תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

רקלוש

New member
נניח שכל השטויות והבול שיט ששפכת כאן נכון...

מה זו הבעיה שלך שיש לאלירז כל כך הרבה אהבה מאנשים, שהוא פופולארי שהוא סלב דה לה שמעטה לדעתך...מה איכפת לך...תעסק בחיים שלך...אתה פתרת את כל הבעיות בחיים שלך??!! susu?.....
 

morosh1234

New member
../images/Emo6.gif

אתם משעשעים
 
ואזנה זה פורום חד צדדי, אני נכנסת רק

בכדיי לראות כמה דביליות יכולה להאמר כאן, יש לך אנשים כמו ארגמן האור שכבר 3 חודשים כותבת לי שירים/סיפורים שאלוהים יודע מה הבעייה האמיתית שלה, יש לך את רקלוש שסוגדת כאילו האל ירד מלמטה, יש את עפריטה שברגע שתעיז לכתוב משהו שקשור באלירז ולא דברים רעים, היא מקללת ומגדפת, הפורום הזה גורם לי לעוד יותר חמלה, אני נכנסת בתקווה להציל כאן כמה אנשים.
 

צופה2020

New member
תשןבה לשיליייי : אין צורך להתנצל ולנמק למה

את ניכנסת לפורום. האם את מצליחה לספור את התגובות שאת לא אוהבת, אני מניחה שהן רבות ואת מאבדת ספירת. רוב החברים כאן היו ועדיין אוהבי אלירז. האחרים השתלחו כל הזמן עלינו והשתמשו, אף הם, במילים שלא היה צורך בהם. היינו ועדין מספיק חזקים ולא לתת לאחרים כלל גובות או במה. מה שמפריע שההשתלחות ממשיכה וזאת לאחר שרוינו וליוונו את המנצח שלנו לגמר שמבחינתנו אכן הגיע לו. יש מנצח ובגדול. עתה שהוא ממשיך דרך מדהימה ואנו נהנים ממנו כל ערב ויהיה עוד ועוד, אתם משיכים לחפש בגנותו. הפורום אינו חד צדדי הפורום אוהב, ברובו , את המנצח ואת חברתו אלין ואני חוזרת , ב צ ד ק. לתיקו, האל לא ירד למטה . האל היה כל מהלך התכנית בבית האח הגדל רק שעכשיו את יודעת מי הוא ואינך מקבלת. אם הפורום גורם לך לחמלה יתכן וכדאי לחפש פורום אחר? אגב, אותי אין צורך להציל ממרום גילי (60) אותי כבר הצילו ותודה. היכנס/י היום ב 22:00 לערוך 24 יהיה לנו כיף, כמו אתמול ושילשום ולפני.
 
תשובה לצופה

צר לי אבל העדפתי לראות סופר נני, אחריי בראשון ראיתי בערך שעה כדיי לדעת במה מדובר, בשני חצי שעה, אתמול זיפזפתי העדפתי לראות פופוליטיקה, והיום שכחתי לגמריי(ואת יודעת על מה זה מראה), כזאת אני מחפשת איכות בטלויזיה.
 

רקלוש

New member
עכשיו גרמת לי לצחוק...ובקול רם....../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
כנראה שאתה לא איתנו וחי בבועה משל עצמך.

אמרתי עמדת פתיחה.!! אלירז בדרכו המיוחדת גורם לאנשים שמחה אהבה ורצון נתינה. אלירז נותן במה ופרגון לזמרים מוכשרים שאיכשהו נעלמים במדיה ולא נכנסים לתודעה. בתום השבוע הבא נדע כולנו לאן זה ממשיך.אני רואה טוב ועוצמה.שאפו לאלירז.
 
אלירז נותן במה???../images/Emo67.gif

כן נכון שכחתי ללא אלירז קרן פלס לא הייתה ממשיכה לשיר, ללא אלירז שי גבסו היה נכשל בדרכו, וללא אלירז לקובי אפללו היה נעלם הקול, בחייאת דייייייייייייייייי, כמה שטויות!!!
 
גם מירי מסיקה באה היום לתוכנית?

מבטיח לך שקובי אפללו קיבל אתמול פוש רציני למעמדו האמנותי.עוד פן נחמד ואנושי נחשף באישיותו. שב וחזה איך אלירז שדה בונה תוכנית מכלום. כמו שאמרתי,בתום השבוע הבא יהיו תשובות ברורות לכל המבקרים.
 
למעלה