תיאום מס כשירה ועצמאית במקביל

תיאום מס כשירה ועצמאית במקביל

איך עושים תיאום מס במידה ואני עובדת כשכירה וגם כעצמאית? האם לכל סוג עבודה בנפרד? האם ביחד? שאלה נוספת: אם מלאתי טופס מקוון האם ואיך צריך לשלוח תלושי משכורת? תודה חמוטל
 

צוות Gov

New member
תיאום מס לשכירה ועצמאית

שלום רב, להלן המידע המצויין באתר רשות המיסים לישראל - חוברת דע את זכויותך : (המידע נלקח מעמוד 92 בחוברת) אם הכנסתך נובעת מכמה מקורות - הינך רשאי לערוך תיאום מס באמצעות מעבידך או באמצעות מחלקת תיאומי מס במשרד מס הכנסה הקרוב לאזור מגוריך או על ידי מייצג שהורשה לכך (רו"ח, יועץ מס) כך תימנע מתשלום מס עודף במשך שנת המס. כדי לערוך תיאום מס עליך למלא את הטופס "בקשה להקלה ולתיאום בחישוב ניכויי המס על ידי פקיד השומה" (טופס 116 ), הכולל הצהרה מפורטת על כל מקורות ההכנסה שלך, לצרף את כל תלושי המשכורת ולהגישם למעבידך או לפקיד השומה. פקיד השומה יקבע את אחוז המס השנתי שיש לנכות מכלל ההכנסות. אישור על כך יועבר לכל מעביד. תיאום מס ניתן לבצע בכל פעם שיש שינוי בהכנסות והוא נערך רק לשנת המס הנוכחית בה מוגשת הבקשה. תיאום מס אינו בא במקום הגשת דו"ח שנתי ואין לראות בו קביעה סופית לחבות המס. כמו כן, מבירור שערכתי מול מוקד המידע של רשות המיסים נמסר לי כי אם בחרת לבצע תיאום מס באמצעות המערכת המקוונת (באינטרנט) אין צורך לשלוח מסמכים נוספים. לבירורים נוספים ניתן לפנות אל מוקד המידע של רשות המיסים בטלפון 1-222-4954 המענה ניתן בימים א-ה בין השעות 08:15-16:00. כמו כן, ניתן לפנות אל פקיד השומה הקרוב לאזור מגוריך. בברכה, מירי
 
למעלה