תיאום מס

  • פותח הנושא sdz
  • פורסם בתאריך

sdz

New member
תיאום מס

אני חושב על לעבוד שבני מקומות הראשון במשרה מלאה והשני יהיה אחת לכמה ימים לשעות בודדות. אני מתאר לעצמי כי בשני המקומות יחד תגיע המשורת שלי לכ4000 שח אמרו לי שאני אצטרך לעשות "תיאום מס" ושמס הכנסה יקח לי הרבה מאד מס כמו כן רציתי להזכיר שאני אעבוד סך הכל כ7 חושדים כך שאם יחשבו את זה לפי סך ההכנסה השנתית אני לא אגיע לתקרת המס (שלפי מיטב זכרוני היא קצת פחות מ4000 שח) בקיצור רציתי לשעת האם זה יצא לי משתם בכלל ואם כן מה בדיוק הפרוצדורות שעלי לעשות (תיאום מס) אשמח לקבל תשובה בתודה מראש
 

mstern

New member
משתלם מאוד

תיגש למס הכנסה ותופתע לטובה. אל תאמין למה שאמרו לך.
 
למעלה