תות, בואי שניה

nightroll

New member
תות, בואי שניה

את זה כתבתי בספטמבר 92, כשהייתי בת 16. בשפתי עלה קול ומאוחר מדי. "אך לא ידעתי! הלא תבינו? לא אשמתי!" "מאוחר" מלחשים קולות שבתוכי "מאוחר מדי!" "אבל רציתי!" מרימים קול בעקשות: "מאוחר!" "הן לא יכולתי" "מאוחר! מאוחר!!" ונעלם משפתי, ורק בתוכי זועקת האמת: "איחרת, ילדתי".
 

tot15

New member
תודה

לך הבנתי את המסר אבל אני גם יודעת שאת הנעשה אין להשיב ואת הגלגל אי אפשר להחזיר
 
למעלה