תח"ץ בבני ברק - נושא לדיון

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member


אז הוא ילמד שגם בדרך לצפת עולים על אוטובוס
עירוני. גם הילדים שלי למדו לעשות פיפי באסלה למרות שהחיתול היה מאוד נוח להם.
 

אוהד11

New member


והמשפחות החרדיות הענפות יעלו על אוטובוס
עירוני על טפיהן ומטלטליהן, יסעו עד לתחנה המרכזית, ירדו מהאוטובוס על טפיהן ומטלטליהן, יחכו לעוד אוטובוס, יעלו עליו, וירדו שוב, וביעד, אולי יצטרכו שוב לעבור אותו תהליך...
wishful thinking
לא דומה כלל וכלל לדוגמת הירידה מהרכבת הקלה. אפילו לא ל"חינוך מחדש" שהמטרונית מעבירה כעת לתושבי הקריות.
 
ברור שבהתחלה יתנגדו לכך

והמשפחות החרדיות הענפות יעלו על אוטובוס
עירוני על טפיהן ומטלטליהן, יסעו עד לתחנה המרכזית, ירדו מהאוטובוס על טפיהן ומטלטליהן, יחכו לעוד אוטובוס, יעלו עליו, וירדו שוב, וביעד, אולי יצטרכו שוב לעבור אותו תהליך...
wishful thinking
לא דומה כלל וכלל לדוגמת הירידה מהרכבת הקלה. אפילו לא ל"חינוך מחדש" שהמטרונית מעבירה כעת לתושבי הקריות.
ברור שבהתחלה יתנגדו לכך
אך אחרי כן הם יתרגלו ושיראו שבני ברק לא פקוקה מאוטובוסים חצי ריקים , ויבינו שיש חיסכון בזמן.
 

amit1270

New member
עוד פן של "תסמונת סופרמן":

ברור שבהתחלה יתנגדו לכך
אך אחרי כן הם יתרגלו ושיראו שבני ברק לא פקוקה מאוטובוסים חצי ריקים , ויבינו שיש חיסכון בזמן.
עוד פן של "תסמונת סופרמן":
"החרדים תמיד מצליחים לקבל כל מה שהם רוצים." הם הרי כל יכולים (או לפחות התרגלנו לחשוב שהם כאלה).
 

mister K

New member
אי אפשר להיכנע לכל דפוס של הציבור החרדי.

זה אמנם שטח ששייך מוניציפלית לבני ברק, אבל
הוא נמצא מחוץ לחלק החרדי של העיר. אפשר להקים שם 10 תחנות מרכזיות, אבל אף אחת מהן לא תתאים לאוכלוסייה החרדית של בני ברק.
למסוף אחד מרכזי עבור התחבורה הבינעירונית יש מקום גם בתוך בני ברק החרדית, אבל זה פשוט לא מתאים לדפוסי הנסיעה של החרדים ומכיוון שלציבור החרדי יש גורמי לחץ אפקטיביים, משרד התחבורה, אגד ומפעילים אחרים, לא יבצעו לציבור החרדי בבני ברק "חינוך מחדש", גם אם יובטח שלתחנה מרכזית כזו יוכלו להיכנס אך ורק חרדים וחרדיות וגם אם תהיה בתחנה הזו הפרדה בין נשים לגברים.
כדי להבין את דפוסי הנסיעה של האוכלוסיה החרדית צריך פשוט להסתכל בקווים המוכרים כ"קווי חרדים" ולראות את צפיפות ורשימת התחנות בהן בתוך הערים והשכונות.
אפשר לקחת כדוגמה, למשל, קו בין חיפה לאשדוד (בכוונה אני מביא דוגמה שאינה כוללת את בני ברק ואת ירושלים) שמיועד לאוכלוסיה החרדית - קו 973 הפועל בסופי שבוע.
13 תחנות בתוך שכונות באשדוד. 7 תחנות בתוך השכונות החרדיות בחיפה ועוד כמה באזורים מעורבים
מספר תחנות נמצאות באותו רחוב.
אי אפשר להיכנע לכל דפוס של הציבור החרדי.
בוא נגיד את מה שבאמת צריך להגיד... דפוסי החיים שהמגזר החרדי מתעקש לקיים, אינם מתאימים לפיתוח ולמודרניזציה של המאה ה-21.
כשזה נוגע לתחום התחבורה, אי אפשר לסתום את כל רחובות בני ברק במאות אוטובוסים שנוסעים ריקים ואוספים כל אחד ליד הבית שלו. שלא לדבר על זיהום האויר שפוגע בעיקר בתושבי בני ברק עצמם.
בגדול אפשר להגיד, "הם אלו שרוצים את זה אז שייחנקו עם הפקקים וזיהום האויר", אבל בסופו של דבר גם בציבור החרדי יבינו שאי אפשר להמשיך בשיטה הפרימיטיבית הזו שרק תוקעת אותם ולכן המצב יחייב שינוי וקביעת נקודת מוצא אחת לכל הקווים.
כבר כיום בחגים ובתקופת בין הזמנים העמוסה, מגדירה אגד תחנות מוצא לכל הקווים הבינעירוניים הארוכים שיוצאים מבני ברק ושאר התחנות מתבטלות. עושים זאת משום שהגיעו למסקנה שפשוט אי אפשר להמשיך לדחוף עוד ועוד אוטובוסים שיעצרו בכל התחנות של בני ברק.
אני לא יודע איפה אפשר להקים תחנה מרכזית בתוך העיר, אבל הדבר מחייב. אזור התעשייה מצפון לבני ברק לא רלוונטי כלל בשל המרחק הרב ממרכז העיר.
 

down under

New member
מה הקשר למרחק מהעיר?

אי אפשר להיכנע לכל דפוס של הציבור החרדי.
בוא נגיד את מה שבאמת צריך להגיד... דפוסי החיים שהמגזר החרדי מתעקש לקיים, אינם מתאימים לפיתוח ולמודרניזציה של המאה ה-21.
כשזה נוגע לתחום התחבורה, אי אפשר לסתום את כל רחובות בני ברק במאות אוטובוסים שנוסעים ריקים ואוספים כל אחד ליד הבית שלו. שלא לדבר על זיהום האויר שפוגע בעיקר בתושבי בני ברק עצמם.
בגדול אפשר להגיד, "הם אלו שרוצים את זה אז שייחנקו עם הפקקים וזיהום האויר", אבל בסופו של דבר גם בציבור החרדי יבינו שאי אפשר להמשיך בשיטה הפרימיטיבית הזו שרק תוקעת אותם ולכן המצב יחייב שינוי וקביעת נקודת מוצא אחת לכל הקווים.
כבר כיום בחגים ובתקופת בין הזמנים העמוסה, מגדירה אגד תחנות מוצא לכל הקווים הבינעירוניים הארוכים שיוצאים מבני ברק ושאר התחנות מתבטלות. עושים זאת משום שהגיעו למסקנה שפשוט אי אפשר להמשיך לדחוף עוד ועוד אוטובוסים שיעצרו בכל התחנות של בני ברק.
אני לא יודע איפה אפשר להקים תחנה מרכזית בתוך העיר, אבל הדבר מחייב. אזור התעשייה מצפון לבני ברק לא רלוונטי כלל בשל המרחק הרב ממרכז העיר.
מה הקשר למרחק מהעיר?
תמח"ת רחוקה מאוד מבתיהם של 88% מתושבי העיר תל אביב-יפו.
גם מסוף ארלוזורוב שדה פקטו הינו סוג של תחנה מרכזית רחוק מאוד מבתיהם של גם כן מעל ל-80% מתושבי ת"א ובטח יפו.

מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל רחוקות לאללה מבתיהם של מעל ל-75% תושבי העיר חיפה ונשר.

אז מה?
ממשיכים באוטובוס פנים ו/או טרמפ הקפצה ו/או מונית ספיישל ו/או מונית שירות מהמרכזית ועד הבית.

אותו דבר בדיוק יוּק יוּק צריך לקרות גם בבני ברק.
 

mister K

New member
בבני ברק זה מקום ממש לא אידיאלי.

מה הקשר למרחק מהעיר?
תמח"ת רחוקה מאוד מבתיהם של 88% מתושבי העיר תל אביב-יפו.
גם מסוף ארלוזורוב שדה פקטו הינו סוג של תחנה מרכזית רחוק מאוד מבתיהם של גם כן מעל ל-80% מתושבי ת"א ובטח יפו.

מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל רחוקות לאללה מבתיהם של מעל ל-75% תושבי העיר חיפה ונשר.

אז מה?
ממשיכים באוטובוס פנים ו/או טרמפ הקפצה ו/או מונית ספיישל ו/או מונית שירות מהמרכזית ועד הבית.

אותו דבר בדיוק יוּק יוּק צריך לקרות גם בבני ברק.
בבני ברק זה מקום ממש לא אידיאלי.
למעשה אפשר לומר שזה בכלל לא חלק מבני ברק, למרות שמוניציפלית זה כן.
יהיה בלאגן שלם להסיע לשם את כל הנוסעים.

בתל אביב יש גם נקודות אחרות מהן יוצאים אוטובוסים בינעירוניים מלבד התמח"ת (האם אני מזהה אצלך סימפטומים של תמח"תת?
), ובחיפה מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל נמצאות במיקומים הגיוניים להגיע אליהם עבור מי שרוצה לצאת מהעיר. לא כך אזור התעשייה בבני ברק שמיקומו כלל לא קשור למקום מגוריהם של תושבי העיר החרדים. אני מתאר לעצמי איזה בלאגן יהיה להעביר לשם את כל מסת הנוסעים שכולה מגיעה בסופו של דבר ממקום אחד ספיציפי שהוא בני ברק (בניגוד למצב בחיפה, תל אביב ופרבריהן הפרוסים על שטח רב ממנו הנוסעים מתנקזים), זה יהיה קטסטרופה.
 

down under

New member
מדוע?

בבני ברק זה מקום ממש לא אידיאלי.
למעשה אפשר לומר שזה בכלל לא חלק מבני ברק, למרות שמוניציפלית זה כן.
יהיה בלאגן שלם להסיע לשם את כל הנוסעים.

בתל אביב יש גם נקודות אחרות מהן יוצאים אוטובוסים בינעירוניים מלבד התמח"ת (האם אני מזהה אצלך סימפטומים של תמח"תת?
), ובחיפה מרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל נמצאות במיקומים הגיוניים להגיע אליהם עבור מי שרוצה לצאת מהעיר. לא כך אזור התעשייה בבני ברק שמיקומו כלל לא קשור למקום מגוריהם של תושבי העיר החרדים. אני מתאר לעצמי איזה בלאגן יהיה להעביר לשם את כל מסת הנוסעים שכולה מגיעה בסופו של דבר ממקום אחד ספיציפי שהוא בני ברק (בניגוד למצב בחיפה, תל אביב ופרבריהן הפרוסים על שטח רב ממנו הנוסעים מתנקזים), זה יהיה קטסטרופה.
מדוע?
א. כבר בימים אלו ממשיכים את מבצע קדש של ר"ג-ב"ב (לא של ת"א. מבצע קדש של ת"א נמצא כחצי ק"מ צפון מערבה לשם, הוא רחוב קטן המאונך לבני אפרים)
לכוון ז'בוטינסקי דרך שכונת פרדס כץ, קרי המשכו של רח' אבוחצירא.

ב. ממילא זו תחנת הרכבת של העיר הזו

ג. יפית

ד. בני ברק החרדית, כלומר לא הפרדס כצית, היא על שטח די גדול, אמנם לא כמו ת"א או חיפה או בטח שלא כמו ירושלים, אבל מקצה רמת עמידר ועד ז'בוטינסקי מבחינת הצפון - דרום
ומכביש גהה ועד בן גוריון מבחינת המזרח - מערב, כל האזור הענק הזה, 2 ק"מ על שני ק"מ כולו הוא חרדי או חרד"לי (חרד"ל = חרדי לאומי או חרדי דתי לאומי).

היתרון של המיקום הזה הוא יציאה קלה לכל הערים והישובים בארץ שמהם יוצאים ממילא כל האוטובוסים הבינעירוניים של החרדים מב"ב.


ה. גם להזיז את כל המסה הזו לנקודה אחרת אבל אחת מרכזית בב"ב תהיה סיפור לא פשוט אם אני מבין את הלך המחשבה שלך.


ולא אין אצלי סימפטומים של תמח"ת שכן אני תמיד ממליץ לשואלים בשרשור הכוונה לא לבקש הכוונה מתמח"ת.
הרי במפורש הזכרתי את מסוף ארלוזורוב.
גם הקוים החצי מהירים או החצי מאספים הבינעירוניים מת"א לצפון, אלו שאוספים בדרך נמיר, עדיין מעל ל-60% מאוכלוסית ת"א גרה במרחק של מעל 10 דקות הליכה ממספר התחנות
המצומצם שלהם.
אני מדבר על 600,605,852,872
כי ממילא הממש מהירים לעפולה, קרית שמונה וטבריה כמדומני שלא אוספים בדרך נמיר, מקסימום בעזריאלי וברכבת מרכז.
 

mister K

New member
האזור שם מנותק מבני ברק

מדוע?
א. כבר בימים אלו ממשיכים את מבצע קדש של ר"ג-ב"ב (לא של ת"א. מבצע קדש של ת"א נמצא כחצי ק"מ צפון מערבה לשם, הוא רחוב קטן המאונך לבני אפרים)
לכוון ז'בוטינסקי דרך שכונת פרדס כץ, קרי המשכו של רח' אבוחצירא.

ב. ממילא זו תחנת הרכבת של העיר הזו

ג. יפית

ד. בני ברק החרדית, כלומר לא הפרדס כצית, היא על שטח די גדול, אמנם לא כמו ת"א או חיפה או בטח שלא כמו ירושלים, אבל מקצה רמת עמידר ועד ז'בוטינסקי מבחינת הצפון - דרום
ומכביש גהה ועד בן גוריון מבחינת המזרח - מערב, כל האזור הענק הזה, 2 ק"מ על שני ק"מ כולו הוא חרדי או חרד"לי (חרד"ל = חרדי לאומי או חרדי דתי לאומי).

היתרון של המיקום הזה הוא יציאה קלה לכל הערים והישובים בארץ שמהם יוצאים ממילא כל האוטובוסים הבינעירוניים של החרדים מב"ב.


ה. גם להזיז את כל המסה הזו לנקודה אחרת אבל אחת מרכזית בב"ב תהיה סיפור לא פשוט אם אני מבין את הלך המחשבה שלך.


ולא אין אצלי סימפטומים של תמח"ת שכן אני תמיד ממליץ לשואלים בשרשור הכוונה לא לבקש הכוונה מתמח"ת.
הרי במפורש הזכרתי את מסוף ארלוזורוב.
גם הקוים החצי מהירים או החצי מאספים הבינעירוניים מת"א לצפון, אלו שאוספים בדרך נמיר, עדיין מעל ל-60% מאוכלוסית ת"א גרה במרחק של מעל 10 דקות הליכה ממספר התחנות
המצומצם שלהם.
אני מדבר על 600,605,852,872
כי ממילא הממש מהירים לעפולה, קרית שמונה וטבריה כמדומני שלא אוספים בדרך נמיר, מקסימום בעזריאלי וברכבת מרכז.
האזור שם מנותק מבני ברק
תחנת הרכבת "בני ברק" היא לא באמת תחנת רכבת שמשרתת את בני ברק. היא נקראת כך רק משום שהמקום בו היא נמצאת שייך מוניציפלית לבני ברק.
שטחה של בני ברק החרדי לא כל כך גדול כמו שהוא צפוף.
יציאה קלה מתחנה שתוקם באזור התעשייה אכן תהיה וזה יתרון, אך לדעתי עדיין עדיף למצוא מקום בתוך בני ברק (למרות שזה יהיה קשה) משום שלשם יהיה הגיוני הרבה יותר לרכז את האוכלוסיה, מאשר למקום שהוא למעשה מחוץ לעיר.
 

amit1270

New member
בונים איפה שאפשר, ולא תמיד זה אידאלי

אי אפשר להיכנע לכל דפוס של הציבור החרדי.
בוא נגיד את מה שבאמת צריך להגיד... דפוסי החיים שהמגזר החרדי מתעקש לקיים, אינם מתאימים לפיתוח ולמודרניזציה של המאה ה-21.
כשזה נוגע לתחום התחבורה, אי אפשר לסתום את כל רחובות בני ברק במאות אוטובוסים שנוסעים ריקים ואוספים כל אחד ליד הבית שלו. שלא לדבר על זיהום האויר שפוגע בעיקר בתושבי בני ברק עצמם.
בגדול אפשר להגיד, "הם אלו שרוצים את זה אז שייחנקו עם הפקקים וזיהום האויר", אבל בסופו של דבר גם בציבור החרדי יבינו שאי אפשר להמשיך בשיטה הפרימיטיבית הזו שרק תוקעת אותם ולכן המצב יחייב שינוי וקביעת נקודת מוצא אחת לכל הקווים.
כבר כיום בחגים ובתקופת בין הזמנים העמוסה, מגדירה אגד תחנות מוצא לכל הקווים הבינעירוניים הארוכים שיוצאים מבני ברק ושאר התחנות מתבטלות. עושים זאת משום שהגיעו למסקנה שפשוט אי אפשר להמשיך לדחוף עוד ועוד אוטובוסים שיעצרו בכל התחנות של בני ברק.
אני לא יודע איפה אפשר להקים תחנה מרכזית בתוך העיר, אבל הדבר מחייב. אזור התעשייה מצפון לבני ברק לא רלוונטי כלל בשל המרחק הרב ממרכז העיר.
בונים איפה שאפשר, ולא תמיד זה אידאלי
 

droriko

New member
איפה יש בכלל מקום באלוף שדה

אלוף שדה רחוק מדי
אבל לדעתי יש מקום באזור מחלף גהה או קצת צפונה ממנו ליד הגשר החדש.
איפה יש בכלל מקום באלוף שדה
בקושי ל-63 יש מקום שם אז איך יהיה מקום לכל הקוים הבינעירונים של בני ברק?
 
אפשר להרחיבו ולהזיז חלק מהקווים האחרים

איפה יש בכלל מקום באלוף שדה
בקושי ל-63 יש מקום שם אז איך יהיה מקום לכל הקוים הבינעירונים של בני ברק?
אפשר להרחיבו ולהזיז חלק מהקווים האחרים
כמו 53 למשל.
 

droriko

New member
גם אם תוציא את 63

אפשר להרחיבו ולהזיז חלק מהקווים האחרים
כמו 53 למשל.
גם אם תוציא את 63
איפה יהיה לך מקום לכל הקוים הבינעירונים? איפה יהיה לך מקום לכל הקוים העירונים שיצאו ממנו לתוך בני ברק?
 

אורי404

New member
באזור גבעת שמואל לכיוון דרום ולצפון שינוי אחר

איפה תקים תחנה כזאת?
באזור גבעת שמואל לכיוון דרום ולצפון שינוי אחר
יש כוונה לפנות באופן מדורג את אזור התעשייה הדרומי של בני ברק.
למיטב ידיעתי הפינוי הוא עבור בניית בנייני מגורים ו/או משרדים. בדיעבד היה מוטב להקים באזור הדרומי של רחוב כהנמן מסוף אוטובוסים לכיוון דרום (באר יעקב, אשדוד, אשקלון, נתיבות, באר שבע וכו') ולכיוון דרום-מזרח (בית שמש, ירושלים, מודיעין עילית וכו'). זה קרוב למחלף גבעת שמואל, שמהווה כניסה ויציאה מבני ברק.
לגבי קווים לכיוון צפון, אולי יציאה מקניון איילון או חניון צ.ד. אחרי זה במקום להיכנס לרחובות בני ברק, לנסוע אך ורק בדרך ז'בוטינסקי לכיוון מחלף גהה והמשך בכביש 4 לכיוון כביש החוף או כביש 6.
למעשה חלק גדול מקווי האוטובוסים בבני ברק רחוקים מלנסוע מלאים. כך, שברובם אין הצדקה לנסוע ברחובות בני ברק. כאשר הם מלאים זה בעיקר בערבי חג או במועדים. בימים עמוסים אלה, ברב הקווים יש תחנה או שתיים עיקריות והרב מבוטלות.
רק לקווים, שביום-יום די מתמלאים בבני ברק, יש אולי הצדקה לנסוע במסלולם הקיים.
 
והאם תל אביב מתאימה לתחבורת מעברים?

תח"ץ בבני ברק - נושא לדיון
בתור העיר עם ביקוש עצום לתחץ לתושב, המצב שם נורא. \
לכאורה הם קבלו אוטבוס להרבה ישובים בארץ קרוב לבית ללא תחנה מרכזית, אך
בפועל עשרות אוטובוסים בין עירוניים סותמים שם את הרחובות הצרים.
מדוע אין תחנה מרכזית בני ברק? האם מתוכננת תחנה? (הייתי מציע ליד מחלף גהה)ץ
מדוע לא מתכננים שום רכבת תחתית\קלה שתעבור דרך מרכז בני ברק, קו שעובר מתחת למרכז בני ברק יהיה מאוד מבוקש
לדעתי בעומס קרוב לקו האדום.
זו הוכחה שתחבורת מעברים יותר יעילה מאוטובוס אחד ישיר לכל מקום.
חבל שבבני ברק עצמה לא פועלים לשנות את המצב התחבורתי ותקנו אותי אם טעיתי.
מה דעתכם?
והאם תל אביב מתאימה לתחבורת מעברים?
מכמה נסיעות ממרכז תל אביב (האיזור ממערב לאיילון) הבחנתי שגם שם נסיעות בתוך גוש דן לא מותאמות לתחבורת מעברים , כאילו לא הייתה רפורמה. בצירים מרכזיים כמו דרך בגין או אלנבי התחנות מפוצלות לפי יעדים דומים ואין התחשבות במי שרוצה לנסוע כמה תחנות בשביל להחליף לקו אחר.
חוץ מזה יש יותר מדי קווים וצריך בכל תחנה להסתכל ולחשוב האם הקו יעזור בנסיעת דילוגים או לא, ואם כן כאשר בא קו לא מוכר מתי צריך לרדת.
 

orchilit

New member
היא הייתה מתאימה , אם :

והאם תל אביב מתאימה לתחבורת מעברים?
מכמה נסיעות ממרכז תל אביב (האיזור ממערב לאיילון) הבחנתי שגם שם נסיעות בתוך גוש דן לא מותאמות לתחבורת מעברים , כאילו לא הייתה רפורמה. בצירים מרכזיים כמו דרך בגין או אלנבי התחנות מפוצלות לפי יעדים דומים ואין התחשבות במי שרוצה לנסוע כמה תחנות בשביל להחליף לקו אחר.
חוץ מזה יש יותר מדי קווים וצריך בכל תחנה להסתכל ולחשוב האם הקו יעזור בנסיעת דילוגים או לא, ואם כן כאשר בא קו לא מוכר מתי צריך לרדת.
היא הייתה מתאימה , אם :
1. תדירות האוטובוסים (ובמיוחד קווי המזלג) הייתה גבוהה פי 2 לפחות.
2. קווי המזלג לא היו נפרמים (x26, x42 וכו') או מתבטלים (139).
3. מה שאכן אמרת לגבי קיבוץ התחנות המשונה על הצירים הראשיים.
4. היו מדריכים ו"מחנכים" את הציבור להשתמש בה כך.
 

alantan

New member
גם הקווים העירוניים שם הם בלאגן בלתי יאומן

תח"ץ בבני ברק - נושא לדיון
בתור העיר עם ביקוש עצום לתחץ לתושב, המצב שם נורא. \
לכאורה הם קבלו אוטבוס להרבה ישובים בארץ קרוב לבית ללא תחנה מרכזית, אך
בפועל עשרות אוטובוסים בין עירוניים סותמים שם את הרחובות הצרים.
מדוע אין תחנה מרכזית בני ברק? האם מתוכננת תחנה? (הייתי מציע ליד מחלף גהה)ץ
מדוע לא מתכננים שום רכבת תחתית\קלה שתעבור דרך מרכז בני ברק, קו שעובר מתחת למרכז בני ברק יהיה מאוד מבוקש
לדעתי בעומס קרוב לקו האדום.
זו הוכחה שתחבורת מעברים יותר יעילה מאוטובוס אחד ישיר לכל מקום.
חבל שבבני ברק עצמה לא פועלים לשנות את המצב התחבורתי ותקנו אותי אם טעיתי.
מה דעתכם?
גם הקווים העירוניים שם הם בלאגן בלתי יאומן
 
לא בקיאה בתח"צ בבני ברק

תח"ץ בבני ברק - נושא לדיון
בתור העיר עם ביקוש עצום לתחץ לתושב, המצב שם נורא. \
לכאורה הם קבלו אוטבוס להרבה ישובים בארץ קרוב לבית ללא תחנה מרכזית, אך
בפועל עשרות אוטובוסים בין עירוניים סותמים שם את הרחובות הצרים.
מדוע אין תחנה מרכזית בני ברק? האם מתוכננת תחנה? (הייתי מציע ליד מחלף גהה)ץ
מדוע לא מתכננים שום רכבת תחתית\קלה שתעבור דרך מרכז בני ברק, קו שעובר מתחת למרכז בני ברק יהיה מאוד מבוקש
לדעתי בעומס קרוב לקו האדום.
זו הוכחה שתחבורת מעברים יותר יעילה מאוטובוס אחד ישיר לכל מקום.
חבל שבבני ברק עצמה לא פועלים לשנות את המצב התחבורתי ותקנו אותי אם טעיתי.
מה דעתכם?
לא בקיאה בתח"צ בבני ברק
אבל לשבת ולקרוא את כל השרשור הזה בשבת בבית פשוט מרתיח .. ואז לחשוב עוד שבקרוב יש את ראש השנה.. ואין תח"צ כלל מרביעי בערב עד שבת בערב-עוד יותר מרגיז
..
 

משה9

New member
יש מוניות שירות רבות

לא בקיאה בתח"צ בבני ברק
אבל לשבת ולקרוא את כל השרשור הזה בשבת בבית פשוט מרתיח .. ואז לחשוב עוד שבקרוב יש את ראש השנה.. ואין תח"צ כלל מרביעי בערב עד שבת בערב-עוד יותר מרגיז
..
יש מוניות שירות רבות
וחוץ מזה, אם אין לך רכב אז שווה לך לקחת ספיישל לפעמים במקום לשבת בבית.
 

mister K

New member
מוניות שירות זו לא באמת תחבורה ציבורית ראויה.

יש מוניות שירות רבות
וחוץ מזה, אם אין לך רכב אז שווה לך לקחת ספיישל לפעמים במקום לשבת בבית.
מוניות שירות זו לא באמת תחבורה ציבורית ראויה.
ולקחת ספיישל זה יקר.
אין שום תירוץ הולם לקיומו של העוצר הבזוי הזה.
טימטום מתוצרת ישראל שלא קיים באף מקום בעולם, ויהיה חייב מתישהו להשתנות אם אנחנו באמת רוצים להתקדם כאן מבחינה תחבורתית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה