תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
 

raminec

New member
מבט כללי על אתר הבניה של התחנה

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
מבט כללי על אתר הבניה של התחנה
מהגשר שליד התחנה לכיוון מערב. אפשר לראות ברקע את קרית אריה ומאחורה יותר את מגדלי עזריאלי ושער העיר.
 

raminec

New member
מבט לכיוון מזרח

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
מבט לכיוון מזרח
דרומית למסילה נבנית שכונת מגורים בבניה רוויה. נראה בהחלט כפוטנציאל משתמשים רציני לתחנה.
 

mucool2

New member
אחד לבן, שני אפור... ../images/Emo79.gif

מבט לכיוון מזרח
דרומית למסילה נבנית שכונת מגורים בבניה רוויה. נראה בהחלט כפוטנציאל משתמשים רציני לתחנה.
אחד לבן, שני אפור...
 

raminec

New member
נכון ולא נכון

תחנה בשומקום...
נכון ולא נכון
נכון, כי בכיוון אליו אתה מסתכל לא רואים בתים. לא נכון, כי מאוד קרוב למקום יש שכונת מגורים די גדולה, חלקה עדיין בבניה. אני מניח שתוך מספר לא רב של שנים גם המרחק הקטן שנותר יתמלא בבניה לגובה.
 

קובי לו

New member
דויד אתה טועה בגדול, לשמחתי

תחנה בשומקום...
דויד אתה טועה בגדול, לשמחתי
לא, אני לא שמח על כך שאתה טועה. על מה אני כן שמח, על כך שהתחנה ממש לא באמצע שום מקום. במרחק של כ-10 דקות הליכה רגילה ישנה שכונה ענקית עם אלפי כן ממש אלפי דירות. במרחק של 15 דקות הליכה אטית ישנו פארק תעשיות היי טק וכן במרחק של בקושי 20 דקות הליכה, טיפה פחות, יש את אחד מבתי החולים הגדולים בארץ, ביילינסון. כמו כן קניון גדול, תרתי משמע. שים לב, זה מיקום נהדר לתחנה. לא רחוקה מדי מהשכונה הגדולה (אם המושבות) אבל מספיק רחוקה שלא יהיה את הרעש וההמולה המאפיינים תחנת רכבת עבור דיירי השכונה. בנוסף, קל מאוד להגיע לשם ברכב פרטי/מוניות_ספיישל שכן זה קרוב לכבישים מאוד ראשיים ורחבים. וזה, עוד בלי להחשיב את דברי רמי, שסביר שהם נכונים, על כך שהשכונה תתרחב בעתיד הלא רחוק לכוון התחנה. לטעמי מיקום מעולה לתחנת רכבת, עם רוב היתרונות ובלי מרבית החסרונות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הליכה דרך שדות וקוצים?

דויד אתה טועה בגדול, לשמחתי
לא, אני לא שמח על כך שאתה טועה. על מה אני כן שמח, על כך שהתחנה ממש לא באמצע שום מקום. במרחק של כ-10 דקות הליכה רגילה ישנה שכונה ענקית עם אלפי כן ממש אלפי דירות. במרחק של 15 דקות הליכה אטית ישנו פארק תעשיות היי טק וכן במרחק של בקושי 20 דקות הליכה, טיפה פחות, יש את אחד מבתי החולים הגדולים בארץ, ביילינסון. כמו כן קניון גדול, תרתי משמע. שים לב, זה מיקום נהדר לתחנה. לא רחוקה מדי מהשכונה הגדולה (אם המושבות) אבל מספיק רחוקה שלא יהיה את הרעש וההמולה המאפיינים תחנת רכבת עבור דיירי השכונה. בנוסף, קל מאוד להגיע לשם ברכב פרטי/מוניות_ספיישל שכן זה קרוב לכבישים מאוד ראשיים ורחבים. וזה, עוד בלי להחשיב את דברי רמי, שסביר שהם נכונים, על כך שהשכונה תתרחב בעתיד הלא רחוק לכוון התחנה. לטעמי מיקום מעולה לתחנת רכבת, עם רוב היתרונות ובלי מרבית החסרונות.
הליכה דרך שדות וקוצים?
אני מודה - לא מכיר את האזור כלל. אני שופט רק ממראה עיניי בתמונות.
 

קובי לו

New member
אז ככה

הליכה דרך שדות וקוצים?
אני מודה - לא מכיר את האזור כלל. אני שופט רק ממראה עיניי בתמונות.
אז ככה
ראשית, יש כביש ראשי עם שוליים רחבים כ-50 מטר מזרחית לתחנה. שנית, יותר מסביר שיסללו כבישי משנה או לפחות שבילי הליכה/מדרכות בין התחנה לבין שכונת אם המושבות המאוד סמוכה וכן לאזור פארק התעשיה של קרית אריה. רמי ודניאל, כשהגיעו לצלם את התחנה (אני הגעתי ברכבי) ספרו לי שלקח להם קצת פחות מ-20 דקות הליכה, וזה מהצומת הקרוב לביה"ח ביילינסון. אני יודע שהתמונות מאוד מטעות, כי כרגע אין אף שביל נורמלי בין התחנה לבין הרחוב הראשי וגם לא לפארק ההיי טק ולא לשכונת אם המושבות. אבל, אפילו בלי השבילים הללו להגיע עד 50 מ' מהתחנה אפשר ללכת בשוליים סלולים של כביש נורמלי, בעיקר משכונת אם המושבות או אפילו מאזור הקניון הגדול וביילינסון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
טוב, שיהיה. אבל 20 דקות הליכה

אז ככה
ראשית, יש כביש ראשי עם שוליים רחבים כ-50 מטר מזרחית לתחנה. שנית, יותר מסביר שיסללו כבישי משנה או לפחות שבילי הליכה/מדרכות בין התחנה לבין שכונת אם המושבות המאוד סמוכה וכן לאזור פארק התעשיה של קרית אריה. רמי ודניאל, כשהגיעו לצלם את התחנה (אני הגעתי ברכבי) ספרו לי שלקח להם קצת פחות מ-20 דקות הליכה, וזה מהצומת הקרוב לביה"ח ביילינסון. אני יודע שהתמונות מאוד מטעות, כי כרגע אין אף שביל נורמלי בין התחנה לבין הרחוב הראשי וגם לא לפארק ההיי טק ולא לשכונת אם המושבות. אבל, אפילו בלי השבילים הללו להגיע עד 50 מ' מהתחנה אפשר ללכת בשוליים סלולים של כביש נורמלי, בעיקר משכונת אם המושבות או אפילו מאזור הקניון הגדול וביילינסון.
טוב, שיהיה. אבל 20 דקות הליכה
זה לא דבר שמקובל על רוב האזרחין...
 

קובי לו

New member
20 דקות זה מביילינסון ומהקניון

טוב, שיהיה. אבל 20 דקות הליכה
זה לא דבר שמקובל על רוב האזרחין...
20 דקות זה מביילינסון ומהקניון
לא משכונת אם המושבות או מפארק התעשייה. מכל אחד מהמקומות הללו זה גג 15 דקות. כמו כן, אל תשכח שיהיו מגרשי חניה בחינם צמוד לתחנה. ואולי, גם הסעות חינם מאזור התעשייה. בקיצור, אחת מהתחנות (שמחוץ לערים הגדולות) עם המיקום היותר מוצלח שראיתי בכל המדינה (למעט נהריה, עכו ובנימינה וכן 3 הערים הגדולות).
 

raminec

New member
בכיוון מזרח באופק רואים צוות

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
בכיוון מזרח באופק רואים צוות
פועלים עובד על המסילה החדשה. מה הם עושים? לא ברור.
 

raminec

New member
ישן מול חדש

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
ישן מול חדש
המסילה החדשה כבר הונחה בכל האורך שיכולנו לראות לכיוון מזרח ולכיוון מערב. כמובן שההנחה היא רק חלק מהעבודה הדרושה להשמשת המסילה. עכשיו נותר להוסיף חצץ להדק ולרתך.
 

raminec

New member
קטר 737 עובר בראש הרכבת לכפר-סבא

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
קטר 737 עובר בראש הרכבת לכפר-סבא
 

raminec

New member
ובכיוון ההפוך

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
ובכיוון ההפוך
 

raminec

New member
קורה

למה הקטר בצד המזרחי?
בדרך כלל הרכבות שיוצאות מראשון אז הקטר נמצא בצד המערבי... היום שראיתי את 737 הפוך הפתלעתי... מה שהתנה? למה?
קורה
אין חוק שמחייב כיוון נסיעה מסויים. מה שחשוב זה העקביות של כל קטר ספציפית על מנת למנוע שחיקה לא מאוזנת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה