תחשבו על זה...

שחר 33

New member
תחשבו על זה...

יש לנו בנינים גבוהים יותר וכבישים רחבים יותר אבל סף סובלנות נמוך וצרות אופקים אנחנו מבזבזים יותר ונהנים פחות יש לנו יותר חופש ופחות הנאה יש לנו יותר אוכל ופחות תזונה יש לנו יותר אפשרויות ופחות זמן פנוי יש לנו בתים גדולים יותר אבל משפחות קטנות יותר יש לנו יותר ידע ופחות ראיה מפוקחת יש לנו רפואה מתקדמת אבל פחות בריאות אנחנו מדברים הרבה, אוהבים מעט ושונאים יותר מידי לכן אני מבטיח לעצמי, שמהיום : לא אשמור דבר להזדמנות מיוחדת כי כל יום הוא יום מיוחד אשאב הנאה מהתבוננות ביקום וממה שהוא מציע לא אשכח שהחיים הם שרשרת של הנאות קטנות ומפתיעות החשוב מכל… אזכור שכל דקה, שעה ויום נוצרו במיוחד בשבילי ושאין לדעת כמה הוקצב לי (תקציר מיתוך מצגת PP שרצה ברשת עם תמונות נוף ברקע) שלכם, שחר 33
 
למעלה