תחרות ההטבעות

עומר ו

New member
תחרות ההטבעות

שיעמם לי היום אז חיפשתי הטבעות יופות ביוטיוב ונתקלתי בכמה מדהימות ביותר. כל שנה השחקנים מתעלים על עצמם ונותנים לקהל תמורה לכסף. מה לדעתכם הייתה ההטבעה הכי מדהימה/יצירתית שראיתם בתחרות ההטבעות? אני לא יכול להחליט בין שתי ההטבעות האלה (מצטער, אני לא יודע איך להפוך אותן ללחיצות): http://www.youtube.com/watch?v=mMzxdNvOYTM&feature=related הטבעה של אמארה סטודמאייר מהתחרות ב2005 http://www.youtube.com/watch?v=4pQ2K06iWGI הטבעה של קרטר מהתחרות ב2000 אז מה ההטבעה שאתם הכי אהבתם?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
החלטה קשה

אבל אני הולך עם ווינס... הדאנק הזה היה אחד הדברים היצירתיים בתולדות תחרות ההטבעות, אחד ההילייטים הגדולים של העשור. לא שאני ממעיט מערכו של הדאנק של אמרה אבל בתכלס הנגיחה המדוייקת של נראש מרשימה יותר מהדאנק עצמו.
 

Or Amit

New member
מבין אלו? וינס

אישית אני חושב שהדאנק בין הרגליים של וינס באותה התחרות היה לא פחות מדהים, כנ"ל לגבי הדאנק מאחורי הקרש ממסירה של איגי.
 
באופן כללי

ההטבעה של קרטר היא לא הכי טובה מאותה שנה - ההטבעה הראשונה שלו היתה טובה יותר
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מסכים, היה לו שם איזה 360 מטורף לגמרי

 

Carmelo Anthony

New member
אמארה אמארה אמארה

קרטר לא עשה כזה דבר גדול, הוא רק הראב כמה גבוה הוא קופץ, אמארה עשה דאנק פשוט מדהים שלוקח בקלות את הדנק של וינס.
 
למעלה