תחבורה ציבורית בנצרת עילית

תחבורה ציבורית בנצרת עילית

השירותי אוטובוסים מאוחדים פה זה פשוט סיוט.. שיחליפו אותם כבר.. האוטובוס האחרון בעיר הוא בשעה 22:30 , בשעה שבערים אחרות כמו מגדל העמק ועפולה האוטובוסים עובדים עד 24:25 בעפולה ו-23:30 במגדל העמק. אוטובוס אחרון מפה לתל אביב 19:45 (בעפולה 22:00) בזיון!! אוטובוס אחרון מפה לחיפה 21:00 (מעפולה 22:00 ). בעפלה חופשי יומי בכל אשכול העמק ומחיר נסיעה 3 וחצי (פה אין חופשי יומי, כרטיס חופשי חודשי לא אלקטרוני כמו בעפולה, מחיר נסיעה 4 שקל) בושה!! תחנה מרכזית- אין מצב!! אין מקום שניתן להכניס בו תחנה מרכזית .. התחנה המרכזית המאולתרת- דרומית מול דדו. המבקרים של הכרטיסים והנהגים עושים מה שהם רוצים. נמאס מהמונופל של קבוצת "עפיפי". ורק לצורך סיכום קחו דוגמה מאזור המרכז: קווי לילה.. layla.co.il/dan
 
אהה וכמובן עוד משהו..

בכל תחילת חודש אין לנהגים באוטובוס כרטיסי חופשי חודשי ונאלצים להמתין עד שיחלפו לפחות שלושה אוטובוסים שבהם אין כרטיס וברביעי אולי יש. בכל תחילת חודש יש תור ענק למשרדי החברה ברסקו על מנת לקנות כרטיסים או לחדש את החופשי חודשי. שעת הפתיחה של המשרדים ב-9 בבוקר אך הקופאי של הכרטיסיפם מגיע ב-9:30. התור ארוך ומעצבן ומראה את הזלזול של החברה בתושבי העיר.. שלחתי תלונה על החברה למשרד התחבורה בעניים כרטיסי החופשי חודשי ואני מחכה לתושבה, כזאת תתקבל אני אעדכן אתכם.
 

oshri19

New member
הכל נקבע לפי היצע וביקוש

כדאי לבדוק האם יש כדאיות בהארכת שעות הפעילות של קווי האוטובוס. ולגבי תחבורה בין עירונית, גם פה צריך לבדוק כדאיות כלכלית. אני מסכים שתדירות האוטובוסים הבין עירוניים ויעדם לא מספק דרכי הגעה מספקים לעיר, אבל אתה לא מצפה שכל חצי שעה יהיה אוטובוס לעפולה לדוגמא, אם אין נוסעים קבועים. דבר נוסף, עפולה היא עיר מרכזית יותר בנושא תחבורה ציבורית. היא מרכזת את התחבורה לערים בית שאן, טבריה, קרית שמונה, הגולן, צפת - לי-ם, ת"א, חיפה, ואפילו בקיץ לאילת. ברור שכמות הנוסעים מאפשרת אוטובוס אחרון לת"א וחיפה בשעה 22:00. לגבי תחנה מרכזית, אינני סבור שיש צורך בבנית פיל לבן נוסף בעיר. תחנה מרכזית לא תשרת היטב את תושבי העיר. היום, ב-2 אוטובוסים מקסימום, אתה נוסע לכל מקום בעיר, מכל מקום. עם אוטובוס אחד אתה מגיע לאחת מהתחנות "המרכזיות" בעיר, (כגון דדו, קניון, רסקו) ונוסע משם מחוץ לעיר. תחנה מרכזית כמו בעפולה, רק תקשה, לדעתי, על הנסיעה בעיר, ולא תועיל. ודבר אחרון, קווי לילה לא נועדו רק לקיץ?
 
קווי הלילה מיועדים רק לתקופת הקיץ

חוץ מזה, לאן בדיוק אתה רוצה לנסוע כאן בלילה, גם ככה אחרי 8 הכל כבר סגור?????
 
היו שמועות על עצומה מקומית בנושא

למשרד התחבורה, הדורשת להכניס את חברת קונקס למכרז על קווי נצרת. כפי הבנתי, ישנה שביעות רצון מהחברה בטבריה ובאשדוד, בכל הקשור לעמידה בזמנים ומחירים נמוכים יותר.
 
כן זה נכון...

הם נותניםשירות ממש מעולה ובקרוב מתחילים להפעיל שירותי תחבורה ציבורית בעיר מודיעין.. אפשר לקבל עוד פרטים על העצומה?
 
אם אנשים יתלוננו למשרד התחבורה..

אז אולי זה יעזור.. אני התלוננתי עליהם כבר שבוע שעבר שבכל תחילת חודש חסרים כרטיסי חופשי חודשי באוטובוסים. אני מקווה שאולי כך יפתח משרד התחבורה במכרז
 

toyou

New member
תחבורה בינעירונית

בעיר לדעתי התחבורה די טובה ולא יקרה אם קונים חופשי חודשי. הבעיה בעיקר היא התחבורה לתל אביב שהיא בתדירות מועטה ובעיקר איטית להחריד. לפחות אם היה קו מהיר מספר פעמים ביום היה הרבה יותר טוב. כרגע לוקח שעתיים וחצי עד שלוש להגיע בבוקר ובחזרה בערב בעיקר בגלל הסיבובים הרבים: מגדל העמק, טבעון, יוקנעם.
 

matany

New member
אני מקווה שכשייפתחו את הכביש החדש

לכיוון עפולה, עם הגשר והמנהרות, יפעילו גם קו מהיר לת"א בתדירות טובה... המצב היום הוא שאמנם יש אוטובוס לת"א רק פעם בשעה אבל גם הוא לא תמיד מתמלא (לדעתי זה בגלל התחרות עם מוניות השירות שיוצאות 3 דקות לפני האוטובוס ועושות את הדרך בפחות זמן ופחות כסף...)
 
אני חושב שאתה אופטימי

הלוואי והיה כך, יש צורך מאגד וממשרד התחבורה לבצע סקר תחבורתי בין התושבים לבדיקת צרכי הנסיעה בתחבורה הציבורית. בזמנו העדפתי לנסוע בקו 824 עד שבוטל. רבים העדיפו את 826 משום שלא נכנס לנצרת והתדירות הייתה גבוהה. תקופת האינתיפאדה השנייה ופיגוע התופת בקו 823, תרמו אף הם לסגירת הקו. אם קו 825 הישיר מעפולה, היה מתחיל בנצרת עילית - היה הפתרון הנוח לכולנו.
 
למעלה