונה לאותה הרכבת בנסיעה חדשה יוצאת. החיסרון במקרה של נתב"ג הינו שכל נוסעי הקו מירושלים יצטרכו להחליף רציף לצד השני.
&nbsp
שיטה אחרת הנהוגה בתחנות ויסות של התחתית היא שהרכבת המסתיימת מגיעה לתחנה כרגיל, מתרוקנת מנוסעיה וממשיכה למסילת דיור תפעולית בין המסילות הרגילות. כאשר יש צורך ברכבת הזו היא חוזרת בכיוון החזור לרציף של כיוונה החדש. החיסרון של שיטה זו היא שהרכבת תצטרך להמשיך עד תפעולית שפירים כדי לחייג לנתב"ג. חיסרון נוסף הוא שיצטרכו תיאום טוב, 5 דקות למשל, בין הרכבת מת"א לנתבג וזו שמנתב"ג לירושלים, ובין זו שמירושלים לנתב"ג וזו שממודיעין דרך נתב"ג לאיילון והלאה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אגב,אם כבר מדברים על תחנות תפעוליות, מפלגים,מסילות דיור וכו'

יש תחנות תפעוליות ממזרח לנתב"ג ובשפירים.
אני משתמש באופן קבוע ברכבות המסתיימות ברציף הנגדי בתחנות דו מסילתיות. אופן ההפעלה הוא שהרכבת נוסעת במסילה הרגילה עד למפלג שלפני התחנה וחצה במפלג למסילה הנגדית ולרציף הנגדי המשמשים תחנה סופית לרכבת המגיעה ותחנה ראשונה לאותה הרכבת בנסיעה חדשה יוצאת. החיסרון במקרה של נתב"ג הינו שכל נוסעי הקו מירושלים יצטרכו להחליף רציף לצד השני.
&nbsp
שיטה אחרת הנהוגה בתחנות ויסות של התחתית היא שהרכבת המסתיימת מגיעה לתחנה כרגיל, מתרוקנת מנוסעיה וממשיכה למסילת דיור תפעולית בין המסילות הרגילות. כאשר יש צורך ברכבת הזו היא חוזרת בכיוון החזור לרציף של כיוונה החדש. החיסרון של שיטה זו היא שהרכבת תצטרך להמשיך עד תפעולית שפירים כדי לחייג לנתב"ג. חיסרון נוסף הוא שיצטרכו תיאום טוב, 5 דקות למשל, בין הרכבת מת"א לנתבג וזו שמנתב"ג לירושלים, ובין זו שמירושלים לנתב"ג וזו שממודיעין דרך נתב"ג לאיילון והלאה.
אגב,אם כבר מדברים על תחנות תפעוליות, מפלגים,מסילות דיור וכו'
האם יש איפה שהוא איזו מפה מעודכנת נורמלית שבה מוצגות ומסומנות כל המאפיינים הללו, כולל מסילות דיור, עקלתונים וכו' - ועבור כל הרשת, אך ללא דברים מיותרים של שכבות תוכן שלא קשורות לרכבת (אם לנסות לעקוב אחרי מסילות באתרי מפות)?
עד רמת פירוט של תצורת מסילות בכל תחנה (אי/צד) ומיקום וכמות המפלגים לפני ואחרי תחנה...
כלומר שיהיה אפשר לעקוב איך כל המסילות ממזרח ומדרום נכנסים לאיילון, מתאחדים ל-5 רציפים בההגנה, מתאחדים לשלושה רציפים בהשלום, מתפצלים לשש רציפים בסבידור.... וכן גם את כל מסילות הדיור...
 

נתנאל531

Well-known member
זה משימה בשביל יוסף


אגב,אם כבר מדברים על תחנות תפעוליות, מפלגים,מסילות דיור וכו'
האם יש איפה שהוא איזו מפה מעודכנת נורמלית שבה מוצגות ומסומנות כל המאפיינים הללו, כולל מסילות דיור, עקלתונים וכו' - ועבור כל הרשת, אך ללא דברים מיותרים של שכבות תוכן שלא קשורות לרכבת (אם לנסות לעקוב אחרי מסילות באתרי מפות)?
עד רמת פירוט של תצורת מסילות בכל תחנה (אי/צד) ומיקום וכמות המפלגים לפני ואחרי תחנה...
כלומר שיהיה אפשר לעקוב איך כל המסילות ממזרח ומדרום נכנסים לאיילון, מתאחדים ל-5 רציפים בההגנה, מתאחדים לשלושה רציפים בהשלום, מתפצלים לשש רציפים בסבידור.... וכן גם את כל מסילות הדיור...
זה משימה בשביל יוסף

או שיקום מיזם עצמאי של חובבי רכבת שיצייר את זה בעצמו, למעט אזורים תפעוליים מסובכים כמו מגרש המסילות ליד חיפה מזרח, סדנאות הקישון וחיפה מזרח, אפשר לזהות את כל המסילות והמפלגים בנסיעה ברכבת נוסעים ובתצפית מתחנות
 

נתנאל531

Well-known member
*אשדוד מיון ולא חיפה מזרח כמובן

זה משימה בשביל יוסף

או שיקום מיזם עצמאי של חובבי רכבת שיצייר את זה בעצמו, למעט אזורים תפעוליים מסובכים כמו מגרש המסילות ליד חיפה מזרח, סדנאות הקישון וחיפה מזרח, אפשר לזהות את כל המסילות והמפלגים בנסיעה ברכבת נוסעים ובתצפית מתחנות
*אשדוד מיון ולא חיפה מזרח כמובן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה