תוכנית/מפגש לפני העונה החדשה..

דקל69

New member
דובשנית - לפי מה שהבנתי גואל הוא זה שיראיין

אותם. כל אחד מהם (אלירז ואלין) יפגש איתו בנפרד וזה יהיה מעין ראיון איתם וגם שיחה. לא צויין שהם יהיו שלושתם יחד - הלוואי ויהיו יחד יכול להיות פיצוץ, אבל אולי בקשת רוצים שידברו על השנה המדהימה שהיתה להם ועל כל הדברים שעשו/יעשו.
 

מיק101

New member
../images/Emo140.gifבת

אני לא בטוחה, אבל, נדמה לי שמפגש משולש, עלול להיות טעון מידי....
 

טלומרז

New member
ושוב חבורת החנונים עוסקים בתוכן

ואיילה בחיצוניות בלבד, ועוד של בית. החנונים מתרפקים על זכרונות מקורותיהם בבית, ואיילה מעוניינת לטשטש את הבושה, מעדיפה להתמקד באריחים ומיקום הבריכה.
 

מיק101

New member
../images/Emo45.gifערב טוב לולה

שום דבר לא השתנה....וכנראה גם לא ישתנה
 

דקל69

New member
צודקת. אבל אני מאמינה שמטרת התוכנית לא

תהיה רק התרפקות על העבר וזכרונות מהבית אלא גם הצגה של כל מה שהשיגו בזכות התוכנית, העבודות שקיבלו, אהבת הציבור ודברים נוספים.בניגוד לרוב שחזרו לאלמוניותם אלין אלירז (וגם גואל) המשיכן להופיע בתקשורת, בתוכניות ולא נותרו בגדר פליטי ריאליטי נשכחים. שנה שעברה עשו אסי וארז ראיון נרחב עם שפרה על הכל כאשר שאר המתמודדים חילקו טיפים אך היא היתה הכותרת בתוכנית, הפעם קשת הביאה גם את אלין וגם את אלירז כראיה לכך שיש תוכן באדם וכשרונות אפשר לנצל את רגעי התהילה לקריירה ולעבודה.
 

purehoney

New member
די..אני לא מאמינה שעברה שנה..

עוד כמה ימים שנה מאז שהעונה התחילה...הזמן טס שנהנים..
 

LNY1

New member
פנטזתי לי לרגע מפגש של שלושתם../images/Emo23.gif../images/Emo13.gif

זה היה יכול להיות מקסים,שני המקסימים האלה נפגשים אחרי חצי שנה הלב
היה מתרגש. אני כל כך שמחה שגואל מראיין אותם,תמיד אהבתי את יכולת הניסוח של גואל ,יכולת הפרגון שלו,הוא תמיד בוחר להשתמש במילים הנכונות וקולע.
 

חני156

New member
מסכימה עם כולם ../images/Emo45.gif

גם אני חושבת שגואל אחלה בחירה... ובטוחה שיעביר זאת בצורה עניינית, מרגשת ומצחיקה... ראשית שיחה עם ליינוש החברה הטובה ומקום שלישי (להערכתי שני) ואחר כך עם אלירז החבר והמנצח
הראוי.. אין בחירה יותר טובה מזו
 

ronny18

New member
שיבואו בכיף שיעשו פגישת מחזור יהיה מגניב

כל האלה שמתחננים שם בטוקבקים שהם יבואו, בפרק 11 בתרמית הרומן של ההפקה שבה ניסו למכור לנו סרט רומנטי הוליוודי בזמן שהכל היה הצגה אחת של זוג אינטרסנטים , אותם טוקבקיסטים קנו את ההצגה בלעו את הבולשיט ותקעו בסוף גרעפס של עונג תאוותני .כי פראיירים תמיד ישארו
 
למעלה