תזהרו, אל תקנו כלום מלובינסקי

em28

Well-known member
הבעיה היא לא לובינסקי אלא משרד התחבורע שמאפשר ליבואנים למכור רכבים בני 18 חודשים כחדשים,
ולאחר גיול (מעל 18 חודש) לרשום אותם כבעלות פרטית של נושא משרה.
 

lemner40

Well-known member
הבעיה היא לא לובינסקי אלא משרד התחבורע שמאפשר ליבואנים למכור רכבים בני 18 חודשים כחדשים,
ולאחר גיול (מעל 18 חודש) לרשום אותם כבעלות פרטית של נושא משרה.
זה לא בעיה אם הכל ידוע
כאן מדובר שלובינסקי מוכרים רכב חדש ללקוח במחיר מלא
ולפני שהוא בא לקבל אותו, הם אומרים לו שיסכים לקבל רכב ישן, בן שנה עם עוד יד
או שיבטל את העיסקה וישלם 5 אחוז ממנה,
זה נקרא רמאות וגניבה
אין שום קשר לאפשרות או הדרישה להעביר יד בתוך החברה.
דווקא הדרישה שאחרי 12 חודשים מהייצור (לא 18) החברה חייבת להעביר יד, זה דווקא בעד הלקוחות לא בעד היבואנים.
 

em28

Well-known member
זה לא בעיה אם הכל ידוע
כאן מדובר שלובינסקי מוכרים רכב חדש ללקוח במחיר מלא
ולפני שהוא בא לקבל אותו, הם אומרים לו שיסכים לקבל רכב ישן, בן שנה עם עוד יד
או שיבטל את העיסקה וישלם 5 אחוז ממנה,
זה נקרא רמאות וגניבה
אין שום קשר לאפשרות או הדרישה להעביר יד בתוך החברה.
דווקא הדרישה שאחרי 12 חודשים מהייצור (לא 18) החברה חייבת להעביר יד, זה דווקא בעד הלקוחות לא בעד היבואנים.
זה שלובינסקי חxרiת לא דורש הוכחה, אבל הם לא יותר גרועים משאר היבואנים או ממי שאמור לשמור עלינו מהם.
האפשרות של היבואנים למכור עד לפני 18 חודשים (לא 12) מהייבוא (לא מהייצור) רכב כרכב חדש זה ממש לא בעד הלקוחות,
אלא כדי להציל את היבואנים מתאוות הבצע של עצמם שמתפוצצת להם בפרצוף פעם אחרי פעם ומעודד אותם לייבא רכבים שהם לא יודעים אם יצליחו למכור.
 
למעלה