תיקון אוטומטי -סיוט

Yasmin Amsalem

New member
תיקון אוטומטי -סיוט

שבת שלום חברי הפורום היקרים , יש לי בעיה רצינית עם הכתיבה באייפון, הוא משום מה חושב שהוא חכם ממני ומתקן לי מילים שאני כלל לא מעוניינת בתיקונן ! אני לא מצליחה להבין איך בכלל עובדת הפונקציה הזאת ובמידה ואני לא מעוניינת במילה שהוא מציע לי מה אני עושה?
 

אלון ב.ט

New member
שבת שלום וצהריים טובים

המנגנון תיקון אוטו׳ באייפון עובד בצורה הפוכה ממה שהיינו חושבים , מה הכוונה ? במידה ואת כותבת משפט והאייפון מציע לך תיקון של המילה במידה ותרצי להתעלם מהתיקון, יהיה עלייך ללחוץ על המילה שאייפון מציע לך כדי לא לקבל את התיקון , במידה ותמשיכי לכתוב , המילה תתוקן. כמובן שקיימת לך האופציה לבטל לגמרי את מנגנון התיקון האוטו׳ , איך עושים זאת ? הגדרות-> כללי-> מקלדת -> תכבי את ״תיקון אוטומטי״. יום מקסים.
 

Oded Krauss

New member
תשובה

היי יסמין, באפשרותך לבטל "תיקון" נקודתי על ידי לחיצה על ה-X בבועת המילה המוצעת(מופיעה מעל המילה ה"שגויה"). לאחר שתבטלי תיקון מסויים שלוש פעמים ע"י לחיצה על ה-X, המכשיר ילמד את ההקשה שלך ולא יציע את התיקון שוב (ספצ' למילה שהקשת). כמו כן, באפשרותך לבטל את האופציה לחלוטין, ע"י כניסה ל"הגדרות">"כללי">"מקלדת" ושם לבטל את אופציית התיקון האוטומטית (שאני אישית מוצא כמאוד נוחה).
 
למעלה