תיאום מס לסטודנט
שלום, חיפשתי בפורום וקראתי אך עדיין יש לי מספר שאלות בנוגע לתיאום מס. אני סטודנט ולא עבדתי כל השנה. שבוע שעבר התחלתי לעבוד בשתי עבודות. בעבודה אחת שכר רגיל ובשנייה משכורת קטנה. בטופס 101 של העבודה הראשונה הצהרתי שאין לי עבודה נוספת ובעבודה השנייה (עם השכר הנמוך )הצהרתי שיש לי הכנסה נוספת. שאלות : 1. מתי אני צריך לבצע תיאום מס (כל חודש ?בסוף שנה?...) 2. מה כולל התהליך של תיאום מס ? (ניגשים למס הכנסה עם איזה פרטים? מה להביא ? למי לפנות ? ) 3. מתי מקבלים את ההחזר ? 4. אולי אני בכלל צריך לגשת עכשיו להצהיר שאני עובד בשתי עבודות ? אם כן מה להביא , איזה פרטים אני צריך לספק (מספר עסק במס הכנסה)? 5. איך זה משפיע שאני סטודנט שלא עבד כל השנה ? תודה
שלום, חיפשתי בפורום וקראתי אך עדיין יש לי מספר שאלות בנוגע לתיאום מס. אני סטודנט ולא עבדתי כל השנה. שבוע שעבר התחלתי לעבוד בשתי עבודות. בעבודה אחת שכר רגיל ובשנייה משכורת קטנה. בטופס 101 של העבודה הראשונה הצהרתי שאין לי עבודה נוספת ובעבודה השנייה (עם השכר הנמוך )הצהרתי שיש לי הכנסה נוספת. שאלות : 1. מתי אני צריך לבצע תיאום מס (כל חודש ?בסוף שנה?...) 2. מה כולל התהליך של תיאום מס ? (ניגשים למס הכנסה עם איזה פרטים? מה להביא ? למי לפנות ? ) 3. מתי מקבלים את ההחזר ? 4. אולי אני בכלל צריך לגשת עכשיו להצהיר שאני עובד בשתי עבודות ? אם כן מה להביא , איזה פרטים אני צריך לספק (מספר עסק במס הכנסה)? 5. איך זה משפיע שאני סטודנט שלא עבד כל השנה ? תודה