תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

sharonh87

New member
וויי היא באה לפ"ת?? עירי האהובה? חחח מגניב

מעניין אם היא תבכים להצתלם באותו ערב בכל מקרה אני אקח מצלמה
 

webguy

New member
הנה איפה הופיע הפרסום ...

ביום שני 22.3.2010 בשעה 20:30, ערב שכולו תרומה למען ילדים ואמהות חד הוריות מהקהילה האתיופית,איילה רשף מנחה את האירוע שווה להגיע,כרטיסים אחרונים ניתן להזמין בהיכל התרבות הפרסום של בחורה שפועלת למען האתיופים .. http://www.facebook.com/profile.php...937#!/profile.php?v=wall&ref=mf&id=1047068767
 

sharonh87

New member
איזה מקסימה לולי ^_^ אני אלך ישר מהלימודים

נקווה שאני אראה אותה! ואמאלה אני כבר מתרגשת :p
 

rolli1

New member
רק בישראל: אישה שלא מבינים מה היא אומרת

היא מנחה. השלב הבא: קופץ לגובה בלי רגליים. פחחחחחחחחחחחחח.
 

dipper

New member
מקבלת פירורים בתור כינור שני.

מנצלים את האהדה שנוצרה כלפי התוכנית וכהיותה מזוהה בצורה מסויימת עם התוכנית. בסופו של דבר תיצלול לתהום הנשיה בלי שעשתה משהו מעניין.
 

דינה128

New member
אני מקווה שכותבים לה מה להגיד,

לאיילה תסמונת האישה המוכה. המסר של איילה לנשים: גבר לא רוצה בקרבתך? - אל תרפי הגבר אומר לך במפורש שהוא לא רוצה כל קשר איתך? - תגידי לו שהוא חייב לדבר איתך הגבר עומד בסירובו? תבכי, תשבי על הרצפה ותמררי בבכי עד שיתרצה. הגבר התרצה ואמר שהוא סולח, תתאפרי ותתבשמי גם אם השעה 3:15 לפנות בוקר ותחכי לו (במקרה שלנו זה היה לשווא כי הוא העדיף לישון על הספסל בחוץ מאשר להיות איתה) גבר מכניס לך גרב מסריח לפה?- תצחקי. גבר מכניס לך סקוצ' ברייט מלוכלך לפה? - תכניסי לו בחזרה ותצחקו יחד. גבר מכניס לך טישו מלוכלך טבול באפר?- תעדיפי לעשן מאשר לכעוס. גבר אומר לך אני מוכן לקשר רק כאן ועכשיו אני לא מבטיח שום דבר בעוד...- תסכימי גבר אומר לך במפורש שאת חברה שלו רק לצורך העניין וגם בזה הוא לא בטוח - אל תתייחסי לזה ברצינות. בחדרי חדרים תגידי מה שאת רוצה על גבר אפילו שאת שונאת שונאת שונאת אותו אבל תשבי ותדברי איתו כאילו אין מחר. בקיצור אישה, את רוצה להראות כמה את אישה? תשפילי את עצמך, תבליגי על התנהגות בהמית כלפיך, תתרפסי, תבכי והרבה.. מצטערת, אבל לעולם לא אקנה, אשתתף, אשתף פעולה ... עם משהו שאיילה תייצג.
 

sprinter

New member
אל תגזימו בסגידה לאלירז-הוא בסך הכל מעביר

תכנית נחמדה ,אבל -כמו כולנו-מדבר לא מעט שטויות -וכדאי לזכור שהוא בסך הכל בן אדם ולא איזה מלאך. --ההערצה המוגזמת הופכת לגיחוך !
 
../images/Emo45.gifsprinter מסכימה איתך.

הסגידה הזו באמת הופכת לגיחוך, בסך הכל כמו שאמרת, הוא רק בן אדם ויש בו גם טוב וגם פחות טוב.. ומצד שני, הפורום הזה גם רווי בשנאה כלפי אלירז..ועל מה? על זה שקיבל הזדמנות בחיים? כך זה מרגיש, וזו שנאת חינם לשמה! אז יש גם את זה וגם את זה. ארץ אוכלת יושביה לא סתם זה נאמר.
 
האהדה אליו היא פשוט כמיהה לשינוי.

אנשים מרגישים שחל שינוי לרעה בשנים האחרונים במדד האנושיות. אנשים הפכו קרים מנוכרים טכנוקרטים. אלירז מחזיר אותנו לידי הביחד.זה כל הסיפור.
 

ואזנה

New member
פרדוקס

יש כאן פרדוקס גדול כי רוב אוהדיו הכמהים לכאורה לשינוי מתנהגים כמו עדר בהמות.
 
אני לא מדבר על המעגל הקרוב או המעריצים

הצמודים. אני מדבר על מגוון רחב של אוכלוסיות- זקנים נשים גברים וילדים מרחבי הארץ. ראה איך מתקבל אלירז בכל מקום. שים לב אתמול-מה הניע אם ל-3 ילדים להתקשר ולשטוח את בעיותיה הרציניות בפני אלירז.!! פשוט לא יאומן לאיזו רמת אהדה הגיע הבחור.
 
למעלה