בוקר טוב ! יש למשיהי המלצה לתיק לאינגליזינה - יש לי אינגליזנה והייתי רוצה תיק שייתפס לי על הידיות ושלא ייפול למטה למטה אלה ישאר בגובה סביר האינגליזינה היא בעלת 2 ידיות .
ויש לי גיטה. ואני תופסת עם 2 הרצועות המצורפות עם הסקוצ'ים. וזה מספיק גבוה וגם יפה. (יש לי את הריבוע). לפני כן, היה לי מלבן משילב. וזה היה נראה לי נמוך מידי ולא יפה. (מכרתי ביד 2...).