תופס עוגב

  • פותח הנושא EMELY
  • פורסם בתאריך

EMELY

New member
תופס עוגב

שלום מזל טוב על תהתפקיד החדש בפורום למען האמת לא ביקרתי כבר הרבה זמן פה מעומס עבודה בכל אופן בהצלחה
 
../images/Emo51.gif אמלי, רק עכשיו ראיתי,

באמת הרבה זמן לא ראינו אותך פה, חסרת... מקווה שעכשיו נראה אותך יותר
ספרי, מה חדש? לפחות היה "עומס בריא"?
 
למעלה