תידלוק עצמי

הילי 122

New member
תידלוק עצמי

מד הדלק ברכב ,הודיע לי ,הילי כמעט וניגמר
הינך מתבקשת לנסוע לתחנה הקרובה .

אני נהגת מסודרת ואחראית ,נוהגת בגשם השוטף.
נהנת ממזג האויר הקר ,מקשיבה בווליום גבוה שיר של אנסטסיה ברקע ,מדמיינת את עצמי עם חליפת עור ,רוקדת .
מביטה לצדדים על האופנועים מתחת לגשרים
מגככת שפעם אני גם הייתי כזו .

לוחצת על הגז עד לתחנה .
כמובן אני ״גבר גבר ״ , מתדלקת לבד בשירות עצמי .

הפעלתי , העברתי , הכנסתי את צינור התדלוק
פתאום נפל לי הכרטיס אשראי לרצפה והתכופפתי להרימו .

בשניה הזו מישהו עומד מאחורי ואומר לי בשיא החוצפה
תרדי עוד קצת כי יש מה לראות.
what the fuck אמרתי
הסתובבתי לתת לו נביחה ,מי החרמן החוצפן הזה
וחייכתי,
זה היה ברי , ידיד מהעבר .
הילוש את חמה אש ,גם כשאת כועסת בכל מצב ,לעזור לך לתדלק ?

ברי , נראה לך שאני לא אסתדר לבד ,אבל תודה .

הוא המתין בתור אחרי , עם האודי ספורט השחורה שלו, איש גבוה
חייכני תמיד ומלא אופטימיות .
הוא הסתכל עלי ואמר ,

הילי תשמרי על עצמך ותהיי בקשר ,את מאוד מיוחדת וחשובה לי .
ואם פעם תצטרכי לקנות ........ תבואי לבקר אותי , אני אסדר לך מחיר .

ואני אומרת ״עם משפחה וגברים לשעבר לא עושים עסקים ״
 

giligil55

Member
דווקא נוצר הרושם...


שכן היה מתאים לך לעשות איתו " עסקים " ....{ סתםםםםםםםםםםםם}
 
למעלה